AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 I det siste har det vært slik at jeg ikke ser innlegg jeg er tagget i eller folk har likt. Dvs.: Jeg får varsel om at jeg er blitt tagget, men når jeg går inn på innlegget får jeg bare opp kommentarer. Jeg ser ikke innlegget.. samme gjelder om noen har likt et innlegg hos meg. Da kommer også bare kommentarer opp. Får ikke sett selve innleggene. Frustrerende. Noen innstillinger jeg ikke har fått med meg? Var ikke sånn før. Mobilen og appen er oppdatert. Anonymkode: 75769...9e4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Høres mest ut som en feil hos instagram. Screenshot det du kan og send til instagram. Forklar feilen. Du kan jo prøve å slette appen og laste den ned på nytt. Anonymkode: 8bc21...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 Sånn var det for meg også en periode!!!! SYKT irriterende, ga seg etter en oppdatering, er et par mnd siden det var sånn for meg. Jeg lastet ned appen på nytt flere ganger en det hjalp ikke, det var en oppdatering fra dem som måtte til. Be folk sende deg innleggene i innboksen istedenfor til Insta fikser det (Y) Anonymkode: a0aa5...2bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå