AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Hvordan er deres ti år gamle gutter? Føler det er mye rølp,banning og vilter oppførsel blant sønnen min og kompisene. Hobbyene deres er fotball og gaming,så de er ikke bare rundt å driver på med tull men føler til tider det blir litt mye tull med de. Anonymkode: 5b4f8...3fe
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Vi sier i fra om slik oppførsel med det samme. I vårt hus, og i vår familie er det ikke banning. Hva barnets venner gjør andre steder skal vi ikke legge oss borti, men vi sier i fra til både dem og foreldrene over hvilke regler som gjelder hos oss. Vilter oppførsel og rølp har vi heller ikke. Vi sier i fra sporenstreks hvis slikt oppstår, ganske tydelig. Jeg tror det er mye det det står på. Trygge og gode foreldre med tydelige retningslinjer for oppførsel. Kanskje barnet ditt hadde hatt godt av å utvide omgangskretsen sin, få litt impulser fra andre miljøer? Anonymkode: f4088...7d7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 Han liker å være med venner, sykle til banen ol. Han liker å game litt, og spes å slappe av og se på TV/ drive med telefonen. Men nå er min gutt veldig rolig og har alltid vært det. Eneste jeg har merket som er litt negativt er at han noen ganger er litt gretten om meg😂 og han har også begynt å irritere seg over venners dårlige bøllete oppførsel. Anonymkode: 0a3f9...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå