AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Grunnen til at jeg sminker meg. Er for å pynte på meg selv og fremstå som noe helt annet. Hvorfor er det så hysteri at strømpebuksa skal matche min hudtone? Veldig få har sett min hudtone. Den er nesten helt hvit. Hvorfor skal jeg da gå med hvit strømpebukse? Tror jeg hadde hatt mer draget hos gutta med en strømpebuksm var mer solbrun. Skal jeg prøve å sminke resten av kroppen etter strømpebuksa? Anonymkode: f8b86...8f2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Hvor har du det fra at strømpebuksen skal matche hudtonen? Jeg for min del bruker strømpebukser som matcher antrekket de gangene jeg bruker strømpebukse. Anonymkode: 53930...5f6 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 Jeg bruker bare svart strømpebukse, men regner med du tenker på nude strømpebukse. Årsaken til at du bør matche hudtonen er jo for at det skal se naturlig ut. Det skal se ut som om du ikke har strmpebukse på. Da blir det jo helt feil å ha solbrun strømpebukse, om armene er kritt hvite. Dersom du spraytaner/sminker heler kroppen så matcher du strømpene til den fargen. Anonymkode: 7fedf...074 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 Bruk strømper som passer til skjørtet. Anonymkode: 48850...047 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 Man bruker hudfarget strømpebukse når det er for kaldt til å gå uten eller man er for blek eller har åreknuter å man vil kamuflere litt. Generell «regel» eller moteråd ang farge på strømpebukser er at de bør være lysere enn antrekket. Dvs sorte strømpebukser egentlig kun til sort. Det blir altfor hardt med sorte strømpebukser til lyse farger. Ellers er det bedre med grå, brune, marine eller nude. Anonymkode: 0d90b...573 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #6 Skrevet 13. april 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det så hysteri at strømpebuksa skal matche min hudtone? Anonymkode: f8b86...8f2 Dette "hysteriet" har i hvert fall gått meg hus forbi. Aldri hørt noen bli i nærheten av hysteriske av en strømpebukse. 😄 Anonymkode: ec43d...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå