AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 For noen år siden kjøpte i et gammelt hus som vi har totalrenovert. Det har vært en lang og slitsom prosess. I denne perioden har det vært utrolig kjekt og sosialt å bruke Instagram til å finne inspirasjon, men etterhvert også for å dele bilder av renoveringen. Har "blitt kjent" med mange kjekke folk! Har ikke venner som er opptatt av interiør på samme måte som meg, og jeg er så glad for fellesskapet. Oppussingen er ferdig. Jeg legge fremdeles ut et bilde i ny og be, og syntes fremdeles at der er kjekt og sosialt. Jeg er ikke ute etter å få flest mulig følgere, selv om det absolutt er fint med positiv respons. Jeg har aldri tatt i mot spons eller tigger etter det. Så til saken. Endel på jobben har begynt å følge meg. Det begynte med at en fant meg tilfeldig og så har "ryktet " spredd seg litt . Jeg kjenner jeg er litt ukomfortabel med det. Jeg er leder og er alltid kritisk til hvor mye av meg selv deler. Det vil si at jeg er veldig opptatt at å ha gode relasjoner til de ansatte og jeg forteller gjerne ting fra liver mitt, men jeg går ikke inn på private ting. På Instagram viser jeg en annen side av meg selv. Jeg deler tanker om interiør, om stil og om meg selv. Ikke privat der heller og aldri utleverende, men absolutt en annen side av meg selv. Jeg klarer ikke å sette fingerenpå hva som gjør at jeg føler det slik i forhold til kolleger. De er virkelig fine folk! Noen som har innspill? Hva hadde du tenkt om du var leder? Hva hadde du tenkt om sjefen din i tilsvarende situasjon? Overtenker jeg? Anonymkode: 28680...2fa
Nerine_ Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Jeg tenker at det bør være uproblematisk så lenge du ikke utleverer privatlivet ditt utoverer det normale. Alle ansatte forstår at lederen deres har andres interesser og hobbyer utenfor arbeidsplassen. 6
Ullvott Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 Jeg tenker at du overtenker Det du kan dele med vilt fremmede og tilfeldige ukjente bør også sjefen og kollegene dine kunne lese. Stå for den du er og vær stolt av instagramkontoen din. Jeg regner jo med at det ikke er ting som er illojalt overfor jobben, som setter arbeidsplassen din i et dårlig lys eller som skulle indikere at du er uegnet i jobben din. 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 6 minutter siden, Nerine_ skrev: Jeg tenker at det bør være uproblematisk så lenge du ikke utleverer privatlivet ditt utoverer det normale. Alle ansatte forstår at lederen deres har andres interesser og hobbyer utenfor arbeidsplassen. Nei det gjør jeg aldri. Jeg skriver ikke om andre (med unntak av om mannen har ment noe interiørrelatert) viser aldri bilder av barn/barnerom og er absolutt bevisst på hva jeg skriver om meg selv. Det hadde jeg vært uten at kolleger hadde fulgt meg også. Tror det er en blanding av jantelov, en frykt for å fremstå som skrytete og at jeg egentlig er en veldig privat person. Jeg ser at førere liker når jeg skriver litt tekst. Gjerne litt utdypende om tanker bak interiørvalg eller småmorsomme tanker om livet. Aldri dypt og stort . Anonymkode: 28680...2fa
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #5 Skrevet 11. april 2019 3 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg tenker at du overtenker Det du kan dele med vilt fremmede og tilfeldige ukjente bør også sjefen og kollegene dine kunne lese. Stå for den du er og vær stolt av instagramkontoen din. Jeg regner jo med at det ikke er ting som er illojalt overfor jobben, som setter arbeidsplassen din i et dårlig lys eller som skulle indikere at du er uegnet i jobben din. Jeg tenker også at jeg overtenker 😂 Nei, ingen ting jeg legger ut er på noen som helst måte i konflikt med jobb/arbeidssted. Kanskje jeg er redd for å bli oppfattet som overflatisk. Når jeg skriver det nå ser jeg at det er ganske teit, men jeg føler nok litt slik. Anonymkode: 28680...2fa
Nerine_ Skrevet 11. april 2019 #6 Skrevet 11. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det gjør jeg aldri. Jeg skriver ikke om andre (med unntak av om mannen har ment noe interiørrelatert) viser aldri bilder av barn/barnerom og er absolutt bevisst på hva jeg skriver om meg selv. Det hadde jeg vært uten at kolleger hadde fulgt meg også. Tror det er en blanding av jantelov, en frykt for å fremstå som skrytete og at jeg egentlig er en veldig privat person. Jeg ser at førere liker når jeg skriver litt tekst. Gjerne litt utdypende om tanker bak interiørvalg eller småmorsomme tanker om livet. Aldri dypt og stort . Anonymkode: 28680...2fa Da tenker jeg at det er helt innafor! Jeg syns ikke det å vise frem bilder av hus og interiør er skrytete, det er helt frivillig å følge og like bilder. Det må være greit å vise frem ting vi er stolte av, og ting vi liker! Tipper de heller syns det er gøy å se en annen side av deg🙂 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #7 Skrevet 11. april 2019 4 minutter siden, Nerine_ skrev: Da tenker jeg at det er helt innafor! Jeg syns ikke det å vise frem bilder av hus og interiør er skrytete, det er helt frivillig å følge og like bilder. Det må være greit å vise frem ting vi er stolte av, og ting vi liker! Tipper de heller syns det er gøy å se en annen side av deg🙂 Takk. Det er kjempefint med tilbakemelding fra noen helt utenforstående. Setter stor pris på det. 🌸 Anonymkode: 28680...2fa
Nerine_ Skrevet 11. april 2019 #8 Skrevet 11. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Det er kjempefint med tilbakemelding fra noen helt utenforstående. Setter stor pris på det. 🌸 Anonymkode: 28680...2fa Må innrømme at jeg ble veldig nysgjerrig på kontoen din, jeg elsker interiørkontoer på instagram😁 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #9 Skrevet 11. april 2019 Kjenner meg veldig igjen. Man begynner automatisk å filtrere seg når visse mennesker fra det virkelige liv begynner å følge. Håper du klarer å legge det til side og være stolt av det du gjør. Selv vurderer jeg å slutte med Instagram ettersom hele svigerfamilien har begynt å følge meg.. Anonymkode: 24610...10d 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #10 Skrevet 11. april 2019 Dette høres helt innafor ut! 😊👍 Anonymkode: 19f91...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #11 Skrevet 11. april 2019 16 minutter siden, Nerine_ skrev: Må innrømme at jeg ble veldig nysgjerrig på kontoen din, jeg elsker interiørkontoer på instagram😁 Hehe. Her slår den private delen inn. Nå har jeg delt så mange tanker at jeg ikke vil koble det til kontoen 😊 Anonymkode: 28680...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #12 Skrevet 11. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg veldig igjen. Man begynner automatisk å filtrere seg når visse mennesker fra det virkelige liv begynner å følge. Håper du klarer å legge det til side og være stolt av det du gjør. Selv vurderer jeg å slutte med Instagram ettersom hele svigerfamilien har begynt å følge meg.. Anonymkode: 24610...10d Da er vi helt på samme sted 🙂 Det er noe med å ha et fristed. Lykke til hva du enn gjør! Anonymkode: 28680...2fa
Nerine_ Skrevet 11. april 2019 #13 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Her slår den private delen inn. Nå har jeg delt så mange tanker at jeg ikke vil koble det til kontoen 😊 Anonymkode: 28680...2fa Ja det forstår jeg helt🙂 syns absolutt du skal fortsette å ha kontoen din iallefall!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #14 Skrevet 11. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres helt innafor ut! 😊👍 Anonymkode: 19f91...9ff Takk for tilbakemelding 🙂 Anonymkode: 28680...2fa
Lysandra Skrevet 12. april 2019 #15 Skrevet 12. april 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg veldig igjen. Man begynner automatisk å filtrere seg når visse mennesker fra det virkelige liv begynner å følge. Håper du klarer å legge det til side og være stolt av det du gjør. Selv vurderer jeg å slutte med Instagram ettersom hele svigerfamilien har begynt å følge meg.. Anonymkode: 24610...10d Jeg hadde en nisjeblogg, der jeg etterhvery bygde meg et nettverk av andre bloggere med samme interesse. Etterhvert fant jo både svigers og naboer og kollegaer ut om dette, og begynte å følge, og jeg må si det ødela gleden for meg. Dette var på den tiden bloggere var anonyme, og det var fint å ha det fristedet. 1
Måbarefåsiat... Skrevet 12. april 2019 #16 Skrevet 12. april 2019 (endret) Jeg har aldri vært fx Facebookvenn med leder. Ikke bare fordi jeg ikke vil ha det private innsynet i hans/hennes liv, men fordi jeg selv også vil være litt privat. Synes det er et helt naturlig filter å ha. Endret 12. april 2019 av Måbarefåsiat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå