Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Det ordner seg vettu! Uansett, spiller vel ingen rolle hva mammaen din synes, når det er pappaen din som skal betale...da bestemmer vel han hva han synes er for dyrt eller ikke, eller?

Blir så bra så!

Hvilket lokale liker DERE best da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cloudberry

Hei!

Fint at du likte kjolen min:)))

Morsomt å lese andres dagboker og stjele ideer:)) Jeg tror nok jeg skal bestille sånn strømpebånd som deg:) kjempe fint:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg vettu! Uansett, spiller vel ingen rolle hva mammaen din synes, når det er pappaen din som skal betale...da bestemmer vel han hva han synes er for dyrt eller ikke, eller?

Blir så bra så!

Hvilket lokale liker DERE best da?

Ja,mamma sier jeg bare skal høre med pappa...og så kommer hun med en haug med andre forslag og slikt...menmen.

Vi likte best det lokalet som vi var og så på nå i helgen :)

Men det blir jo sefølgelig en helt annen stil en vi såg for oss da,og samboer mener at vi må ha en viss stil visst vi skal ha så fine lokaler,mener igrunn det jeg og :)

Så da blir det mye finere og større hele bryllupet en vi hadde tenkt...samboer har begynt og prate om og ta oppe et lite lån på det hele+ dei pengene vi sparer opp.

Det er jo bare en gang i livet man gjør det så stort ,sier han,og det er jo sant :)

Cloudberry: ja det er ett veldigt fint strømpebånd,og ble jo litt personlig med namna vår på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på en liten ting...Vi blir en godt del unger siden jeg er 3 størst i søskenbarn flokken på den ene siden og og den andre siden er jeg eldst+mamma og pappa var tidlig ute....så mitt yngste søskenbarn er like gammel som mi yngste datter :)

Så da har vi tenkt på dette med og aktivisere alle ungene,må jo kanskje det pga visst ikke så blir det jo litt kjedeligt for dei :roll:

Men så er det med hva da?! Har tenkt på at det kan søstra mi få gruble på,men kunne jo ha gitt henne noen ideer da...

det lokalet som jeg håper vi får er det ingen rom som kan brukest til slikt,men man kkunne jo kanskje hatt en skattejakt eller noe sånt...hvet ikke helt. Kom gjerne med forslag om det er noen som har noen ideer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Aktivisere unger ja..

Men de aktiviserer nok heldigvis hverandre også :-D

Kanskje lage istand leker, evt tegning.. Uff er ikke lett :ler:

Ikke alt sånn passer i bryllup.

Vi kommer ikke til å ha barn i vårt bryllup, så jeg har ikke tenkt på det..

Så flott at lokale er i boks!! :klappe::sjarmor:

Det har mye å si for dagen, lokalet og kirka. ;)

Wow... Solen titter frem?! :overrasket::ler:

Snart lunsj.. Så sulten!! :-D

Planer for idag da?

Jeg skal besøke ei venninne.

KOOOOOS DEG!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lokalet hørtes så fantastiskt ut. Ser for meg en spisesal og salong som er et slott verdig!! Ligger det der dere bor??

Har du fått noe svar fra faren din a Jettes, om han syns prisen er ok??

Ang aktivisering av barna. Kan jo være du kan få leid en hyggelig dame som kan aktivisere barna. Eller kjenner du noen "bestemødretype" som du evt kan spørre?? Det er vel best at noen har ansvaret for ungene, ellers får man jo ikke slappet av..

Det strømpebåndet, hvor bestilte du det? Kan jeg evt få nr, eller nettadressen?? Vil ha sånt jeg også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lokalet ligger i byen her ,en halv time og kjøre,er bare det lokale klubbhuset her i bygda,og det var det vi hadde bestemt oss for,men som pappa ikke ville ....

Og vi tok det jo bare pga at det var billig og praktisk.

Hm...må finne ut noe med dei ungene ja...går ikke og ha bryllup uten her hos oss,har både tant unger og mange små søskenbarn og egne unger så... :)

Men ser ikke på det som ett problem :) Må bare finne på noe lurt :)

Julie på e-bay har jeg kjøpt det hos,sikkert bare og gå inn der og kikke etter henne :) Går jo kanskje an og søke etter diverse :) Si fra om du ikke finner henne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e bay ja... Har masse billig der ;)

Synd de ikke godtok kortet mitt, kanskje for det er helt nytt.. :roll:

Hva skal du finne på ikveld da? :-D

Koser deg? Finner du noen fine frisyrer? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage ferdig innvitasjoner i kvled,utkast vel og merke :) Fikk panduro tinga mine i dag,men kom feil farge på satengbånda jeg skal ha til bordkort og til sanghefta+at jeg må bestille større perler med større hul på til og tre det satengbånde i,dei skal vere røde :)

Men får ikke til det med vannmerke som bakgrunn på worden ....blir sååå irritert!!! Vill ha det!!!

God onsdag til deg også kjære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg vennen!

Håper du koser deg med å lage ferdig invitasjonene. Uff husker ikke hvordan en fikk vannmerke nå jeg, men tror TT kan det.

Gratulerer med lokale sååå koselig! Godt når ting begynner å falle på plass :rosasmil:

Aktivisering av barna er nok ikke dumt når de er mange. Skal selv ikke ha barn i bryllupet, men du kommer nok på noe. Spør de barna hva de synes.

Ha en flott onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann solisol :) så koslig at du stakk innom :)

Ja kommer nokk il å kose meg ja i kveld ,skal opp til en venninde og lage utkast,håper på og bli ferdig i kveld :) Faktisk forloveren min jeg skal opp til ;)

Ja lokale håper jeg bare at går i orden :roll: Pappa som skal betale og han har ikke hørt fra.å mamma synest det blir for dyrt :(

Ha en super onsdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... er litt trg av meg jeg men... en ukes forskjell på dagene våre!!! huff "gruer" meg alt litt jeg... er egentlig ikke så veldig glad i oppmerksomhet, men så vil jeg liksom gjøre det stort og "ordentlig" å da... kjekt å sitte å lese å se hvor langt dere andre er som skal gifte dere rundt samme tia er kommet... syntes vi ligger så langt bak jeg atte, huff... men hvis ikke han gubben engasjerer seg litt nå snar så kan det henne at jeg tar noen sjefsavgjørelser!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

Jeg har tatt noen småe sjefsavgjørelser,men han ble veldig engasjert nå når vi var og så på lokaler,og da sa jeg at det ikke var alle som var så heldig som meg,og da ble han enda mer engasjert ;) Så det lønnte seg :)

Men synest ikke at det går så veldigt fort fremover her da,blir slik litt og litt når jeg får tid og det kommer over meg ;) Så jeg er veldig glad for at jeg begynte så tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... så du hadde vært innom for å kikke på kjolen, hadde fått inn en feil i linken, men nå tror jeg det skal være i orden!!

han blir vel mer engasjert ettervært får jeg håpe... sjønner jo at vi ser litt forskjellig på hva som er viktig å ordne nå ( jeg kunne godt ha sendt ut innbydelsene nå jeg da... litt ivrig)... og hva som kan vente... sagt at han har ansvaret for to ting, møte opp også si ja :ler: , resten ordner jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du snakker om ivrig...jeg har laget ferdig utkast til innbydelse,endelig :)

Skal ikke vere så hulter til bulter dei hjerta inni,men det skal jeg finne utav etterhvert,men blir vel noen lunde slik dei blir seendes ut :)

Legger ut bilde i bryllupsdillet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du funnet ut hvordan innbydelseskorta skal se ut??? Må se bilde :hoppe: (Var ikke i galleriet ditt)

Ang e-bay... Er det et nettsted, og hva er isåfall adressen???

En annen ting, har du forhørt deg om priser hos en frisørsalong(hvis du skal ha det da)??

Ha en riktig god dag og helg Jettes :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk se de fine korta som du har laget på SK, de var nydelige. Så flink du har vært Jettes :Nikke:

( Får vi ikke lagt inn bilder her, så gjør vi iallefall det på SK Jettes ;) )

Takk for linken, må sjekke den ut ikveld. Nå er jeg alene med begge ungen, så jeg tror ikke jeg får lov til å sitte her så lenge...

Ha en god dag Jettes :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,blir litt irritert på hele greia!! Hvorfor står det at jeg ikke har tilgang på det? Må man ver supermedlem?! :frustrert:

Tusen takk,synest dei ble ganske okey igrunn :)

I går va vi på colour line stadion og såg på lokale....nå er jeg ihvertfall forviret. Det lokalet vi hadde bestemt oss for er det fineste,men der er det mye annet og tenke på også...på colour line trenger vi bare og møte opp med blomster og pynt og slikt resten ordner dei,og vi tenger bare og ta med oss gavene når det er ferdi og så trenger vi ikke og tenke på mer....og det er kanskje litt greiere for ungene der.

Men det andre er jo bare såååå fint da....uff...hvet ikke hva jeg vil lenger :(

På colour line stadion hadde dei data utak og lerret,det hadde jo vert litt kjekkt da ,og der kan man lage til langbord som vi kan sitte på til iddagen ,og så kan dei øvrige gjestene sitte forann oss på en måte på store runde bord med plass til 10 stk per bord....det synest jeg var litt stili :)

Så nå hvet jeg ikke hva vi vil.... men har snart lyst og betsemme oss for ett,for begynder og bli ganske lei av og leite etter lokaler nå,føler jeg ikke kommer meg videre når jeg ikke hvet hvor vi skal vere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...