Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt barnehageutdanning i to byer, og de siste 5 årene står det at alle som har søkt kom inn. Tror dere jeg har stor sjanse til å komme inn i år? 

Anonymkode: 6007c...88b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror du har stor sjanse for å komme inn. (Tar det som en selvfølge at du er kvalifisert når du spør, altså at du har generell studiekompetanse på en eller annen måte.) 

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om du har gode sjanser for å kommer inn, hvis det stemmer at alle som har gått der de siste 5 årene har kommet inn. 

Noen studier tar gjerne alle som søker, fordi de vet av erfaring at mange dropper ut eller ikke takker ja til plassen. Så du må nok forberede deg på å bli student!

Anonymkode: a9369...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Det er 50 % sjanse for at du kommer inn, og 50 % sjanse for at du ikke gjør det. 

Anonymkode: 28234...47c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ullvott skrev:

Ja, jeg tror du har stor sjanse for å komme inn. (Tar det som en selvfølge at du er kvalifisert når du spør, altså at du har generell studiekompetanse på en eller annen måte.) 

Herlig! Jepp, har generell studiekompetanse.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er 50 % sjanse for at du kommer inn, og 50 % sjanse for at du ikke gjør det. 

Anonymkode: 28234...47c

Hvorfor bare 50% mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger jo av hvor mange som har søkt på denne utdanningen i år. 

Anonymkode: c5af2...950

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det avhenger jo av hvor mange som har søkt på denne utdanningen i år. 

Joda, det forstår jeg. Men hvis alle har kommet inn de fem siste årene, så regner jeg med at det ikke blir 50 flere søkere i år?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poengsummen din? 

Anonymkode: 525a8...036

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poengsummen din? 

Anonymkode: 525a8...036

35

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det forstår jeg. Men hvis alle har kommet inn de fem siste årene, så regner jeg med at det ikke blir 50 flere søkere i år?

Så hvorfor oppretter du en tråd her da hvis du mener at du allerede sitter på svaret?  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis studiet er åpent for alle, ville jeg ikke bekymret meg for ikke å komme inn. Er færre søkere på barnehagelærerstudiet, derav mindre konkurranse om plassene. 

En venninne av meg hadde barnehagelærer på sistevalg, med et snitt på 2,7 og kom inn. Jeg ville ikke bekymret meg for å ikke komme inn. Det er konkurransepoengene som teller - og i dette tilfellet tas alle inn så fremst det er nok plass :) 

Anonymkode: 7a50d...974

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
På 11.4.2019 den 20.38, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om du har gode sjanser for å kommer inn, hvis det stemmer at alle som har gått der de siste 5 årene har kommet inn. 

Anonymkode: a9369...1e2

De som har gått der må vel ha kommet inn for å få gått der :fnise: 

Anonymkode: 42b3a...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...