Gå til innhold

De som hevder de har spesielle evner. Egentlig bare litt egoister?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ihvertfall mitt inntrykk av mennesker som tror på "det alternative" og setter seg selv på en pidestall ved å hevde de er ekstra "sensitive"/synske osv. Det virker jo som om de rett og slett er litt oppmerksomhetssyke og har behov for å føle seg spesielle og bli beundret. 

Alternativet er at de har en slags unormal mental tilstand hvis de faktisk er overbevist om at de har disse evnene. Noe ala folk som tror de er jesus osv. 

Hva tenker dere?

Du som evt selv tror du har slike evner, eller tror på de som har det, hvorfor er du overbevist? 

Anonymkode: 735c2...7e2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er mentalt forstyrret.

• Liker 9
Skrevet

Jeg har også vanskelig for å tro på evnene dems.. 

AnonymBruker
Skrevet

Litt mer overtroiske enn overtroiske.

Anonymkode: ebd8d...e62

AnonymBruker
Skrevet

Kvakksalvere. Lyver så de faktisk tror det selv 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Noen er synske. 

Anonymkode: 4b71a...a82

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror mine spesielle evner er å se meget klarsynt hvem som ikke har spesielle evner. sålangt har jeg en treffprosent på 100%

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvakksalvere. Lyver så de faktisk tror det selv 

Noen har faktisk slike evner.  Men sjelden de som går ut med det.

Anonymkode: 771a1...c3b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser på de Alternative som folk som fant sitt eget alternativ til psykiatrien. Greit nok det. Slipper betale skattepenger for at de skal behanldles. Bare litt trist at noen av svindler privatpersoner. Typisk utnytter døende privatpersoner på morfin som er desperate. Det er ikke så bra.

Anonymkode: 22c94...613

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at jeg har synske evner og at alle andre har det også. Vi er bare opplært til å ignorere intuisjonen vår. Alle kan gjøre det samme som Lilli Bendriss hvis vi bare trener oss opp til det :vetikke: 

Anonymkode: 09583...2da

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noe slikt som minner litt om de varslene Spiderman får. Faren min har det samme og han har det fra sin mor som også kunne finne vann med pinne mm.. Dette er ikke noe jeg har bedt om å få, men som har vært der hele livet. 

Anonymkode: e00b3...379

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at jeg har synske evner og at alle andre har det også. Vi er bare opplært til å ignorere intuisjonen vår. Alle kan gjøre det samme som Lilli Bendriss hvis vi bare trener oss opp til det :vetikke: 

Anonymkode: 09583...2da

Så et klipp på youtube nå der Lilli Bendriss sier hun fikk "kreftene sine" etter en periode med lang sykdom. Hun var hos en akupunktør som så at disse kreftene i henne lå latent og at de ble forløst med disse nålene. For meg virker det jo litt i samme bane av at noen sliter mentalt også snakker gud til de og de snur livet sitt rundt etter en slik hendelse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noe slikt som minner litt om de varslene Spiderman får. Faren min har det samme og han har det fra sin mor som også kunne finne vann med pinne mm.. Dette er ikke noe jeg har bedt om å få, men som har vært der hele livet. 

Hvilke varsler får Spiderman?

Anonymkode: 8a90c...bc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

merkelig at "ingen" snakket om slik da jeg var lite barn, men så ble det mer og mer en greie at en skulle være åpen om ting, Märtha kunne snakke med engler og vipps, så ble plutselig "alle" synske og kunne se både fremtid og føle hva du følte ...

Anonymkode: 4a1a7...f58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiderman får en advarsel rett før noe farlig skjer, og det gjør jeg også om det er noe jeg kan forhindre at skjer. Det har reddet meg fra kollisjoner og annet. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, mange av dem er sykt ego. De har et enormt behov for å føle at de er noe mer enn alle andre. De er" særskilt sensitive, empater, synske m.m"  Men stort sett er de veldig selvopptatte. De svarer også ganske så spydig i slike tråder hvis man ikke tror på sånt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan kommunisere telepatisk med dyr og også døde mennesker, snakker nesten aldri om det. Det at jeg har kommunisert med døde mennesker tror jeg bare det er èn som vet.

Sikkert mange du kjenner som du ikke aner har "spesielle evner" som du kaller det. Faktisk er det ikke så spesielt, det er evner som vi alle har og som vi kan utvikle om vi er interessert i det.

Anonymkode: 932db...533

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan kommunisere telepatisk med dyr og også døde mennesker, snakker nesten aldri om det. Det at jeg har kommunisert med døde mennesker tror jeg bare det er èn som vet.

Sikkert mange du kjenner som du ikke aner har "spesielle evner" som du kaller det. Faktisk er det ikke så spesielt, det er evner som vi alle har og som vi kan utvikle om vi er interessert i det.

Kan legge til at jeg har utallige treff på dyrekommunikasjon, og begynte sterkt med å få inn "film" av en hest som ble slått. Dette var på mitt aller første kurs, og hun som satt over bordet for meg hadde fått akkurat samme filmen. Vi var begge nybegynnere og ante ikke at vi kunne gjøre dette. Eieren bekreftet at noe måtte ha skjedd med hesten etter den ble satt bort på for. De hadde mistanke om at den var blitt mishandlet for den hadde forandret seg etterpå.

Den ene gangen jeg har kommunisert med et dødt menneske kunne jeg beskrive personligheten til noe jeg aldri hadde møtt eller hørt noe om. Jeg snakket med en venn som jeg ikke hadde snakket med på mange mange år på telefon, og vedkommende hadde nettopp mistet noen som stod dem nær. Dette mennesket følte jeg så intenst i rommet, at jeg sa at jeg ikke ville være forbauset om hen også flyttet på ting hjemme hos vennen min, og prøvde å kommunisere med hen. Dette bekreftet hen, det var noe som hadde skjedd i leiligheten som var vanskelig å forklare, pluss at hen faktisk snakket høyt til den avdøde og følte hen fikk svar.

Ut fra denne hendelsen vet jeg at jeg kan kommunisere med flere døde, før dette hadde jeg bare kommuniser med døde dyr. Jeg følte også nærværet av både moren og faren min etter at de døde, dette er ikke noe som er "innbilt" da jeg ikke hadde et så veldig nært forhold til noen av dem og "ønsket" ikke dette spesielt.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Noen er synske. 

Anonymkode: 4b71a...a82

Nei

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen har faktisk slike evner.  Men sjelden de som går ut med det.

Anonymkode: 771a1...c3b

Det er mentalt forstyrret som tidligere nevnt over her.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...