Gå til innhold

Spørsmål til menn: Ingen utløsning ved sex. Tror han lyver.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har prøvd å Google men finner ingen svar. Han nekter å snakke med meg om dette så får heller spørre her. 

Et par ganger den siste måneden har det ikke vært noe sæd i meg etter vi har hatt sex. Jeg merker at han kommer så tror ikke han faker en orgasme. Men når jeg spør han om hvorfor det plutselig er sånn (aldri skjedd før den siste måneden) sier følgende: 

- det bare er sånn i perioder

- han vet ikke hvorfor det skjer

- han sier han må «time det så han spruter» men at han ikke alltid klarer det så det ikke kommer noe

Hver gang det har skjedd sier han «jeg tror det var ganske lite nå» i det han trekker seg ut. I dag spurte jeg han forsiktig om det kanskje var noe galt siden det har vært sånn ofte i det siste. Jeg mistenker at han runker i dusjen før sex og at det er grunnen, har ikke sagt dette til han. Han ble irritert og sa at han ikke ville snakke om det. Jeg svarte at jeg bare ville finne ut om det var en årsak til at det plutselig ikke er noe sæd etter sex når det vanligvis pleier å være mye. Jeg spurte han om hvordan han alltid på forhånd kunne vite at det ikke var noe/var lite som kom, og han sier at han kjenner det fordi det kjennes ut som å tisse/man kjenner mengden. Det forstår jeg, men det jeg var ute etter var jo om det var en årsak (helse, runking osv). Han vil ikke at vi skal snakke om dette igjen. Vi prøver å få barn og derfor synes jeg det er frustrerende når dette skjer da vi ikke kan få barn når han ikke har sædavgang. Han er foresten den som er mest gira på å å barn. 

Under samtalen i dag sa han «det gjør jo ikke noe at det ikke var noe som kom, fordi du trenger det jo ikke nå». Jeg spurte hva han mente og han sa «du har jo ikke eggløsning nå». Jeg tenker da at han helt sikkert har runka rett før sex fordi det ikke er så farlig.....

Så et par spørsmål til dere menn:

1) hender det at det ikke kommer sæd når du kommer?

2) er det utelukkende pga runking rett før samleie?

3) stemmer det at det ikke kommer ut så mye hvis man ikke timer det riktig? Presser/trykker på riktig tidspunkt?

4) noe annet jeg burde vite? Har jeg misforstått noe?

Og for å bare ha sagt det; jeg er selvfølgelig ikke sur på han pga dette, og blir heller ikke sur om det er pga runking. Jeg bare forstår ikke forklaringen hans og hvorfor han blir så så irritabel. Jeg blir bekymret når det plutselig har skjedd flere ganger på en måned, og aldri før over flere år. Han har gått opp i vekt og jeg tenker da kanskje at det kan dreie seg om helse, jeg er i hvertfall bekymret for det da han aldri går til lege uansett hva det gjelder. Er jeg dum som tror det kan være annen årsak enn runking før sex? Og hvor lang tid tar det fra man har utløsning til man kan få en ny en? (Ikke orgasme, men at det faktisk kommer noe ut).

Hilsen litt fortvila dame.

Anonymkode: ff893...867

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd orgasme uten utløsning heller ikke utløsning uten orgasme. Har runket ett par ganger på rappen tidligere og etter 3-4 ganger er det fortsatt mye sæd som kommer men problemet blir at jeg sliter med å få orgasme igjen. Aldri hørt om noen som må time og presse/trykke riktig... skjer jo ganske automatisk.

Anonymkode: d2a56...50c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd orgasme uten utløsning heller ikke utløsning uten orgasme. Har runket ett par ganger på rappen tidligere og etter 3-4 ganger er det fortsatt mye sæd som kommer men problemet blir at jeg sliter med å få orgasme igjen. Aldri hørt om noen som må time og presse/trykke riktig... skjer jo ganske automatisk.

Anonymkode: d2a56...50c

Okei, takk for svar 🙂 

Jeg vet at noen ikke har like mye sæd ved flere utløsningen etter hverandre, men antar at alle har ulik erfaring der.

Håper å høre fra flere andre også ☺️ 

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Det jeg tror er at han er redd for å komme for tidlig og runker før sex. Han holder dermed mye lenger, men da kommer det heller ikke så mye sæd. Noe skal det likevel komme. Rart han ikke vil snakke om dette. Som 50c skriver så skjer utløsningen ganske "automatisk". 

Anonymkode: b529e...85d

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig å ha orgasme uten utløsning. Men dette er noe som må trenes opp. Han ville antagelig ha fortalt deg det hvis det var det som var tilfellet her. 

Anonymkode: 574b1...fca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. Det jeg tror er at han er redd for å komme for tidlig og runker før sex. Han holder dermed mye lenger, men da kommer det heller ikke så mye sæd. Noe skal det likevel komme. Rart han ikke vil snakke om dette. Som 50c skriver så skjer utløsningen ganske "automatisk". 

Anonymkode: b529e...85d

Dersom mannen min hadde klart å få stiv igjen kort tid etter orgasme, så skulle jeg ønske han hadde tatt den kjappe avtrekkeren med meg. Jeg elsker når han sliter med å ikke komme, for da kan jeg styre og "bestemme" orgasmen hans 😊😊

Anonymkode: 47d51...db7

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg har prøvd å Google men finner ingen svar. Han nekter å snakke med meg om dette så får heller spørre her. 

Et par ganger den siste måneden har det ikke vært noe sæd i meg etter vi har hatt sex. Jeg merker at han kommer så tror ikke han faker en orgasme. Men når jeg spør han om hvorfor det plutselig er sånn (aldri skjedd før den siste måneden) sier følgende: 

- det bare er sånn i perioder

- han vet ikke hvorfor det skjer

- han sier han må «time det så han spruter» men at han ikke alltid klarer det så det ikke kommer noe

Hver gang det har skjedd sier han «jeg tror det var ganske lite nå» i det han trekker seg ut. I dag spurte jeg han forsiktig om det kanskje var noe galt siden det har vært sånn ofte i det siste. Jeg mistenker at han runker i dusjen før sex og at det er grunnen, har ikke sagt dette til han. Han ble irritert og sa at han ikke ville snakke om det. Jeg svarte at jeg bare ville finne ut om det var en årsak til at det plutselig ikke er noe sæd etter sex når det vanligvis pleier å være mye. Jeg spurte han om hvordan han alltid på forhånd kunne vite at det ikke var noe/var lite som kom, og han sier at han kjenner det fordi det kjennes ut som å tisse/man kjenner mengden. Det forstår jeg, men det jeg var ute etter var jo om det var en årsak (helse, runking osv). Han vil ikke at vi skal snakke om dette igjen. Vi prøver å få barn og derfor synes jeg det er frustrerende når dette skjer da vi ikke kan få barn når han ikke har sædavgang. Han er foresten den som er mest gira på å å barn. 

Under samtalen i dag sa han «det gjør jo ikke noe at det ikke var noe som kom, fordi du trenger det jo ikke nå». Jeg spurte hva han mente og han sa «du har jo ikke eggløsning nå». Jeg tenker da at han helt sikkert har runka rett før sex fordi det ikke er så farlig.....

Så et par spørsmål til dere menn:

1) hender det at det ikke kommer sæd når du kommer?

2) er det utelukkende pga runking rett før samleie?

3) stemmer det at det ikke kommer ut så mye hvis man ikke timer det riktig? Presser/trykker på riktig tidspunkt?

4) noe annet jeg burde vite? Har jeg misforstått noe?

Og for å bare ha sagt det; jeg er selvfølgelig ikke sur på han pga dette, og blir heller ikke sur om det er pga runking. Jeg bare forstår ikke forklaringen hans og hvorfor han blir så så irritabel. Jeg blir bekymret når det plutselig har skjedd flere ganger på en måned, og aldri før over flere år. Han har gått opp i vekt og jeg tenker da kanskje at det kan dreie seg om helse, jeg er i hvertfall bekymret for det da han aldri går til lege uansett hva det gjelder. Er jeg dum som tror det kan være annen årsak enn runking før sex? Og hvor lang tid tar det fra man har utløsning til man kan få en ny en? (Ikke orgasme, men at det faktisk kommer noe ut).

Hilsen litt fortvila dame.

Mannen kom aldri med noen før han traff meg. Så han ble rimelig sjokka når hab endelig klarte det.

Kan det være skam?Har du prøvd å snakke med han uten at han føler du nedverdiger han?

Kanskje bare en periode?

Anonymkode: 25147...061

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen kom aldri med noen før han traff meg. Så han ble rimelig sjokka når hab endelig klarte det.

Kan det være skam?Har du prøvd å snakke med han uten at han føler du nedverdiger han?

Kanskje bare en periode?

Anonymkode: 25147...061

Hvorfor tror du han føler seg nedverdiget av meg? Det kan jo være mange årsaker, det er jeg jo helt åpen for.

Han har hatt normalt med utløsning ved alle samleier i de årene vi har vært sammen. Jeg spurte han forsiktig første gangen det skjedde og nå igjen da jeg lurte på om han viste hva det var og om han hadde det bra.

Hadde han sagt at han runka rett før så er jo det en god forklaring. Men når han begynner med å si det han har sagt (HI) og blir så tydelig irritert når jeg spør forsiktig så  gjør det meg jo litt urolig. Jeg mener at jeg ikke nedverdiger han, og håper og tror han mener det samme. 

Tusen takk til alle som har svar 😊 forstår at det ikke trenger å være noe spesielt.

Men må bare legge tid; jeg kom over artikler om «dry ejaculations/orgasms» og det viser seg å komme av forstørret prostata osv. Altså kan det vært nødvendig å oppsøke lege fordi det kan være skadelig og dessuten gjøre det «umulig» å gjøre dama gravid, og det er jo det han ønsker og snakker om heletia. Men når han ikke har utløsning blir det vanskelig, og når han blir så tydelig plaget av at jeg spør rundt det så tenker jeg at noe er galt. Kanskje han er redd det er noe fysisk, eller kanskje det har en langt enklere forklaring. Uansett ønsker jeg jo å finne ut av det.

Spesielt hvis det kan være noe med helsen da han omtrent må tvinges til legen av noen større og sterkere enn han 😂 Jeg reagerer jo på at dette er en plutselig endring? Kanskje han ikke er klar over hvorfor det er sånn men synes det er flaut/dumt osv? Men han sier han ikke vet hvorfor og derfor ikke vil diskutere det, han kan jo ikke gi meg svar sier han. Og jeg vil gjerne vite om det er andre som har erfaringer så jeg kan hjelpe/forstå/godta.

Legger ved et par bilder med det jeg tenkte ift. dry orgasms.

D806DDA8-36C7-49E4-947A-A9FBA819C620.thumb.png.b3853aabe66dd8889bb161b1e73120f7.png45D55AA9-AC8D-4EFB-A0E1-1D80FD42C252.thumb.png.f9371a89c8ac22c81f6f97342735ae6f.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...