Gå til innhold

Vanskelig å få orgasme...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre damer som har samme problemet? Jeg må bruke en kraftig vibrator for å få orgasme. Er supertent på kjæresten, og han er helt fantastisk! Men må altså ha hjelp til den siste biten... Er det alderen (godt oppi 40-åra)?

Anonymkode: 380f8...36d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Andre damer som har samme problemet? Jeg må bruke en kraftig vibrator for å få orgasme. Er supertent på kjæresten, og han er helt fantastisk! Men må altså ha hjelp til den siste biten... Er det alderen (godt oppi 40-åra)?

Alderen? Har du fått det før, da? Tror heller det blir lettere enn vanskeligere i 40-årene.

Jeg har det likt og aldri fått med en mann, uansett hvor tent jeg er.

Anonymkode: 74ad3...7fd

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alderen? Har du fått det før, da? Tror heller det blir lettere enn vanskeligere i 40-årene.

Jeg har det likt og aldri fått med en mann, uansett hvor tent jeg er.

Anonymkode: 74ad3...7fd

Har fått det før ja, har bare blitt vanskeligere med tiden. 

Skrevet

Har det likt.

Skrevet

Vibratoravhengig kanskje? 

Skrevet

Ikke for å blande meg inn, men det smerter mitt hjerte å høre. Min tidligere ex innrømmet det til slutt, men var redd jeg skulle forlate henne. Etter å gi henne trygghet og omtanke, slappet hun bedre av og fikk etterhvert den nytelsen hun trengte.

AnonymBruker
Skrevet

Nærmer meg 40 og må si at mine orgasmer bare har blitt bedre med årene, jeg tror det har mest med at øvelse gjør mester å gjøre, og valg av partnere med god trening samtidig som jeg har fått mer trening selv. 
Vet at mange etterhvert sliter med å oppnå selve orgasmen på grunn av hormon endringer, har du sjekket nivåene dine? 

Anonymkode: 3c9a0...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...