Gjest hildanonym Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 på en fest for noen uker siden møtte jeg en fyr jeg likte. vi kysset en del den natta, og han er veldig flik til å kysse. til helga kommer vi til å møtes igjen via felles kjente, og jeg lurer på om det er noen sammenheng mellom en god kysser og en som er god i senga. jeg har ikke all verdens erfaring, men jeg har kysset mange, og han her er best.
Laina Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Vet ikke om det egentlig er noen sammenheng, men jeg blir ihvertfall veldig skeptisk til dårlige kyssere... Skikkelig turn-off!
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Tror kanskje gode kyssere kompenserer for andre ting...
Mrs. K Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Ingen sammenheng. Hvis han er en flink kysser kan han sikkert gjøre andre deilige ting med deg også. Hilsen Trille, fantastisk kysser OG fenomenal i senga
Dagoberta Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 I følge min forskning er det bare en liten sammenheng: gode kyssere kan være dårlige i senga, mens det er litt mer sannsynlig at fyren også er dårlig i senga hvis han er dårlig til å kysse. Det er altså ingen garanti, men det er en smule mer sannsynlig at han er god i senga hvis han er god til å kysse :ekstra kul:
aline Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 en god kysser kan være begge deler, så der er det ingen sammenheng nei, ifølge egen forskning. dårlige kyssere ..... kan være gode i senga, men litt av "opplevelsen" blir jo dårligere da pga den dårlige kyssinga..... tror du vil finne få sammenhenger, men det er deilig med en god kysser da!
Mrs. K Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Men hva er et godt kyss? Aline og jeg kunne f. eks. skryte av den samme manns prestasjoner i senga - hun kunne synes at han kysser vidunderlig og jeg kunne synes at han er en dårlig kysser. Hilsen Trille, (tror ikke at Aline og jeg har hatt felles elskere, men man vet jo aldri )
aline Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 nei, man vet jo aldri. og helt klart, man liker forskjellige ting i ett kyss også, så en jeg synes er fantastisk kan for andre være mindre "flink". er helt med på den.
Gjest hjalmarlover Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 Tror ikke det er særlig sammenheng...Mulig at om en operson er god til å kysse,så har personen mer erfaring??! Og kanskje da også med sex?!... :klø:
Gjest Martin Skrevet 21. april 2005 #10 Skrevet 21. april 2005 Fra en manns synspunkt - og med min erfaring - kan jeg defintivt si at det ikke er noen sammenheng. Jeg har kysset mange som var gode å kysse (fikk meg tent så det holdt), men som siden viste seg å være svært passiv i senga. Men jeg har også vært borti like mange som var deilige å kysse med og som var like deilige i køya. Så altså...
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #11 Skrevet 21. april 2005 en god kysser kan være begge deler, så der er det ingen sammenheng nei, ifølge egen forskning. dårlige kyssere ..... kan være gode i senga, men litt av "opplevelsen" blir jo dårligere da pga den dårlige kyssinga..... tror du vil finne få sammenhenger, men det er deilig med en god kysser da! Aha, si si, du er en erfaren dame... Og jeg er enig med deg. Ikke mer å si om den saken... vega (ble litt lattermild nå...)
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #12 Skrevet 21. april 2005 Det kan bety at han er god i senga, men også ikke uansett er det gode nyheter. Det med kyssinga, altså. Det betyr at han har satt seg inn i hva det vil si å være en god kysser, og om han ikke er så god i senga, vil han sikkert sette seg inn i hva det vil si å bli god også. Bare du formidler det på den rette måten, seff.
Lickerman Skrevet 21. april 2005 #13 Skrevet 21. april 2005 Da passer det jo godt å spørre dere damer: Etter deres preferanser, hva kjennetegner en god kysser?
Mrs. K Skrevet 21. april 2005 #14 Skrevet 21. april 2005 Da passer det jo godt å spørre dere damer: Etter deres preferanser, hva kjennetegner en god kysser? At man etterpå har hele gebisset i behold og er nogenlunde tør i ansiktet. Hilsen Trille
Gjest Lizzi Skrevet 21. april 2005 #15 Skrevet 21. april 2005 Nei, nei, nei!!! Man er enten god til å kysse, ELLER god i senga. Trodde alle viste DET???
Trampe Skrevet 22. april 2005 #17 Skrevet 22. april 2005 en god kysser kan være begge deler, så der er det ingen sammenheng nei, ifølge egen forskning. dårlige kyssere ..... kan være gode i senga, men litt av "opplevelsen" blir jo dårligere da pga den dårlige kyssinga..... tror du vil finne få sammenhenger, men det er deilig med en god kysser da! Denne skriver jeg under på! Gode kyssere trenger ikke nødvendigvis være gode i senga, men dårlige kyssere kan man jo ikke kysse i senga og da blir litt av opplevelsen ødelagt... Så heldig jeg er som har en mann som er god både i og utenfor senga
Gjest *Fiona* Skrevet 22. april 2005 #18 Skrevet 22. april 2005 Hmhmhm. Gode kyssere trenger ikke være gode elskere - men hvis alt de gjør i forbindelse med klininga er bra, er sjansen for match større - dvs, hva gjør han med hendene, hvordan er han inntil deg, er han passiv, aktiv, kysser han deg bare på munnen, er han dominerende med tungen, er veldig veldig forsiktig...? Og husk at han kan ha hatt en dame som har "lært" ham opp til SINE preferanser i kyssing, mens hans sex-stil kan være mer hans egen. Derfor må du legge merke til mer enn selve kyssinga. Holdningen, bevegelser, gester overfor seg, kroppsspråk, blikk osv. He-he... jo mer av dette som stemmer med deg, jo større sjans er det for å finne ut av det i senga. Men en som er skikkelig dårlig til å kysse, og heller overhodet ikke "leser" deg og forandrer seg med deg mens dere holder på - vel, da kan du som oftest spare deg turen i høyet også... JA til gode, sensuelle, nytende kyssere
Gjest dobergirl Skrevet 25. april 2005 #19 Skrevet 25. april 2005 Jeg vet jeg vet,,,neida, men første gang jeg kysset kjærsten min så slo det meg en ting....HAN KOMMER GARATERT Å KUNNE GI MEG ORGASME... (altså da hadde jeg noe problem med å få det,uten min egen hjelp....og trur du ikke jeg hadde rett a:):han klarte det!!!!!!!!og da har jeg måtte gjort så å si alt selv i 3-4år og trudde ikke det fantes håp om at en person noen gang skulle klare å gi meg orgasme igjen :-( ) Han er noe av det råeste når det gjelder å kysse...... Og å bruke tunge.... :o 8) Hyhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa...........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå