AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Jeg føler at jeg er alene om dette. Alle er på påskefjellet med venner, kjærester, gjengen. Jeg har ingen gode venner eller kjæreste, og dette blir ekstra synlig i påsken. Hver eneste påske føler jeg meg utrolig ensom, og det er en vond følelse😔 Vet ikke hensikten med dette innlegget. Kanskje noen har det på samme måte. Anonymkode: f28ec...d2b 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Alle drar ikke på fjellet, jeg skal ikke og vet om flere som ikke skal.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 Jeg er også alene i påsken. Skulle egentlig jobbe, og da hadde det vært greit, men så har jeg blitt sykemeldt så da er jeg bare hjemme alene. Heldigvis er det meldt godt vær og jeg har mange credits på audible, så jeg skal da kose meg likevel! 😊 Du finner nok noe du og ❤️ Anonymkode: cccbb...87f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 Jeg har det akkurat som deg, bortsett fra at jeg skal jobbe. Men jeg skjønner hva du føler, og hvor vondt det kan være! Har ingen gode råd, men jeg håper du finner på noe du synes er ålreit og at du får en ok påske allikevel! Du er ikke alene i hvert fall! ❤️ Anonymkode: a29d2...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 Slutt å klag, nå er du opptatt av å sammenligne deg med andre. Tror de er bedre enn deg. Nei, de er ikke bedre enn deg. Det er helt vanlig å ikke ha venner eller kjæreste. Vennskap er sjelden i norge, meget lukket og nedbrytende folkeslag. Anonymkode: 28615...21f 2
Muskath Skrevet 13. april 2019 #6 Skrevet 13. april 2019 Alle er ikke på fjellet nei! Vet mange som er alene i påsken! Selv skal jeg sitte i sola med en bok😊 1
Pillarguri Skrevet 13. april 2019 #7 Skrevet 13. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å klag, nå er du opptatt av å sammenligne deg med andre. Tror de er bedre enn deg. Nei, de er ikke bedre enn deg. Det er helt vanlig å ikke ha venner eller kjæreste. Vennskap er sjelden i norge, meget lukket og nedbrytende folkeslag. Anonymkode: 28615...21f Det var da en voldsomt negativ melding. Er helt uenig med deg. Vennskap er ikke sjelden i Norge og vi er slett ikke noe lukket og nedbrytende folkeslag. Vet ikke hvilket miljø du vanker i, men det høres ut som om du mener at vi alle er like ensomme og ufordragelige. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 Er også alene. Skal heldigvis reise bort i slutten av uka, men det hjelper lite når jeg er ensom nå. Det er mye jeg kunne tenkt meg å gjøre, men jeg klarer ikke gjøre noe av det.. Har behov for sosial input for å nyte å gjøre ting alene. Anonymkode: daf1e...4c8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #9 Skrevet 14. april 2019 Jeg er hjemme alene med katten (ok, da er jeg ikke helt alene 🐈). Jeg har jobbet mye mellom jul og påske, så jeg har gledet meg til å ha helt fri og ingen avtaler. Skal bort i et bursdagsselskap, gjøre ferdig skattemeldingen, og hvis jeg og katten er heldige så får vi kaffebesøk en dag. Kanskje jeg tar en harrytur hvis jeg føler for det en dag Det er fint vær om dagen, så hvorfor ikke ta en tur ut i byen din i morgen, TS? Bare gå til et sted hvor du får kjøpt kaffe og kan sitte ute og drikke den? - det tenker jeg gjøre selv Kaffe på et hyggelig sted i gågata i byen min. Anonymkode: eed38...51e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå