AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Da jeg ble knulla av dama her om dagen, var jeg redd for å komme fort (kommer ofte veldig fort). Så da begynte jeg å tenkte på kollegaen min, Ketil. Ikke fordi jeg tenner på han, men fordi at jeg skulle bli mindre kåt slik at jeg hold ut lenger. Så jeg lurer på om jeg skal fortelle han at mens jeg ble knulla så tenkte jeg "Ketil, Ketil, Ketil", og det hjalp faktisk. I stedet for å holde ut i 2 minutter, holdt jeg ut i kanskje 5. Så det hjalp veldig Det er jo veldig morsomt. Men hadde dere fortalt det? Må kanskje vente til neste gang vi drikker. Anonymkode: d4133...a3a 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Nei. Hold kjeft Anonymkode: cee60...2fb 4
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 12. april 2019 #5 Skrevet 12. april 2019 Hahaha. Nei, hold den for deg selv. Jeg tenker på mye rart i samme situasjon, men mannlige kolleger har aldri slått meg. Kanskje Jens med kaffe og salamiånden får kjørt seg i kveld.
Bamseklemmer Skrevet 12. april 2019 #6 Skrevet 12. april 2019 😂 stjeler ideen din, har hun sans for humor? da kommer hun også til å le. Hvis du kommer for fort, så er det bare å si at hun er så sinnsyk deilig at du ikke klarer å holde deg. Det går bra så lenge du ikke sier Erna, Erna, Ernaaa!🤣
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #7 Skrevet 12. april 2019 Nei, det er ikke noe å fortelle om. Forteller du andre ting fra ditt dypt private liv også? Som hvor lang bæsjeklumpen du fikk ut var og hvordan farge det var på tisset ditt her forleden dag? Anonymkode: 54dcb...a46
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #8 Skrevet 12. april 2019 Og der var påskeferien i gang ja.. Anonymkode: ceedd...101 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå