AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Er det noen her som faktisk har klart å bli gravid til tross for å være deprimert og stresset i hverdagen? Har mye stress i jobbsituasjonen min, i tillegg til at vi prøver å bli gravid, og jeg sliter med mye nedstemthet. Stresser altså med at jeg ikke blir gravid, og det er mye stress på jobb (er redd for at det ødelegger for prøvingen). Anonymkode: 36d1c...c92
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Vanlig stress påvirker ikke evnen til å bli gravid. Det gjelder bare for ekstreme forhold. Men du bør vel prøve å bli frisk av depresjon før du prøver å få barn??
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som faktisk har klart å bli gravid til tross for å være deprimert og stresset i hverdagen? Har mye stress i jobbsituasjonen min, i tillegg til at vi prøver å bli gravid, og jeg sliter med mye nedstemthet. Stresser altså med at jeg ikke blir gravid, og det er mye stress på jobb (er redd for at det ødelegger for prøvingen). Anonymkode: 36d1c...c92 Folk i krigsherjede land blir også gravide.. Anonymkode: e96f9...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Dette påvirker ikke prøvingen. Men det er ikke en situasjon jeg ville gått gravid i. Tenk over at graviditet er en belastning både fysisk og psykisk (hormoner). Så for egen og barnets del - rydd opp i egen situasjon og depresjon før du blir gravid. Anonymkode: 60433...f7d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette påvirker ikke prøvingen. Men det er ikke en situasjon jeg ville gått gravid i. Tenk over at graviditet er en belastning både fysisk og psykisk (hormoner). Så for egen og barnets del - rydd opp i egen situasjon og depresjon før du blir gravid. Anonymkode: 60433...f7d Årsaken til depresjon/nedstemthet er pga jeg sliter med å bli gravid. Det skulle jeg nevnt i første innlegg. Anonymkode: 36d1c...c92
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Jeg har blitt gravid to ganger når stress var på det verste. Og som noen skrev er det mange som blir gravid i krigsherjede land også. Tenk deg alle is kvinnene Anonymkode: cfddb...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå