Gjest Snytt for krøller Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Hei! Har vært hos frisør i dag.Skulle ha noen store krøller. MEn her sitter jeg da.Med hode fult av fall.INGEN krøller.. Er såå skuffet.. Er det frekt å gå tilbake til frisøren og kreve ny permanent uten kostnad.. Jeg fikk jo ikke det jeg ba om... Hadde du gjort det?
Gjest Madam Felle Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Selvfølgelig kan du gå tilbake, for du har jo ikke fått det du ba om.
Gjest behn Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 ja du har rett til det.faen de er så jævlig frekke disse dårlige frisørene i oslo...ganske få som gjør jobben bra!
starie Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 ja du har rett til det.faen de er så jævlig frekke disse dårlige frisørene i oslo...ganske få som gjør jobben bra! Kanskje fordi ingen har guts nok til å gå tilbake for å klage når de er misfornøyde? Det er ikke rart man tror man er god når ingen klager..
Scheherazade Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Men du? Vent iallfall til du har vasket håret og stylet det selv. Jeg blir iallfall veldig rar på håret etter permantent, slik som krøllene er da, er ikke slik de blir når det har gått seg til. Vask det, la det lufttørke halvtørt, klem i litt krøllaktivator og føn littegranne. Dersom du fortsatt ikke er fornøyd etter et par dager, ville jeg gått tilbake ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå