AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Hei, jeg skal ha sex for første gang. Noen hjelp meg! Anonymkode: 3402f...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Hva trenger du hjelp til? Anonymkode: 794f2...175
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva trenger du hjelp til? Anonymkode: 794f2...175 gi meg info om sex, trenger og vite litt Anonymkode: 3402f...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 Tråden blir snart slettet pga manglende innhold i overskrift. Anonymkode: 5855b...659 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #5 Skrevet 12. april 2019 Hvor gammel er du? Anonymkode: 7f738...828
anonym.cool Skrevet 12. april 2019 #6 Skrevet 12. april 2019 du må bare puste med magen, og ikke med tissen hvis du skjønner hva jeg mener! Også må du drikke vann først, det er ofte slitsomt!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #7 Skrevet 12. april 2019 Er du klar for å ha sex da? Er det med en som du stoler på og som er god mot deg? Vanskelig å gi deg noen råd når vi ikke vet noenting. Jeg håper det er med en som du er glad i, og som er glad i deg. Da kan du forvente at han tar hensyn til deg og ønsker å gjøre det til en fin opplevelse for deg. Anonymkode: 894cf...b77 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #8 Skrevet 12. april 2019 jeg er lesbisk, og jeg skal ha det med en jente. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du klar for å ha sex da? Er det med en som du stoler på og som er god mot deg? Vanskelig å gi deg noen råd når vi ikke vet noenting. Jeg håper det er med en som du er glad i, og som er glad i deg. Da kan du forvente at han tar hensyn til deg og ønsker å gjøre det til en fin opplevelse for deg. Anonymkode: 894cf...b77 Anonymkode: 3402f...cf8
solmåneogstjerner Skrevet 12. april 2019 #10 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg er lesbisk, og jeg skal ha det med en jente. Anonymkode: 3402f...cf8 Men det blir jo det samme. Stoler du på henne og er glad i henne? Og motsatt? Da bør dere snakke litt om det. Vær tålmodig, men ikke la deg utnytte. Vær opptatt av hennes nytelse men krev at du får nytelse også. God sex er samspill. Ikke tekniske ting 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #11 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Men det blir jo det samme. Stoler du på henne og er glad i henne? Og motsatt? Da bør dere snakke litt om det. Vær tålmodig, men ikke la deg utnytte. Vær opptatt av hennes nytelse men krev at du får nytelse også. God sex er samspill. Ikke tekniske ting ok, vi har snakket om det, så vi er trygge på hverandre. Men hvordan skal vi starte. (liksom og bli kåte) Anonymkode: 3402f...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #12 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ok, vi har snakket om det, så vi er trygge på hverandre. Men hvordan skal vi starte. (liksom og bli kåte) Anonymkode: 3402f...cf8 Kysse masse, kline lenge, kanskje ligge å kose mens dere ser en film også bygge det opp derifra, eller ta et badekar sammen for eksempel, eller massere hverandre så dere er avslappet. Kysse og kline kjempe masse, beføle kroppene til hverandre, suge på halsen, puppene, kile og kysse magen, stryke mellom lårene. Bruke tiden til hjelp så blir dere kåte hvis dere ikke er for nervøse og overtenker, hvis dere ikke blir kåte fordi dere er for anspent og overtenker så utsett det heller til en annen gang dere klarer å slappe mer av! Anonymkode: 3f2c4...de5 1
solmåneogstjerner Skrevet 12. april 2019 #13 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ok, vi har snakket om det, så vi er trygge på hverandre. Men hvordan skal vi starte. (liksom og bli kåte) Anonymkode: 3402f...cf8 Kanskje litt flåsete svar men: om dere ikke finner ut av det så er dere kanskje ikke klare? Svaret er selvsagt å snakke sammen, kysse, kose, ta på hverandre. Så skjer det som skjer. Lykke til 😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #14 Skrevet 12. april 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kysse masse, kline lenge, kanskje ligge å kose mens dere ser en film også bygge det opp derifra, eller ta et badekar sammen for eksempel, eller massere hverandre så dere er avslappet. Kysse og kline kjempe masse, beføle kroppene til hverandre, suge på halsen, puppene, kile og kysse magen, stryke mellom lårene. Bruke tiden til hjelp så blir dere kåte hvis dere ikke er for nervøse og overtenker, hvis dere ikke blir kåte fordi dere er for anspent og overtenker så utsett det heller til en annen gang dere klarer å slappe mer av! Anonymkode: 3f2c4...de5 40 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: ok, vi skal ha filmkveld i dag så jeg skal ta imot tipsene Anonymkode: 3402f...cf8 1
solmåneogstjerner Skrevet 12. april 2019 #15 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ok, vi skal ha filmkveld i dag så jeg skal ta imot tipsene Anonymkode: 3402f...cf8 Lykke til! Gjør kun det som du er komfortabel med.
SlemUlv Skrevet 12. april 2019 #16 Skrevet 12. april 2019 vil du ha en step by step guide til hvordan bli kåt og så ha sex? 😮
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #17 Skrevet 12. april 2019 hvordan skal jeg ta på han? hva om han ikke liker det Noen posisjoner dere ambefaler? Anonymkode: 3402f...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #18 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, SlemUlv skrev: vil du ha en step by step guide til hvordan bli kåt og så ha sex? 😮 jaaaaaaaaaa Anonymkode: 3402f...cf8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #19 Skrevet 12. april 2019 «Lettere brisen» er bra 🍾 Anonymkode: ecbc2...4cb
SlemUlv Skrevet 12. april 2019 #20 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jaaaaaaaaaa Anonymkode: 3402f...cf8 Oki.. jeg blir kåt av at han tar et fast tak i håret mitt, og drar meg inn i sengen. River av meg klærene, og bare gjør som han vil med meg. Andre blir kåt av å kose, kysse, kline på sofaen, så kle av seg selv, mens man fortsetter med kosing, kyssing og klining.. til man er naken også har sex helt rolig og forsiktig. Andre igjen, blir kåt av andre ting.. Dere må SNAKKE sammen, også må dere finne ut hva dere liker, sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå