AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Andre damer som har samme problemet? Jeg må bruke en kraftig vibrator for å få orgasme. Er supertent på kjæresten, og han er helt fantastisk! Men må altså ha hjelp til den siste biten... Er det alderen (godt oppi 40-åra)? Anonymkode: 380f8...36d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Andre damer som har samme problemet? Jeg må bruke en kraftig vibrator for å få orgasme. Er supertent på kjæresten, og han er helt fantastisk! Men må altså ha hjelp til den siste biten... Er det alderen (godt oppi 40-åra)? Anonymkode: 380f8...36d Alderen? Har du fått det før, da? Tror heller det blir lettere enn vanskeligere i 40-årene. Jeg har det likt og aldri fått med en mann, uansett hvor tent jeg er. Anonymkode: 74ad3...7fd
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alderen? Har du fått det før, da? Tror heller det blir lettere enn vanskeligere i 40-årene. Jeg har det likt og aldri fått med en mann, uansett hvor tent jeg er. Anonymkode: 74ad3...7fd Har fått det før ja, har bare blitt vanskeligere med tiden. Anonymkode: 380f8...36d
Bamseklemmer Skrevet 12. april 2019 #6 Skrevet 12. april 2019 Ikke for å blande meg inn, men det smerter mitt hjerte å høre. Min tidligere ex innrømmet det til slutt, men var redd jeg skulle forlate henne. Etter å gi henne trygghet og omtanke, slappet hun bedre av og fikk etterhvert den nytelsen hun trengte.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #7 Skrevet 12. april 2019 Nærmer meg 40 og må si at mine orgasmer bare har blitt bedre med årene, jeg tror det har mest med at øvelse gjør mester å gjøre, og valg av partnere med god trening samtidig som jeg har fått mer trening selv. Vet at mange etterhvert sliter med å oppnå selve orgasmen på grunn av hormon endringer, har du sjekket nivåene dine? Anonymkode: 3c9a0...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå