AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Del Skrevet 12. april 2019 Hei Vil at barne mitt skal begynne åpen barnehage. Så litt rundt på oslo kommune sin webside og fant ut det er flere åpen barnehager i oslo. Jeg bor på Hauketo og jeg har hørt at åpen barnehage som hører til hauketo er ikke noe særlig bra. Og den er bare åpent 2 dager i uka som er veldig lite.en venninne av meg pleier å dra dit hun er ikke fornøyd . Lurer på om dere har erfaring med de andre åpen barnehagene i oslo?? Jeg har elektrisk bil så det er ikke noe problem for oss å kjøre Anonymkode: 6b475...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Del Skrevet 12. april 2019 Åpen barnehage i bydel Søndre Nordstrand er helt greit noen timer i uka. Er 4 dager i uka, på 2 forskjellige steder. Små og rotete lokaler, dessverre. Ellers er vel de fleste åpne barnehager kun åpne for de som bor i bydelen. Spørs om du kan velge og vrake hvilken du går til. Med unntak av Bøler åpen barnehage som er ment som alternativ til vanlig barnehage frem til skolealderen for hele Oslo. Anonymkode: 63f00...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Del Skrevet 12. april 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpen barnehage i bydel Søndre Nordstrand er helt greit noen timer i uka. Er 4 dager i uka, på 2 forskjellige steder. Små og rotete lokaler, dessverre. Ellers er vel de fleste åpne barnehager kun åpne for de som bor i bydelen. Spørs om du kan velge og vrake hvilken du går til. Med unntak av Bøler åpen barnehage som er ment som alternativ til vanlig barnehage frem til skolealderen for hele Oslo. Anonymkode: 63f00...576 Hvordan er bøler barnehage? Har tenkt på den også Anonymkode: 6b475...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Del Skrevet 12. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er bøler barnehage? Har tenkt på den også Anonymkode: 6b475...b2a Det er bare å dra dit og se om det passer deg/dere. Du forplikter deg ikke til noe ved bruk av åpen barnehage. Anonymkode: 63f00...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #5 Del Skrevet 12. april 2019 I min bydel kan man bare gå på den om du bor i bydelen Anonymkode: e0d49...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #6 Del Skrevet 12. april 2019 Er det noen grunn til at du ikke bare kan gå i barnehagen og se selv om du liker deg der eller ikke..? Og så gå et annet sted om du ikke likte det? Her jeg bor er det ikke noe "Påmelding" eller krav om noe, det er bare for hvem som helst å møte opp når som helst innenfor åpningstidene. Anonymkode: 75e54...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #7 Del Skrevet 12. april 2019 26 minutter siden, AnonymBruker said: I min bydel kan man bare gå på den om du bor i bydelen Anonymkode: e0d49...ce9 Samme her. Anonymkode: ebb6d...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå