AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Drømt tre netter på rad at jeg skriver brev på brev til alle mine kjære. Barna, foreldrene, mannen min, en annen mann jeg er spesielt glad i, søsken, venner osv.. Jeg tar farvel i brevene. Tenker avslutte livet mitt. Gjør mye ut av brevene og lager personlige konvolutter med personlige ting i. Eksempelvis legger jeg en DVD i den ene, en film som betyr noe spesielt for oss...osv. Dette er altså en drøm. Men hver natt er det slik...jeg våkner opp og er på gråten og den følger meg hele dagen. Jeg ønsker ikke si noe om situasjonen jeg står i..Men kanskje noen kan tolke? Men jeg er ikke suicidal. Anonymkode: 869d0...f93
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Tenker som så at du er på vei inn i en periode med mange og store forandringer, og at du helst vil ta vare på de beste minnene du har med noen og også ønsker å la de vite hvor mye de betyr for deg. Kanskje en frykt over å "miste" noen i prosessen du skal igjennom. Anonymkode: c77b0...41f
Duff Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Det er noe du må fortelle som vil påvirke de du er glad i. Er du redd for deres reaksjon? Føler du at du trenger at de forstår og aksepterer? Jeg tenker som den over her at det er en endring på gang, stor eller liten men for deg føles det stort ut. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker som så at du er på vei inn i en periode med mange og store forandringer, og at du helst vil ta vare på de beste minnene du har med noen og også ønsker å la de vite hvor mye de betyr for deg. Kanskje en frykt over å "miste" noen i prosessen du skal igjennom. Anonymkode: c77b0...41f Ja dette tror jeg er rett. Jeg er i forandring, livet er i forandring, går gjennom noe veldig vanskelig. Kanskje, mest sannsynlig, bærer jeg en dyp frykt over å miste noen på veien, ja...Takk for innspill. 20 timer siden, Duff skrev: Det er noe du må fortelle som vil påvirke de du er glad i. Er du redd for deres reaksjon? Føler du at du trenger at de forstår og aksepterer? Jeg tenker som den over her at det er en endring på gang, stor eller liten men for deg føles det stort ut. Ja jeg er redd for deres reaksjon. Jeg trenger aksept og forståelse for et valg jeg tar. Og ja, det er endring på gang, som føles stor ut, men som ikke nøvendigvis trenger være det. Spot on. Takker. Jeg har hatt samme drøm igjen i natt. Våknet igjen like svett og urolig. Den plager meg. Liker ikke denne grusomme, triste drømmen. Men jeg tror underbevisstheten forteller meg noe. Anonymkode: 869d0...f93
Duff Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Underbevisstheten snakker mye til oss. Ofte da gjentatte drømmer som du har nå. Husk at det er din redsel, ikke andres, som du føler i drømmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå