AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Lar dere det prelle av? Eller går det inn på dere? Anonymkode: 6bc71...9e1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Mener du uhyggelige eller lite hyggelige? Anonymkode: 8f322...480 8
Ripshagen Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 Tar meg ikke nær av skitpraten nei. Det er derimot ganske underholdende. 1
Gjest SVK Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 Er selv mest på sosialprat nettopp fordi jeg synes det er hyggeligere stemning der.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #5 Skrevet 11. april 2019 Jepp! Men man må vell være litt obs på det når man legger ut slik at hvem som helst kan kommentere hva de vill. Jeg tror man bare må ta med seg de kommentarene som har noe verdi for deg og tråden og rett og slett drite litt i det andre... Anonymkode: b3a82...9b7 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #6 Skrevet 11. april 2019 I perioder er det ille. Det meste preller av, men har lært meg å la være å starte en tråd når jeg er i en sårbar situasjon. TS skal jo nesten alltid «tas». Veldig merkelig fenomen det der! Anonymkode: 30026...80e 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #7 Skrevet 11. april 2019 Uhyggelige? Du mener som i skumle? Anonymkode: 5614a...479 9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #8 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, SVK skrev: Er selv mest på sosialprat nettopp fordi jeg synes det er hyggeligere stemning der. Merkbart forskjell hvor man skriver. På treningsforumet får jeg alltid gode og saklige svar. Samliv og relasjoner for eksempel - not som much!!! Anonymkode: 30026...80e
Gjest Lexie Grey Skrevet 11. april 2019 #9 Skrevet 11. april 2019 Jeg får ikke så mye selv, men jeg blir rimelig sjokkert over mange andre tråder om hva folk klarer å lire ut av seg, særlig under AB. Man ser det jo daglig, synes stemninga er ganske dårlig her inne egentlig, ofte usaklig og frekk. Tar meg nok litt lett nær av ting, men glemmer det ganske fort igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #10 Skrevet 11. april 2019 Nei, det vil jeg ikke si jeg opplever, og jeg er gjerne i diskusjoner hvor temperaturen er litt høy. Det er jo innimellom noen som bedriver irriterende brukerdebatt og går etter person, men det er jo bare å rapportere så slettes det. Tar det som et tegn på at vedkommende egentlig ikke har noe å komme med, og føler de taper debatten Anonymkode: d034a...fd0 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #11 Skrevet 11. april 2019 7 minutter siden, Ripshagen skrev: Tar meg ikke nær av skitpraten nei. Det er derimot ganske underholdende. Noe av dritten man får er så forutsigbar at jeg nesten tar tiden på hvor lang tid det går før noen skriver det. Feks at jeg er uten empati, dramakjerring, mannehater, lever i min egen boble, er slem osv. Zzzzzzzz Anonymkode: 30026...80e 1
SoWhat? Skrevet 11. april 2019 #12 Skrevet 11. april 2019 Nå fikk jeg høre at jeg kunne være frekk og ufin selv. Jeg er ikke enig! Men har nok tråkket i salaten også... nok om det. Jeg tenker alltid at de som er uhyggelige har en dårlig dag. At de er rusa eller har det psykisk vanskelig. Tror helt ærlig at det er få som går inn for å være jævlie mot andre fordi de er onde liksom. Så er det noen uten hverken fantasi, empati og sympati. Jeg bryr meg virkelig ikke om dem i noe kommentarfelt under div HI. Det som derimot irriterer meg er at andre responderer på det. Da er det igang med avsporinger og/eller bare tull. Overse!
Ripshagen Skrevet 11. april 2019 #13 Skrevet 11. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noe av dritten man får er så forutsigbar at jeg nesten tar tiden på hvor lang tid det går før noen skriver det. Feks at jeg er uten empati, dramakjerring, mannehater, lever i min egen boble, er slem osv. Zzzzzzzz Anonymkode: 30026...80e Nettopp... de blir avvæpnet ganske raskt når det er samme skiten hver gang.
Gjest SVK Skrevet 11. april 2019 #14 Skrevet 11. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker said: Merkbart forskjell hvor man skriver. På treningsforumet får jeg alltid gode og saklige svar. Samliv og relasjoner for eksempel - not som much!!! Anonymkode: 30026...80e Ja, debattklimaet varierer fra underforum til underforum. Bra det er gode og saklige svar på treningsforumet. Selv er jeg kun på treningsforumet rundt nyttårstider når jeg lover meg selv å komme i mer aktivitet.
_popcorn_ Skrevet 11. april 2019 #15 Skrevet 11. april 2019 Vil si det er varierende, men overtallet at kommentarer er av den hyggelige arten. Er alltids noen som skal gjøre personangrep eller gi ufine svar, men det meste preller av da. Det vil alltid være noen som er sterkt uenig i hva en skriver på forum, spesielt forum med anonym funksjon, og av de som er uenig så vil det også være en del som bare må svare, og svarer både usaklig og ufint. Enkelte ting finnes det ikke fasiter på, og svarer man i slike tråder så vil man få tyn. F.eks: holder man innekatt er det mishandling mot katten, slipper man den ut er det mishandling av naboer og fugler, damned if you do, damned if you dont. Og har man en pus som ikke tørr gå ut selv når alle dører står åpen, og man lar pusen velge selv, så er man jammen meg mishandler da også 😛 Men jeg tenker igjennom det før jeg svarer. Er dette en tråd jeg ikke vil ha noen problemer med tilbakemeldinger? Er det kanskje en tråd hvor jeg vil svare men ikke orker at svaret skal forfølge brukernavn, så poster jeg anonymt. Er det svar jeg vet min mening vil bli bombardert av meningsmotstandere, og sjansen i tillegg er stor for at det blir usaklig, da dropper jeg bare svare... 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #16 Skrevet 11. april 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: I perioder er det ille. Det meste preller av, men har lært meg å la være å starte en tråd når jeg er i en sårbar situasjon. TS skal jo nesten alltid «tas». Veldig merkelig fenomen det der! Anonymkode: 30026...80e Jepp. Har omtrent sluttet å starte sårbare tråder nettopp fordi å få en stygg kommentar slengt akkurat når jeg har det vanskelig, er tøft Anonymkode: 6bc71...9e1 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #17 Skrevet 12. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Har omtrent sluttet å starte sårbare tråder nettopp fordi å få en stygg kommentar slengt akkurat når jeg har det vanskelig, er tøft Anonymkode: 6bc71...9e1 Ja, akkurat den der mener jeg er en stor feil ved modereringen her, at det ikke tas tak i. Det fremstår mange ganger som åpenbar trolling, når de første kommentarene til sårbare trådstarter hvor folk helt tydelig har det vanskelig er rett og slett stygge angrep på personen som sliter. Uansett hva hensikten til de som gjør dette er, selvfølgelig også mulig at de faktisk mener det de sier, så er dette en oppførsel som burde vært tatt tak i via moderering. ❤️ Det slås hardt ned på så mye annet, så at dette tillates forstår jeg simpelthen ikke 😕 Anonymkode: d034a...fd0 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #18 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, akkurat den der mener jeg er en stor feil ved modereringen her, at det ikke tas tak i. Det fremstår mange ganger som åpenbar trolling, når de første kommentarene til sårbare trådstarter hvor folk helt tydelig har det vanskelig er rett og slett stygge angrep på personen som sliter. Uansett hva hensikten til de som gjør dette er, selvfølgelig også mulig at de faktisk mener det de sier, så er dette en oppførsel som burde vært tatt tak i via moderering. ❤️ Det slås hardt ned på så mye annet, så at dette tillates forstår jeg simpelthen ikke 😕 Anonymkode: d034a...fd0 Ja. Jeg starter noen sårbare tråder, men øver på å ikke dele så mye informasjon om meg. Da føler jeg meg mindre sårbar også fordi de vet mindre om meg Anonymkode: 6bc71...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #19 Skrevet 12. april 2019 Men en annen observasjon jeg gjør meg, er at i mange tilfeller så er det brukere som selv ser ut til å mene at de 'kjemper det godes sak' som får seg til å si de styggeste tingene om andre, og tyr til personangrep. Merkelig, det der. Anonymkode: d034a...fd0 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #20 Skrevet 12. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du uhyggelige eller lite hyggelige? Anonymkode: 8f322...480 Mener slemme kommentarer Anonymkode: 6bc71...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå