AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Jeg hadde sex med en jeg har snakket med i 3 månder snart. Jeg er 25 og han er 23 Da vi gjorde det i går, så var han veldig sensitiv der nede. Han er omskjært ,men tuppen av kukk hodet er ikke så tjukkt og er litt sånn skeiv mot venstre med så beveger tykkheten seg nedover. Han var så ømtlig at han fikk vondt hvis man sugde han på vanelig måte han ville bare at man skulle 'sleike kukken opp og ned' lol er dette vanelig ? Kan dette være fordi kukkhodet hans er litt skeiv og går mot venstre? kan noen komme med tips Jeg liker han virkelig,men ikke hvis det skal være sånn hele livet.. Har noen opplevd liggende eller noen som sliter med det samme som kan opplyse meg ?? Anonymkode: e41aa...67f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Ts her igjen. Jeg er en jente på 25 foressten Anonymkode: e41aa...67f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med en jeg har snakket med i 3 månder snart. Jeg er 25 og han er 23 Da vi gjorde det i går, så var han veldig sensitiv der nede. Han er omskjært ,men tuppen av kukk hodet er ikke så tjukkt og er litt sånn skeiv mot venstre med så beveger tykkheten seg nedover. Han var så ømtlig at han fikk vondt hvis man sugde han på vanelig måte han ville bare at man skulle 'sleike kukken opp og ned' lol er dette vanelig ? Kan dette være fordi kukkhodet hans er litt skeiv og går mot venstre? kan noen komme med tips Jeg liker han virkelig,men ikke hvis det skal være sånn hele livet.. Har noen opplevd liggende eller noen som sliter med det samme som kan opplyse meg ?? Anonymkode: e41aa...67f Høres ut som han kan ha fått skader ved omskjæring. Er jo bare å la være å suge det da? Ingen er like eller liker det samme. Hvis du gjør det til et problem, så blir det er problem. Er akkurat som noen damer får smerter når jeg penetrerer dypt mens andre ikke. Du må kommunisere med partner.🙂 Anonymkode: 313a8...a35
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde sex med en jeg har snakket med i 3 månder snart. Jeg er 25 og han er 23 Da vi gjorde det i går, så var han veldig sensitiv der nede. Han er omskjært ,men tuppen av kukk hodet er ikke så tjukkt og er litt sånn skeiv mot venstre med så beveger tykkheten seg nedover. Han var så ømtlig at han fikk vondt hvis man sugde han på vanelig måte han ville bare at man skulle 'sleike kukken opp og ned' lol er dette vanelig ? Kan dette være fordi kukkhodet hans er litt skeiv og går mot venstre? kan noen komme med tips Jeg liker han virkelig,men ikke hvis det skal være sånn hele livet.. Har noen opplevd liggende eller noen som sliter med det samme som kan opplyse meg ?? Anonymkode: e41aa...67f Jeg er ikke omskjært og suging gjør vondt hvis dama ikke bruker nok spytt. Anonymkode: b08e8...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå