Gjest Julia2 Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Trenger litt råd jeg... Kjæresten min fortalte i natt at han er usikker på forholdet vårt. Vi ble sammen i november, og i mars var han på en femukers ferie( som var kjøpt før vi ble sammen). Alt var perfekt før han dro og jeg tenkte seriøst at dette er mannen i mitt liv. Jeg er 29 år og har noen forhold bak meg, bl.a et langvarig samboerforhold. Men har aldri vært så sikker som jeg er/ var nå, og han tenkte det samme..... da. Men de siste par ukene har han visst begynt å lure... Gutten er 33 og det siste forholdet han hadde tok slutt i -98. Og selv det forholdet gikk han inn og ut av i tre år fordi han ikke klarte å bestemme seg. Han fortalte i natt at han i ettertid gikk til psykolog fordi han "sliter med å få kontakt med følelseslivet". Han sier han er glad i meg og er veldig trist fordi han er så usikker. Men at det er typisk han å rømme når ting blir for nært.... Og jeg er vanvittig glad i ham og syns vi har det flott sammen på alle måter. Vi skal bort sammen hele helga i 30-års dag til ei venninne i sverige, og det han sier han gleder seg til det... Hva skal jeg gjøre med en som er så redd for å binde seg??? Bare la ham gå? Ta en pause?
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 det beste er å gi ham tid. men også å vise at du er glad i ham...
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Har hatt en kjæreste som minner om dette! Han hadde det for seg at det var best å pakke og "dra" hver gang han følte ting var "feil" eller vi kranglet.. Så jeg tok han på ordet en dag han sa at "dette funker ikke lenger", sa javel, pakket sakene mine og dro. Tok 5 timer før han ringte og lurte på hvor jeg var og om jeg kunne komme hjem og prate om det. Da hadde han plutselig skjønt hva han kunne miste tror jeg, og etter FANTASTISK BRA innsats fra han for å lære å vise mer følelser/fokusere på de positive tingene vi hadde sammen osv, samt ta seg sammen og faktisk prøve å få det bra med seg selv og oss er vi samboere idag!! :hjerter2: Er så vanvittig stolt av han, og av oss!! Så bare forklar han at du ikke finner deg i sånn usikkerhet, det er knusende for dere begge (og mest for deg vil jeg tro) , fortell han helt ærlig hva han kan risikere å miste, få han til å forstå hvor grusomt han kommer til å få det uten deg (som han nesten helt sikkert gjør), og prat ordentlig igjennom ting! Fortell i klare ordelag at du ikke vil være sammen med en som er "usikker", til det er du for god! (og husk på at du er det selv om det kan gå motsatt vei av hva jeg har forespeilet det kan gå) ! :trøste: Lykke til!!! Hvis han her ikke er den rette, så finner du han sikkert!! Stor klem fra Sneip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå