ajarRun Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Betyr dette at jeg kan spise frosne fiskepinner?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 For at fiskepinnene skal være lettere å spise, bør de tilberedes, og de blir best om de tilberedes fra frossen tilstand, det er det som menes. Du kan gjøre akkurat hva du vil med dem. Anonymkode: 3f53a...d32 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 3 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Betyr dette at jeg kan spise frosne fiskepinner? Nei. Det betyr at de ikke bør tines før du legger de i stekepanna til steking Anonymkode: 6509c...b1b 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 Nei. Det står at de bør tilberedes fra frossen tilstand. Tilberede = varmes... Det står ikke at de bør SPISES i frossen tilstand. Anonymkode: 575b8...32b 1
ajarRun Skrevet 12. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det står at de bør tilberedes fra frossen tilstand. Tilberede = varmes... Det står ikke at de bør SPISES i frossen tilstand. Anonymkode: 575b8...32b Du bør ta på deg regnjakke -> Det kan være en god ide, men du MÅ ikke. Du må ta på deg regnjakke -> Regnjakke er absolutt nødvendig. Bør tilberedes -> Anbefales å tilberedes, men ikke strengt talt nødvendig. Eller?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #6 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, abrasiveRefraction said: Du bør ta på deg regnjakke -> Det kan være en god ide, men du MÅ ikke. Du må ta på deg regnjakke -> Regnjakke er absolutt nødvendig. Bør tilberedes -> Anbefales å tilberedes, men ikke strengt talt nødvendig. Eller? Anonymkode: 0506a...81e 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #7 Skrevet 12. april 2019 25 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Du bør ta på deg regnjakke -> Det kan være en god ide, men du MÅ ikke. Du må ta på deg regnjakke -> Regnjakke er absolutt nødvendig. Bør tilberedes -> Anbefales å tilberedes, men ikke strengt talt nødvendig. Eller? ... bør tilberedes fra frossen tilstand.. Ikke "bør tilberedes" punktum. Det er "tilbereding fra frossen tilstand" som er bør, ikke "tilbereding". Tilbereding er ikke valgfritt, det er "fra frossen tilstand" som er valgfritt. Anonymkode: 575b8...32b 8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #8 Skrevet 12. april 2019 Ta en frossen fiskepinne og stek den og du ser at du får en fin sprø fiskepinne hvor paneringen henger på som den skal. Så tar du en fiskepinne som du tiner før du steker den og du får en fiskebit med en klatt med panering ved siden av. Ellers til det du spurte om så spiste en av ungene mine frosne fiskepinner i årevis uten å ta noen skade av det. Anonymkode: d8a15...c9f
applestories Skrevet 13. april 2019 #9 Skrevet 13. april 2019 Står det på frossenpizza at den MÅ stekes eller kan jeg gå i fryseren nå for en kjapp matbit? Stabburet kan vel strengt tatt ikke påby meg å steke en Grandiosa om jeg absolutt ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #10 Skrevet 13. april 2019 8 timer siden, applestories skrev: Står det på frossenpizza at den MÅ stekes eller kan jeg gå i fryseren nå for en kjapp matbit? Stabburet kan vel strengt tatt ikke påby meg å steke en Grandiosa om jeg absolutt ikke vil. Men du kan bli syk av å ikke steke Grandiosaen din før du spiser den Anonymkode: da8c8...e5f
Elaine Marley Skrevet 13. april 2019 #11 Skrevet 13. april 2019 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
applestories Skrevet 13. april 2019 #12 Skrevet 13. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men du kan bli syk av å ikke steke Grandiosaen din før du spiser den Anonymkode: da8c8...e5f Ja? Påvirker det merking av emballasje? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå