Gå til innhold

I cuckolding, er m2m ballbusting biseksuelt/gay?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er hudkontakt. Man er forsatt hetero hvis 'bullen' sparker 'cucken' i ballene mens jenta ser på?

Anonymkode: 4c166...0c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne like gjerne snakket fransk for meg.

Dette skjønt jeg ikkeno' av. :ler: 

Anonymkode: 1a9b8...f11

• Liker 12
Skrevet

Har det noe å si? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man kan fortsatt være hetero selv om det er hudkontakt.

Anonymkode: e3568...e78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan fortsatt være hetero selv om det er hudkontakt.

Anonymkode: e3568...e78

Uh, nei?

Gjest lidodo
Skrevet

Uten hudkontakt er det ok, altså ikke noe mann til mann knokler, eller hender osv....men steeel-toels (eller vernesko) til ballene er ok, Ikke gay eller noenting så lenge det ikke er one on one, men, mens jenta/kvinnen ser på er det ikke gay. Ikke det at gay eller bi ikke er ok, men bare ytrer meg.

AnonymBruker
Skrevet

1: Man kan kjæle med ballene suge ballene og runke fyren uten at det er en fetisj.

2: Man kan ta et godt balletak uten det er en fetisj.

3: Man kan gjøre dette på gøy, at det er artig. Uten at det er fetisj.

Det er bare yet another seksuell aktivitet.

AnonymBruker
Skrevet
On 4/12/2019 at 12:43 AM, AnonymBruker said:

Så lenge det ikke er hudkontakt. Man er forsatt hetero hvis 'bullen' sparker 'cucken' i ballene mens jenta ser på?

29 minutter siden, AnonymBruker said:

1: Man kan kjæle med ballene suge ballene og runke fyren uten at det er en fetisj.

2: Man kan ta et godt balletak uten det er en fetisj.

3: Man kan gjøre dette på gøy, at det er artig. Uten at det er fetisj.

Det er bare yet another seksuell aktivitet.

Dette også, klassisk fra deg, pengeslaven... Forstår ikke engang at du driter deg ut og svarer deg selv...

Anonymkode: 4a83f...e1d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du redd for om det er "gay"? Det er ikke noe farlig med det. Alle svinger noen prosent på vippen med tendenser til det, det er ikke noe frykte for det betyr ikke at du er helgay fordet. Men hadde ikke vært noe farlig eller gærent med det heller :)

Anonymkode: 6055d...b76

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2019 den 18.43, lidodo skrev:

Uten hudkontakt er det ok, altså ikke noe mann til mann knokler, eller hender osv....men steeel-toels (eller vernesko) til ballene er ok, Ikke gay eller noenting så lenge det ikke er one on one, men, mens jenta/kvinnen ser på er det ikke gay. Ikke det at gay eller bi ikke er ok, men bare ytrer meg.

Det utgjør ikke noe forskjell på om man har hudkontakt eller ikke. Man kan klemme en venn med hudkontakt uten at det er gay. 
Man kan tennes av en mann eller handling mot en mann uten hudkontakt, og når man tenner på det som har med det samme kjønnet å gjøre så er det gay.  Det har ikke noe å si om jenta ser på eller ikke lol, det har om han tenner på det eller ikke. Tydeligvis tenner han på det og tydeligvis nekter han å innrømme for seg selv at han er litt bi. Synd at menn skal syntes det er så flaut, det er helt vanlig å være noen prosent på den andre siden! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du vil diskutere om temaet da?

Tror du forresten ikke at du ville fått mer fruktbare og tilfredsstillende diskusjoner om du hadde tatt det opp i et miljø eller et forum for likesinnede?

Du har fått flere anbefalinger om f.eks Fetlife, du kan også prøve Smil Norge, selv om det ikke er så voldsomt mye aktivitet på forumene der, men der kan du i hvert fall diskutere med folk som vet hva du snakker om.

Spesielt mange av damene som driver med dette snakker og diskuterer gjerne sånt hvis du starter en tråd.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke noe å si om jenta ser på eller ikke lol,

Det har de jo, så lenge alle er hetero.

Skrevet

Ja, det er supergay. 

En mann med ballefetish vil alltid være gay, uansett hvor mye han prøver å dekke over det..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Ja, det er supergay. 

En mann med ballefetish vil alltid være gay, uansett hvor mye han prøver å dekke over det..

Så en mann som liker ballene sine kjælt med og sugd av en dame er gay?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det har de jo, så lenge alle er hetero.

Så tenningen din ligger i at det er jenta som ser på, at du gjør noe som du egentlig ikke vil, eller blir brukt av en annen mann, men det er bare tennende FORDI jenta ser på.

Det er forståelig.

Du tenner på å ydmykes mest mulig, for deg er f.eks handlinger med en annen mann veldig ydmykende, siden du ikke egentlig er tiltrukket av menn, og du lurer litt på hvorfor det er akkurat DET som det tenner deg mest at en jente ser på.

Det kan forvirre de fleste, men du trenger ikke bekymre deg for at du har homofile tendenser av den grunn, akkurat som det skulle være noe galt, noe det ikke er, men det er for deg personlig en veldig ydmykende ting, og det er DET som tenner deg.

Og at en jente er aktivt med i det.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en mann som liker ballene sine kjælt med og sugd av en dame er gay?

Nå var det vel ballelek mellom menn som var hovedtemaet i spørsmålet ditt.. Det er skikkelig gay! Ikke at det er galt å være gay, men det er jo da like greit å innrømme det overfor seg selv. Det blir ikke mindre gay av at ei jente ser på..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Handler ikke om meg/ts. Det handler om et tema.  Ja eller nei?

Ikke det at det er galt å være gay....

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jenter gjør det ikke hardt, men cuckolding er et tema her. Menn har samme rettigheter som kvinner har.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Som jeg har sagt til deg tidligere, du ER temaet.

DU gjør deg selv til temaet. Det er DINE spesifikke interesser (fetisjer) du vil diskutere, og du har en helt særegen kombinasjon av de, og da må du tåle at det snakkes om.

Jeg forstår ikke hva du vil snakke om, samtidig som du ikke vil snakke om at det er DINE interesser.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...