Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får du lønna inn på kontoen kvelden/ettermiddagen FØR lønnsdato? F. eks om lønningsdato er den 10. i hver mnd får du da lønna inn ettermiddag/kveld den 09. ? 

Og jobber du privat, kommunalt eller statlig? 

Jeg har hos alle arbeidsgivere før fått inn lønn kvelden før, men min nåværende ( som er kommunalt) kniper igjen og vi får den aldri før kl 08 lønningsdatoen. 

Anonymkode: ea336...c70

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1270324-l%C3%B8nnsutbetaling-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Jeg kjører lønn i en privat bedrift og der legges alle kjøringene med bankdato lønningsdag ( evt dagen før helligdag og lønningsdag faller på helg/ helligdag) Da kommer pengene inn så snart banken har kjørt sin første kjøring den dagen. Dvs ca kl 06

Hvorfor forventes det av mange å få lønna dagen før?  Da blir det enda lengre til neste lønn? 

Anonymkode: 18320...ab6

• Liker 2
AnonymBruker

Privat, som regel er lønna inne senest kvelden før. Vi har lønningsdag den 15. og denne måneden kom lønna den 11. på kvelden. Da jeg jobbet i kommunen kom alltid lønna den 12, så sant det ikke var en helg/helligdag. 

Anonymkode: 6a029...db6

Annonse

AnonymBruker

Min forrige arbeidsplass var et lite privat firma og der kom aldri lønna før jeg hadde minnet sjefen på det en gang eller to, gjerne et par dager for sent. Det siste året har jeg jobbet i bemanningsbyrå og der kommer lønna omtrent klokka 8 på morgenen på lønningsdato. 

Anonymkode: d0c60...fe7

Annonse
AnonymBruker

Får dere melding om at lønnen er på konto kl 08? Jeg godkjenner alltid lønnen på jobben senest dagen før, og da har jeg selv pengene på konto rundt 06.30 på morgenen lønningsdatoen. De som har samme bank som jobben får den tidligere, det er ikke alle banker som har like god kommunikasjon tror jeg. 

Anonymkode: 060a7...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...