Gjest Stine_T Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Hei. Vet ikke helt om dette hører hjemme her, men jeg prøver meg allikevel... Hver dag bruker jeg g-streng truse (så og si). Problemet mitt er at jeg av og til er litt dårlig i magen (les: at det som kommer ut ikke er helt fast og fint) slik at når jeg tørker meg ... ja, jeg tror ikke dere trenger utdypning... Problemet er da relatert til string trusen som får mindre pene merker. Hvordan unngår dere andre jenter problemet? Er forsåvidt ikke noe problem når en er hjemme og har anledning til å vaske seg. Problemet er når en er ute, eksempelvis på skole.... Håper noen i den virtuelle verden kan komme med tips...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Bruk vanlige truser, vel?? Kan da ikke se at det er noe stort problem... Eller kanskje problemet er stort, men løsningen er jo latterlig enkel, da...
Gjest Stine_T Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Ikke direkte dårlig i magen - slik at en kan forutse at en bør gå med vanlig truse. Men når det som ja, kommer ut... ikke er helt slik en håper... og en går med g-streng truse... Hvordan løser dere det?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Tørker og tørker og tørker og tørker og... ja, du forstår sikkert..
Gjest Bellatrix Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Tørker og tørker og tørker og tørker og... ja' date=' du forstår sikkert..[/quote'] Og fortsetter å tørke. Dessuten blir du ikke arrestert om du bruker vanlig truse om du synes sting blir ekkelt en dag.
Gjest Stine_T Skrevet 20. april 2005 #7 Skrevet 20. april 2005 Problemet er at string ikke er ekkelt om morgenen, men blir ekkelt når en f.eks. har vært på toalettet på skolen... Vel... får kanskje bare begynne å pakke med meg tretten par truser når jeg skal på skolen... så er jeg alltid sikret... :-? Men håpte uansett at noen hadde konkrete, gode råd.... for hvis jeg skal tørke og tørke... blir en fort så og ja, rød-blødende... (er tross alt ikke investert i mykt og skånsomt toalett papir på skolen)...
Sheba Skrevet 20. april 2005 #9 Skrevet 20. april 2005 Jøss, kan det å gå med stringtruse virkelig være verdt de problemene der? Begynner å forstå hvorfor jeg har overhørt noen gutter kalle g-streng for "kloakkstreng". :o Kutt ut stringtrusene du, det finnes masse flott på trusefronten nå for tiden. G-streng er vel uansett litt avlegs nå, er det ikke det? Litt harry liksom?
Gjest Melk Skrevet 20. april 2005 #10 Skrevet 20. april 2005 Kjøp enkeltpakkede intimservietter (likner på våtservietter) på apoteket.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #11 Skrevet 20. april 2005 Som de andre sier: tørke bedre! Og kanskje ha med en pakke våtservietter i veska? Blant annet Asan har slike små forpakninger som man kan ta med seg. Og truseinnlegg, for å være helgardert..
Gjest Stine_T Skrevet 20. april 2005 #12 Skrevet 20. april 2005 Tusen takk til alle som har bidratt til å gi meg noen tips.... kom gjerne med flere hvis noen skulle ha... Og til deg som ja; kloakkstreng... håper jeg slipper det i fremtiden...
Gjest Formosiss Skrevet 20. april 2005 #13 Skrevet 20. april 2005 Tørk deg bedre. Har hatt mye dårlig mage, men har aldri hatt bremsespor i stringen. Æsj.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #14 Skrevet 20. april 2005 er det så nøye da? kan da umulig være så ille! bruker da bare en string om dagen og så går den til vask
Gjest Formosiss Skrevet 20. april 2005 #15 Skrevet 20. april 2005 er det så nøye da? kan da umulig være så ille! bruker da bare en string om dagen og så går den til vask Husk at dersom stringen er av glatte stoffer, så blir baseluskene dratt nedover, og da har du mer eller mindre UVI før du får sagt "AU!" dersom du går med bremsespor.
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #16 Skrevet 20. april 2005 heh, en kamerat av meg og jeg lå og diskuterte g-strengen her en kveld.. han syntes det var direkte usexy, for alt han kunne tenke på var at den strengen måtte da gnage seg inn i ræva, og ja, som sagt, der oppe er det ikke akkurat så rent alltid.. og hva om magen var litt løs, på byen eller noe? det var stygt, så han for seg.. hehe... JEg bruker disse små trådene selv, men foretrekker å gå med hotpants, fått litt dilla i det siste...
Gjest manic Skrevet 20. april 2005 #17 Skrevet 20. april 2005 Men uansett! Tørker man er det jo rent der, skal ikke så mye krefter til And Besides... Er det noen som skal studere disse trusene dine veldig nøye...HVER DAG? Truser blir selvfølgelig skitne, hver dag, og så hiver man dem til vask... Hva er problemet?
Lula Skrevet 21. april 2005 #18 Skrevet 21. april 2005 Kjøp enkeltpakkede intimservietter (likner på våtservietter) på apoteket. Nemlig! Asan har små pakker med intimservietter som får plass i vesken. Selges på super´n!
birgitte242 Skrevet 21. april 2005 #19 Skrevet 21. april 2005 Skulle til å foreslå de små pakkene med Asan jeg også. Den får du plass til i lommen og du får tørket deg skikkelig uten å bli sår.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #20 Skrevet 21. april 2005 Eller fukt toalettpapiret under springen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå