AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Jeg har et barn som fyller ti. Hen ønsker å starte instagram profil da hen driver med noe som er litt spesielt. Og det er en spesiell interesse som tar veldig mye tid og er litt gøy for noen å følge med på. Men det innebærer eksponering av barnet, så jeg er litt usikker på om det er ok å gjøre det. Likevel er det såpass imponerende at for barnet sin del kunne det vært verdt det.. Og det kan være gøy for andre å følge med.. Hva sier folket? Anonymkode: 819a2...b5c
NeverEndingSadness Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Her høres det ut som du som forelder ville vært veldig til stede og på en måte hatt kontoen sammen med barnet ditt. Da tenker jeg det er ganske uproblematisk. Du kan se negativ kommentarer kjapt og ha en dialog med barnet om det blant annet. Noe av det som er skummelt er vel hvis barn får fri tilgang til en egen konto som foreldre ikke følger noe med på. Eksponeringen derimot... Tja... Egentlig ser jeg ikke helt problemet med det heller, så lenge det er i tett samarbeid med deg. Det kan også være en fin inngangsport til forståelse rundt hva slags eksponering av seg selv som er ok og hva man bør avstå fra.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 Aldersgrensen er 13 år for en grunn, og det syns jeg virkelig at alle bør respektere. Om det er så viktig å bli eksponert på instagram får dere lage en familiekonto. Anonymkode: 3affe...0a9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 Jeg synes dere skal ha kontoen sammen. Altså, det kan godt være «hans» konto - men at han ikke får legge ut noe uten at du har godkjent det - og at du også selvsagt har tilgang til kontoen. Anonymkode: 94073...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #5 Skrevet 12. april 2019 Hei igjen. Takk for svar. Det blir på ingen måte en konto barnet kan bruke selv, hvertfall ikke på lenge. Det handler om en spesiell sport, og dermed vil det være mye av selve barnet, noe som jo er litt dumt kanskje. Likevel så tenker jeg at det kunne vært moro, og det vil jo være godkjente bilder og filmer som publiseres og det vil nok være for de spesielt interesserte ts Anonymkode: 819a2...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå