AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Syns jeg ser det er så mange som reagerer veldig sterkt mot at noen velger å ikke å spise kjøtt? Hvorfor bruker de tid på å kritisere andre menneskers valg i matveien? Ser aldri at vegetanere eller veganere går etter noen i tråder og forteller andre hvor skadelig kjøttspisinga demmes er? Anonymkode: 974d3...918 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syns jeg ser det er så mange som reagerer veldig sterkt mot at noen velger å ikke å spise kjøtt? Hvorfor bruker de tid på å kritisere andre menneskers valg i matveien? Ser aldri at vegetanere eller veganere går etter noen i tråder og forteller andre hvor skadelig kjøttspisinga demmes er? Anonymkode: 974d3...918 ok, nå MÅ du trolle... eller så trenger du deg sterkere briller.. Anonymkode: f0b32...fe4 16
Muskath Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Syns jeg ser det er så mange som reagerer veldig sterkt mot at noen velger å ikke å spise kjøtt? Hvorfor bruker de tid på å kritisere andre menneskers valg i matveien? Ser aldri at vegetanere eller veganere går etter noen i tråder og forteller andre hvor skadelig kjøttspisinga demmes er? Anonymkode: 974d3...918 Tuller du? 2
282_NaughtySpark Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 Har påskeferien begynt allerede? Det er bare fjortisser som sier "demmes"... 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #5 Skrevet 12. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: ok, nå MÅ du trolle... eller så trenger du deg sterkere briller.. Anonymkode: f0b32...fe4 Jeg sikter til mat og trenings forumet. Ser aldri noen kommer etter et enkelt innlegg hvor noen forteller om middagen sin, og går til angrep og skriker hvor usunn den er. Anonymkode: 974d3...918 1
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2019 #6 Skrevet 12. april 2019 Jeg er vegetarianer, og har opplevd begge deler her inne. Ikke direkte til meg, men jeg har sett ufine diskusjoner både fra kjøtteternes ståsted og fra veganerne/vegetarianerne sitt ståsted. Jeg tenker som så, at mennesker er mennesker uavhengig av hva man spiser, og er du drittsekk så er du drittsekk liksom. 4
282_NaughtySpark Skrevet 12. april 2019 #7 Skrevet 12. april 2019 (endret) Tenker du på vann+grønnsaker+halv avocado+lite salt-suppen? Edit: Som man visstnok kan spise så mye man vil av "med god samvittighet"? Endret 12. april 2019 av 282_NaughtySpark
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #8 Skrevet 12. april 2019 Jeg tenker det er uvitenhet. Det man ikke skjønner frykter man. Jeg kjenner iallefall at jeg ser på de som kritiserer andres kosthold som mindre intelligente. Anonymkode: 71b2f...36f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #9 Skrevet 12. april 2019 Og det var rette ræva som feis..kjøttspisere? Det er da ingen som spiser kjøtt som har kjøtt alene som livsgrunnlag. Greit om jeg kaller deg for grønnkåls-ekstremist? Eller kanskje avokado-terrorist? Anonymkode: fb6c7...296
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #10 Skrevet 12. april 2019 Er det ikke slik i alle tråder... selv når jeg det er hudpleie som diskuteres, du du er komplett idiot om du kun bruker såpe og vann, og en enda større idiot om du kjører full pakke med serum og kremer. Ikke måte på angrep fordi noen gjør det på en annen måte enn deg. For ikke å snakke om hvor ofte man dusjer trådene.... Anonymkode: 6584a...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå