AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 For oss som venter på å teste: hvilke symptom har du kjent på hvilken dag? Og hvilken dpo er du på? Jeg er bare 6 dpo men føler meg veldig trett, og er veldig støl i mage. Kan dette. Ære gode tegn? Eller er det for tidlig? Anonymkode: 31370...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Jeg er ca 8 dpo og kjenner meg trøtt og sliten. I tillegg har jeg ømme bryster og stikkinger rundt livmorhalsen. Dette kan jo selvsagt være tegn på at mensen er i anmarsj, men er jo lov å håpe 😅 Anonymkode: e21ba...c0f 1
Idag Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 Jeg har mensenmurringer, korsryggverk, følsomme nipler, er dag7 etter eggløsing. Håper dette er posetive tegn. Fikk dem for 2 dager siden😅 1
Astoria Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 Sist måned hadde jeg vanvittige murringer i magen etter EL. Hver dag. Men var ikke gravid... 1
Idag Skrevet 12. april 2019 #5 Skrevet 12. april 2019 9 minutter siden, Astoria skrev: Sist måned hadde jeg vanvittige murringer i magen etter EL. Hver dag. Men var ikke gravid... Ja, bra du roer meg ned, for jeg er nesten sikker nå, blir jo bare skuffa vist eg er skrå sikker😅 takk🤗 1
Idag Skrevet 12. april 2019 #6 Skrevet 12. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ca 8 dpo og kjenner meg trøtt og sliten. I tillegg har jeg ømme bryster og stikkinger rundt livmorhalsen. Dette kan jo selvsagt være tegn på at mensen er i anmarsj, men er jo lov å håpe 😅 Anonymkode: e21ba...c0f Samme som meg, høres bra ut🤩lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #7 Skrevet 12. april 2019 Jeg er 7 dpo, føler meg litt småsyk på en måte, litt kald i kroppen men samtidig ikke hvis dere forstår😅 myye stølhet i hele magen, egentlig i kroppen også, dette kom idag og jeg har ikke gjort noe tung trening som jeg kan skylde det på. Stølheten i magen kan minne om at jeg har jogget langt 😅. Er også veldig trett!! Anonymkode: 31370...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #8 Skrevet 12. april 2019 Jeg er 13 dpo og har ingen tegn til at mensen skal komme. Jeg pleier å ha vondt og spotte litt dagen før. Ellers er jeg trøtt, men det skyldes nok helst ei travel arbeidsuke. Anonymkode: e1e3c...dff
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #9 Skrevet 12. april 2019 9 dpo. Syns puppene mine klør litt. De har ikke blitt ømme som de vanligvis blir noen dager etter eggløsning og jeg føler jeg har økt matlyst. Anonymkode: cb73a...e13
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #10 Skrevet 13. april 2019 Jeg har to barn fra før, begge gangene merka jeg ingenting før postiv test. Er nå 13 dpo, fått en svak test. Merker absolutt ingenting annet enn puppene svir litt innimellom, føles som om de vokser på en måte. Kan tilføye at alle andre mnd når jeg ikke har vært/er gravid så har jeg mange "graviditetstegn". Murringer, kviser, trøtt og sliten, hormonell (sint, trist og glad omhverandre). Mens som gravid kommer tegna i uke 6-7 med kvalme og skikkelig ømme pupper og ELKSTREMT trøtt. Anonymkode: 1e8dc...bfd
Astoria Skrevet 13. april 2019 #11 Skrevet 13. april 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 7 dpo, føler meg litt småsyk på en måte, litt kald i kroppen men samtidig ikke hvis dere forstår😅 myye stølhet i hele magen, egentlig i kroppen også, dette kom idag og jeg har ikke gjort noe tung trening som jeg kan skylde det på. Stølheten i magen kan minne om at jeg har jogget langt 😅. Er også veldig trett!! Anonymkode: 31370...1f4 Jeg blir alltid «småsyk» i en dag rett før TR. Hos meg slår det aldri feil.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #12 Skrevet 13. april 2019 6 minutter siden, Astoria skrev: Jeg blir alltid «småsyk» i en dag rett før TR. Hos meg slår det aldri feil. Jeg ble småsyk forrige gang jeg ble gravid så derfor jeg så på det som positivt. Men man vet jo aldri dessverre....blir aldri syk ellers😱 får ta test over helga Anonymkode: 31370...1f4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #13 Skrevet 13. april 2019 Sist gang fikk jeg økt utflod og litt ømme brystvorter. Utenom det ingenting. Nå går jeg og venter på det samme, har kløende tannkjøtt, forstoppelse (som sist gang), og grinete. Pleier alltid være glad før mensen. Vi får se. Venter om to dager. Anonymkode: ce283...a09
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #14 Skrevet 13. april 2019 Jeg har kjent på stølhet i magen og stikninger i underlivet, det har kun vært tidvis nå de siste dagene..ellers ingenting. Mensen skal i utgangspunktet være om en uke .. Anonymkode: 391ba...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå