Gå til innhold

Hemmelig DNA test?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har prøvd å ta DNA test uten at parten du tar DNA av vet det? Jeg er en jente på 20+ som fikk vite for noen år tilbake at min far mest sannsynlig ikke er min far. Dette fikk jeg vite av melding fra han som ganske sikkert er faren min, da vi ligner veldig i utsende i tillegg til at barna hans ligner på meg. Min mor innrømmet å ha vært med han etter denne meldingen. Hun er psykisk syk og ville aldri kunne levd med seg selv hadde noen fått vite dette, og jeg ønsker derfor å gjøre det anonymt slik at bare jeg vet om han er faren min. Noen erfaringer eller tips? Snakker med min "vanlige far" maks en gang i året, og ser han aldri. Trenger derfor tips til hvordan jeg kunne fått DNA hans også?

Anonymkode: b9d0b...4d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og det er ikke en mulighet å ta DNA fra han som sendte meg melding, da jeg ikke ønsker at han skal vite om han er faren min eller ikke grunnet hensyn til min mor. Jeg har bare lyst å vite det for min egen del

Anonymkode: b9d0b...4d3

AnonymBruker
Skrevet

En dna-test tas ved å stikke en pinne inn i munnen for spyttprøve. Litt vanskelig å gjøre på folk uten at de merker det...

Anonymkode: 44e12...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...