Blueberry Skrevet 23. juli 2005 #361 Del Skrevet 23. juli 2005 Så gøy at du er tilbake da! Begynte nesten å lure når du plutselig forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #362 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja,blei bare plutselig borte Prøvde deg på msn her en dag,men tror det var din fremtidige mann som satt foran datan I morgen er det full rulle med ringing for å avtale slik vi får komme å se på noen lokaler !!! Håper å få gjort det unnagjort denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 24. juli 2005 #363 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ja, det stemmer, han sa det. Jeg var på besøk hos ei venninne. Så spennende med lokalekikking da. Har dere valgt ut noen dere vil se på, eller tar dere for dere alt som er? Endret 24. juli 2005 av iselin22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #364 Del Skrevet 24. juli 2005 Tenkte jeg skulle ringe å avtale kikking på frimurerlogen og grendahuset i utvika,resten tar vi visst ingen av dei faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyPi Skrevet 25. juli 2005 #365 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei Tenkte jeg skulle titte innom dagboka di og legge igjen en hilsen! Det ser ut som du er godt i gang i planlegging, og har kontroll på mye allerede Jeg fikk litt "hetta" da jeg leste her...jeg skal gifte meg før deg og har ikke tenkt på så mye enda... Men så skal vi ha litt mindre bryllup også da... Så gøy at du har vært å prøvd brudekjoler allerede! Jeg gleder meg til jeg skal begynne! Jeg kommer sikkert til å følge med deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #366 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei MyPi Så kosli at du stakk innom da Jeg har to små jenter på 2,5 og 1 år så føler jeg må ordne forsjellig i god tid før,for det går ikke akkuratt fort dette her pga jeg ikke har så mye "fritid" Men liker og ha god tid da ,og planlegge er jo gøy Såg du hadde fått deg dagbok *forter meg innom og kikker* I går var vi på grendahuset og kikket,men vi har vel bestemt at det ikke var noe. Helt greit ,men ikke så mye plass til så mange. Fikk tak i dei som har med frimurerlogen og gjøre, og fikk vite hvor stort det var og hva det kostet. Det kommer på 8600 kr med vasking og der er to saler,en stor og en liten,en hall,kjøkken og ett rom til. Men vi kunne ikke komme og kikke før om 14 dager pga at han som har med det og gjøre var på ferie ...litt dumt synest nå jeg,da må vi vente til min kjære mann har fri uke igjen...menmen...så lenge det ikke er opptatt så er det jo greit Da må jeg gå og drikke noe kaffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #367 Del Skrevet 26. juli 2005 Nå har jeg bestillt varer til å lage innvitasjon på panduro Når jeg er ferdi skal jeg legge ut bilde Får vel ikke varene før neste uke tenker jeg,jeg hvet akkuratt hvordan jeg vil ha den,må se om det blir fint slik jeg har tenkt det ,spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #368 Del Skrevet 26. juli 2005 Klarer ikke og legge fra meg panduro katalogen Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 27. juli 2005 #369 Del Skrevet 27. juli 2005 Så mye du har kartlagt og tenkt Jettes... Også har du mange fine linker i starten av boka de(ikke alle virker). Den med bordsetting var jo kjempefin Gleder meg masse til å se utkast av invitasjonskortene dine. Det er så morro å drive på med.. Hvor mange må du lage?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #370 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvor mange utkast eller innvitasjoner å sånt? Innvitasjonene kom jeg til 56 stk, bordkorta er det jo ikke så mye arbeid med da,der blir det ca 117 stk. Takke korta blir det vel mange flere enn innvitasjonene så der håper jeg at det blir enklest mulig Linkene tror jeg ble litt rotet til når dei oppgraderte forumet. Har du vert inne på siden til veslo? der er det mange gode linker ,hun er kjempe flink og finne ting på nettet,hun har planlagt mye mere enn meg Jeg er inne i en skikkelig storm av planlegging, må passe meg så samboeren ikke blir lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 27. juli 2005 #371 Del Skrevet 27. juli 2005 Frimurerlogen var jo litt dyr da. Vi leier Ørskog Samfunnshus for 4500,-. Og det er to saler, kinolerret til disposisjon, kjøkken og garderober. Kan dere ikke ta en tur og kikke der da? Det er jo bare 10 min å kjøre fra Skøye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #372 Del Skrevet 27. juli 2005 Vi har diskutert det ,men har bestemt at det vil vi ikke ha. Men hadde bestemt oss for klubbhuset her på skøye,men så sa pappa at han kunne betale lokale,visst vi fant en annen plass ,så da blir det slik da Hadde tatt klubbhuset visst ikke, som koster 3000 å leige for hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #373 Del Skrevet 27. juli 2005 Så gøy at du "reklamerer" litt for meg her inne!! Hehe.... Gledar meg til å sjå utkast på invitajonane dine! Har du nokon formeining på korleis dei skal vere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 28. juli 2005 #374 Del Skrevet 28. juli 2005 Må visst sjekke dagboken til veslo ja!! Og så spennende med å finne lokale da. Det er en jobb det også, iallefall hvis dere har mye å velge imellom..Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #375 Del Skrevet 28. juli 2005 Så gøy at du "reklamerer" litt for meg her inne!! Hehe.... Gledar meg til å sjå utkast på invitajonane dine! Har du nokon formeining på korleis dei skal vere?? ← Ja,jeg tok meg den frihet og gjøre det,håper det var greit. Jeg har ihvertfall hatt mye nytte av linkene dine, er bare så dumt at dei er borte Ja jeg hvet hvordan jeg har tenkt det ihvertfall,men det gjenstår og se hvordan det blir Det blir ett transparant mønstra ark uttapå,inni ett rødt spraglet ett,det som skal skrivest på blir hvit.Jeg hadde tenkt og klippe rundt det med dekor saks,men det er jeg ikke sikker på enda. Det blir å feste disse arkene med hjertenagel oppe fremme og nede bake. Så ett kvit silke band rundt som knyttes og det skal treest 3 perler på som er røde og hvite.... Håper det blir fint. Sanghefte med meny inni blir hvite ark,med de samme røde arke uttapå som jeg har på innvitasjonene,her skal det klippest med dekorsaks,alle arkene. Dei festes med hjertenagel oppe i hjørnet og rulles sammen og bittes sammens med silkebång og festes med en perle Takke korta må jeg finne ut noe enkelt med,noe med samme papir og sjanger som resten sefølgeli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #376 Del Skrevet 28. juli 2005 Her er bilde av brudepike kjolen som er kjøpt og betalt, Fikk dei for samme pris som det er for å leige en,å da har jeg to. Må jo sy dei til når jentne skal bruke dei sefølgeli http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...&cmd=si&img=230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyPi Skrevet 28. juli 2005 #377 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei Kjempefin brudepikekjole! Barna dine blir sikkert søte i hver sin av den ja :-D Jeg gleder meg også til å se invitasjonene dine! (hvis du legger dem ut her da...) Jeg har ikke begynt å tenke på hvordan våre skal se ut enda. Men har planer om å få litt hjelp fra ei venninne som er kjempeflink med sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #378 Del Skrevet 28. juli 2005 Hm...sitter her og lurer på hva som igrunn børr ver i "sangheftet". Har meny,gjesteliste m/presentasjon,sanger,bilder av oss... Men hva meir? Er så mange detaljer som må ordnest at jeg er sååå gla for att der er 9mnder og 3 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 29. juli 2005 #379 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei vennen Lenge siden nå.. Har ferie og farter litt på hytta.. Skal reise i morgen så ville bare innom med en god og .. Skal si du har kommet skikkelig igang med planleggingen. Er så flink atte, og brudepike kjolen var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #380 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei Så kosli at du stakk innom Kjekkt å komme seg ut på tur da Vi var en tur på hytta,kjempe deili å slappe av litt. Ja her har det skjedd ting å tang,har vert veldi aktiv i det siste,har blitt som en hobby i ny og ne,en dyr en da Føler meg av og til som en bridezilla Tror jeg må passe meg så samboer ikke blir veldi lei før året er omme Du får kose deg resten av ferien å så snakkes vi når du kommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg