Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #1 Skrevet 27. august 2002 Hei hei! Har tatt livet med ro, og gått 1 år uten bruk av p-piller nå. Har regelmessig mens, men lurer på NÅR det da lønner seg for oss å f.eks ta "en tre-dagers maraton"? Får mens fredag/lørdag/søndag, litt sånn forskjellig fra mnd. til mnd. Når vet jeg eksakt hvor mange dager etter menstrasjon vi virkelig bør prøve? Finnes det en kalender noe sted på nettet som kan regne seg frem til ca. når jeg er mest fruktbar? Tusen takk for hjelpen!
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #2 Skrevet 27. august 2002 Hei hei! Har tatt livet med ro, og gått 1 år uten bruk av p-piller nå. Har regelmessig mens, men lurer på NÅR det da lønner seg for oss å f.eks ta "en tre-dagers maraton"? Får mens fredag/lørdag/søndag, litt sånn forskjellig fra mnd. til mnd. Når vet jeg eksakt hvor mange dager etter menstrasjon vi virkelig bør prøve? Finnes det en kalender noe sted på nettet som kan regne seg frem til ca. når jeg er mest fruktbar? Tusen takk for hjelpen!
Gjest Qlio Skrevet 27. august 2002 #3 Skrevet 27. august 2002 Du kan dra på apoteket og kjøpe Clearplan? Da finner du ut når du har eggløsning, og når du er mest fruktbar? Eller du kan måle temp? Sjekke slim? Den siste koster ingenting, den andre koster ca 70 kr, den siste er jeg litt usikker på.... men det kan ikke være såååå dyrt? Andre forslag???
Sunniva Skrevet 28. august 2002 #4 Skrevet 28. august 2002 Anbefaler på det sterkeste Persona eggløsningstest! Fås kjøpt på apoteket og gir deg svar på når du har eggløsning.
Tullerusk Skrevet 29. august 2002 #5 Skrevet 29. august 2002 Jeg var aktiv hver dag i hele 6-7 dager jeg da, etter den siste dagen, visste jeg at nå er jeg gravid... :D Og det var jeg! Blir mobba litt av mannen min for denne da, han sier jeg aldri har vært så aktiv før... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå