Gå til innhold

Hvilken parfymeri-kjede er flinkest med å veilede med hud og sminke ol.?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skikkelig oljete problemhud og har for en gangs skyld lyst å bruke 500 kr på en ordentlig foundation fra parfymeriet. Har hørt mye bra om denne typen foundation men jeg trenger hjelp med fargenyanser osv, og kanskje litt hudpleie som passer. Er alle parfymeri-kjeder flink på dette eller kan dere anbefale en spesiell? Har nesten aldri oppsøkt et parfymeri før 😅

Anonymkode: d1aba...7db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor i landet du er:)

Anonymkode: d19f6...0a5

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvor i landet du er:)

Anonymkode: d19f6...0a5

Bergen:)

Anonymkode: d1aba...7db

Skrevet

ALT kommer Ann på hvem som betjener deg. Noen eldre damer er kjempe flinke pga mange år med erfaring, noen eldre damer er forferdelige fordi de er stae og nekter å forandre mening når ny møte kommer, bare vil tjene penger. Noen yngre er kjempe flinke fordi de skikkelig brenner for det/ vil faktisk hjelpe deg til det beste, mens noen bare bryr seg om mer salg, selge deg dyreste ting. 

Har egentlig syntes at de på Mac bare var slitne på mer salg, hun ene gikk til å med på en "Å! det er SÅ din farge! Den bringer skikkelig ut øynene dine!" da jeg prøvde en leppestift som var HELT feil mot min undertone. Men en gang gikk jeg en mandag kvelds rett før stenging, hele senteret var nesten helt tomt. Jeg fikk så sykt bra hjelp at jeg angrer på at jeg ikke fikk med meg navnet hennes så jeg kunne skryte til ledelsen. Hun til å med prøvde å stoppe meg fra å kjøpe en ekstra børste med tanke på prisen men jeg ville ha den likevel lol. 

Så som sakt. ALT kommer ann på hvem du får til å ekspedere deg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...