Gå til innhold

Hvorfor ingen tråd om assange?

Hvem ville du straffet?  

3 stemmer

1. 1. Hvem ville du straffet?

• Krigsforbryteren
      1
    • Journalisten som avdekket krigsforbryteren
      0
    • Usikker, må lese meg opp mer om saken
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke den mest beleste på tematikken men synes det er skummelt at ingen snakker om dette, kanksje folk leser NRK sin artikkel og tenker jaja sikkert noen slemme folk de WikiLeaks folka, bra dem får sin straff også tenker en ikke mer på det? 

https://nrkbeta.no/2019/04/11/kan-arrestasjonen-av-julian-assange-bety-starten-pa-slutten-for-wikileaks/

Vil bare si en ting, og det er at vinklingen deres, om at Assange som lekket ekte informasjon om Hillary Clinton sin korrupsjon og amerikanske myndigheters menneskerettighetsbrudd og krigsforbrytelser, skal fordømmes og straffes, mens NRK som spredte falsk informasjon om Trump og Putin, skal en stole på som nøytrale og troverdige kilder ! (??)

Det er en skummel vinkling som jeg håper folk gjennomskuer, ellers er det farlig om folk lar seg lure av slik propaganda fra statlige medier.

Hva tenker dere om saken, er dere enig med NRK sin vinkling ?

Greit at USA straffer denne personen for å ha avslørt deres krigsforbrytelser og annet grums? Eller problematisk?

Forhåpentligvis folk her på forumet som kjenner bedre til tematikken enn meg som kan utdype og forklare for oss hva som har skjedd og skjer her. Så vi ikke bare har NRK sin side av saken, som jeg har en mistanke om ikke er helt nøytral og saklig vinkling uten en heftig bias.

Kjør debatt !

Anonymkode: 23b77...b13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Temmelig mange brukere her på Kvinneguiden som møter denne nyheten med ett skuldertrekk og "hvem bryr seg, liksom?" og så tenker dem aldrii noe mer over WikiLeaks eller Assange.                      

Folk gir blanke pokker i urettmessig overvåkning eller krigsforbrytelser begått av amerikanerne...          

Anonymkode: a2def...012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...