Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som faktisk har klart å bli gravid til tross for å være deprimert og stresset i hverdagen?

Har mye stress i jobbsituasjonen min, i tillegg til at vi prøver å bli gravid, og jeg sliter med mye nedstemthet. Stresser altså med at jeg ikke blir gravid, og det er mye stress på jobb (er redd for at det ødelegger for prøvingen).

Anonymkode: 36d1c...c92

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Vanlig stress påvirker ikke evnen til å bli gravid. Det gjelder bare for ekstreme forhold. Men du bør vel prøve å bli frisk av depresjon før du prøver å få barn??

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som faktisk har klart å bli gravid til tross for å være deprimert og stresset i hverdagen?

Har mye stress i jobbsituasjonen min, i tillegg til at vi prøver å bli gravid, og jeg sliter med mye nedstemthet. Stresser altså med at jeg ikke blir gravid, og det er mye stress på jobb (er redd for at det ødelegger for prøvingen).

Folk i krigsherjede land blir også gravide.. 

Anonymkode: e96f9...f2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette påvirker ikke prøvingen. 

Men det er ikke en situasjon jeg ville gått gravid i. Tenk over at graviditet er en belastning både fysisk og psykisk (hormoner). Så for egen og barnets del - rydd opp i egen situasjon og depresjon før du blir gravid. 

Anonymkode: 60433...f7d

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette påvirker ikke prøvingen. 

Men det er ikke en situasjon jeg ville gått gravid i. Tenk over at graviditet er en belastning både fysisk og psykisk (hormoner). Så for egen og barnets del - rydd opp i egen situasjon og depresjon før du blir gravid. 

Anonymkode: 60433...f7d

Årsaken til depresjon/nedstemthet er pga jeg sliter med å bli gravid. Det skulle jeg nevnt i første innlegg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt gravid to ganger når stress var på det verste. Og som noen skrev er det mange som blir gravid i krigsherjede land også. Tenk deg alle is kvinnene 

Anonymkode: cfddb...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...