AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #21 Skrevet 13. april 2019 Patetiske tullinger, alle sammen!! Anonymkode: b6a7b...15f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #22 Skrevet 13. april 2019 15 timer siden, wintergirl skrev: Ja, mange av dem er sykt ego. De har et enormt behov for å føle at de er noe mer enn alle andre. De er" særskilt sensitive, empater, synske m.m" Men stort sett er de veldig selvopptatte. De svarer også ganske så spydig i slike tråder hvis man ikke tror på sånt. For det er ingen spydige kommentarer fra de som ikke tror på dette?!? Anonymkode: c9795...2a7 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #23 Skrevet 13. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: For det er ingen spydige kommentarer fra de som ikke tror på dette?!? Anonymkode: c9795...2a7 Neida. Det er bare hyggelig å kalle folk sykt ego, mentalt forstyrret og patetiske tulinger Alle som ikke tror på sånt er virkelig noen sjarmtroll. Anonymkode: 09583...2da 9
wintergirl Skrevet 13. april 2019 #24 Skrevet 13. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: For det er ingen spydige kommentarer fra de som ikke tror på dette?!? Anonymkode: c9795...2a7 Sett det flere ganger her inne. Går ikke flere runder med sånne folk.
wintergirl Skrevet 13. april 2019 #25 Skrevet 13. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Neida. Det er bare hyggelig å kalle folk sykt ego, mentalt forstyrret og patetiske tulinger Alle som ikke tror på sånt er virkelig noen sjarmtroll. Anonymkode: 09583...2da Ja, det er sant da. Mange vil tro de er noe mer enn de fleste. Sånn er det. Stort sett har de ikke noe evner, bortsett fra sin egen evne til å opphøye seg selv.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #26 Skrevet 13. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Spiderman får en advarsel rett før noe farlig skjer, og det gjør jeg også om det er noe jeg kan forhindre at skjer. Det har reddet meg fra kollisjoner og annet. Anonymkode: e00b3...379 Jeg spurte om hva slags varsler Spiderman får? Kommer dette i posten, eller er det noen som ringer han? Anonymkode: 8a90c...bc2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #27 Skrevet 13. april 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg spurte om hva slags varsler Spiderman får? Kommer dette i posten, eller er det noen som ringer han? Anonymkode: 8a90c...bc2 Ja, det kommer i posten eller noen ringer han. For i din verden er det vel bare dette som kan være et varsel. Anonymkode: 932db...533 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #28 Skrevet 13. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte om hva slags varsler Spiderman får? Kommer dette i posten, eller er det noen som ringer han? Anonymkode: 8a90c...bc2 Eller at han lytter på samband mellom politifolk, og hører om politet er på jakt etter en potensiell kriminell person. Så stikker Spiderman til det området hvor den mistenkte "skurken" muligens kan befinne seg. Anonymkode: b6a7b...15f
jabx Skrevet 13. april 2019 #29 Skrevet 13. april 2019 På 12.4.2019 den 16.40, AnonymBruker skrev: Det er ihvertfall mitt inntrykk av mennesker som tror på "det alternative" og setter seg selv på en pidestall ved å hevde de er ekstra "sensitive"/synske osv. Det virker jo som om de rett og slett er litt oppmerksomhetssyke og har behov for å føle seg spesielle og bli beundret. Alternativet er at de har en slags unormal mental tilstand hvis de faktisk er overbevist om at de har disse evnene. Noe ala folk som tror de er jesus osv. Hva tenker dere? Du som evt selv tror du har slike evner, eller tror på de som har det, hvorfor er du overbevist? Anonymkode: 735c2...7e2 Ja, de er narsissister. De ønsker desperat oppmerksomhet og anerkjennelse.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 13. april 2019 #30 Skrevet 13. april 2019 Det finnes mennesker som er mer sensitive, mer empatiske, mer intuitive enn andre. Det er åpenbart at det finnes forskjeller i dette blant folk.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #31 Skrevet 14. april 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kommer i posten eller noen ringer han. For i din verden er det vel bare dette som kan være et varsel. Anonymkode: 932db...533 Neida, en kan også få et varsel om en ser på tv, f.eks:-). Eller at noen sier det til deg. Dette er allment kjent. Anonymkode: 8a90c...bc2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #32 Skrevet 14. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller at han lytter på samband mellom politifolk, og hører om politet er på jakt etter en potensiell kriminell person. Så stikker Spiderman til det området hvor den mistenkte "skurken" muligens kan befinne seg. Anonymkode: b6a7b...15f Bra Spiderman ordner opp i dette:-) Anonymkode: 8a90c...bc2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #33 Skrevet 14. april 2019 Og mange her er dumme og uviten. Kjedelig liv Anonymkode: 73773...4d3 1
wintergirl Skrevet 15. april 2019 #34 Skrevet 15. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Og mange her er dumme og uviten. Kjedelig liv Anonymkode: 73773...4d3 Forklar.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #35 Skrevet 15. april 2019 På 12.4.2019 den 16.40, AnonymBruker skrev: Det er ihvertfall mitt inntrykk av mennesker som tror på "det alternative" og setter seg selv på en pidestall ved å hevde de er ekstra "sensitive"/synske osv. Det virker jo som om de rett og slett er litt oppmerksomhetssyke og har behov for å føle seg spesielle og bli beundret. Alternativet er at de har en slags unormal mental tilstand hvis de faktisk er overbevist om at de har disse evnene. Noe ala folk som tror de er jesus osv. Hva tenker dere? Du som evt selv tror du har slike evner, eller tror på de som har det, hvorfor er du overbevist? Anonymkode: 735c2...7e2 Jeg er kjempesjenert og på på fester er jeg absolutt midtpunktet. Så teorien din stemmer ikke på meg Jeg har ikke behov for å føle meg spesiell, er fornøyd bare vennene mine og familie omtaler meg som snill. Det er det viktigste for meg. Folk som alltid skal være midtpunkt er type folk jeg ikke går så bra overens med. Vitner ofte om usikkerhet og et enormt behov for å bli sett. Tenker de som er trygge i seg selv ikke har behov for oppmerksomhet. Broren min har også evner men det har han ikke sagt til andre enn meg. Han er en stille person, intelligent og ikke den som trenger å være i sentrum. Evnene går i familien. Jeg jobber i psykiatrien og vet alt om vrangforestillinger, schizofreni og typ dissosiasjon. Jeg tror folk som deg kanskje er redde? Det er mye som går under fanen uforklarlig. Og skulle det vise seg at dette er virkelig må de som synes dette er totalt svada snu 180 grader. Og det krever at man må justere virkelighetsforståelsen og oppfatningen man har av livet. Selvfølgelig er det skremmende. Så jeg lar folk tro latterliggjøre og er veldig betenkt med hvem jeg forteller dette til. Kun noen få gode venner som vet. Jeg har ikke behov for å fortelle folk, men synes det er spennende å høre andres erfaringer. Jeg er overbevist fordi det har vært så klare opplevelser at det ikke kan forklares med tilfeldigheter. Med viten i bakhånd om at hjernen vår er laget for å finne mønster der det ikke er mønster, og at bevisstheten febrilsk prøver å finne forklaringer der dte som oftest er tilfeldig. Men når tilfeldighetene oppstår så ofte at det statistisk sett er umulig må man bare innse at opplevelsene er reelle. Gidder ikke legge ut om alle situasjonene, mye latterliggjøring her inne så ser ikke vitsen. Får ikke overbevist de som allerede er bastante uansett Anonymkode: 32ece...457 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #36 Skrevet 15. april 2019 På 12.4.2019 den 20.15, AnonymBruker skrev: merkelig at "ingen" snakket om slik da jeg var lite barn, men så ble det mer og mer en greie at en skulle være åpen om ting, Märtha kunne snakke med engler og vipps, så ble plutselig "alle" synske og kunne se både fremtid og føle hva du følte ... Anonymkode: 4a1a7...f58 Det er mindre tabu nå. Jeg og broren min har det fra farmor. Jeg var ikke klar over dette før jeg ble voksen, at flere i famliien hadde det samme. Farmor var kjent i bygden men ikke en person som snakket høyt om det. Folk hørte fra andre at hun kunne lese folk og så dro de dit. Rykter rett og slett. Selvfølgelig var det like mange synske før som nå. Men kristendommen sto sterkt og for mange var det vel ikke greit å snakke høyt om evnene, siden det går imot bibelsk tro.. Anonymkode: 32ece...457 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #37 Skrevet 15. april 2019 På 13.4.2019 den 12.07, AnonymBruker skrev: Det er mentalt forstyrret som tidligere nevnt over her. Anonymkode: ebd8d...e62 Tror mange som går ut offentlig med "evner" er mentalt forstyrret. Eller kyniske bedragere. Fordi kommentarer og holdninger som dine gjør at mange av oss som faktisk har evner ikke tør gå ut med det. Ville du ha fortalt kolleger og div om du ble møtt på samme måte? Anonymkode: 32ece...457 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #38 Skrevet 15. april 2019 Skriveleif: Jeg er absolutt ikke midtpunktet på fester. Anonymkode: 32ece...457
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. april 2019 #39 Skrevet 16. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mindre tabu nå. Jeg og broren min har det fra farmor. Jeg var ikke klar over dette før jeg ble voksen, at flere i famliien hadde det samme. Farmor var kjent i bygden men ikke en person som snakket høyt om det. Folk hørte fra andre at hun kunne lese folk og så dro de dit. Rykter rett og slett. Selvfølgelig var det like mange synske før som nå. Men kristendommen sto sterkt og for mange var det vel ikke greit å snakke høyt om evnene, siden det går imot bibelsk tro.. Anonymkode: 32ece...457 I bibelen hadde menneskene også profetiske gaver, de kunne forutse ting frem i tid. Jeg har også forutsett en persons død, jeg visste jeg ikke kom til å se denne igjen, og få dager etter var personen ikke her lenger. Jeg er ikke særlig åpen om det, for jeg synes slikt er mer skummelt enn positivt. Jeg vil helst IKKE vite slike ting.
Edie Skrevet 17. april 2019 #40 Skrevet 17. april 2019 Ryddet for brukerangrep og personangrep med svar. Edie, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå