Gå til innhold

Gleder dere til siste sesong av Game of Thrones? Kanskje spoilers

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Makan til piss. De klarer ikke referere til the Night King riktig i lenken der en gang, de skriver king of the night. Utrolig dårlig og lite troverdig innhold.

Anonymkode: 52935...dc9

Når man ser bort sånne feil så kan dette faktisk stemme altså.

Anonymkode: 21472...849

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2019 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Gleder meg, men skal vente til jeg kan se alle episodene i ett sett. Hater å måtte vente en uke mellom episodene. 

Samtidig gleder jeg meg til det endelig er over.

Anonymkode: 2a491...8ce

Jeg pleier også det, men sjansen for å bli spoilet denne sesongen er jo lik 100%, så jeg kommer til å følge episodene ettersom de kommer. Det har skjedd litt for ofte at det har vært overskrift på VG eller link på facebook: "se hvem som dør i dagens episode av Game of Thrones!", med svært bilde til 😫 for ikke å snakke om Youtube, hvis du pleier å surfe der. 

Anonymkode: 45c7b...505

Skrevet

Jeg har prøvd å google.

Jeg trenger å vite når vi kan se den norsk tid. Det er natt til mandag, ikke sant? Men vet noen hvilket klokkeslett?

Skrevet (endret)
6 minutter siden, ops2 said:

Jeg har prøvd å google.

Jeg trenger å vite når vi kan se den norsk tid. Det er natt til mandag, ikke sant? Men vet noen hvilket klokkeslett?

Klokka 3 norsk tid  natt til mandag  om den kommer samtidig i Norge som i USA. 

Endret av SVK
AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Makan til piss. De klarer ikke referere til the Night King riktig i lenken der en gang, de skriver king of the night. Utrolig dårlig og lite troverdig innhold.

Anonymkode: 52935...dc9

Men så stemte alt likevel... 😅

Anonymkode: 11810...ad6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"The Night King" er tydeligvis ekstremt flink til å kaste med spyd, ettersom han klarte å slå ut den ene dragen på så lang avstand. Men hvorfor har han aldri brukt disse spydene flere ganger FØR denne hendelsene med dragene?    

For eksempel i den episoden ved Hardhome, hvor Jon Snow klarte å ta knekken på en "white walker" med sverdet sitt. Da stod vel "The Night King" et godt stykke unna, og fikk med seg denne  hendelsen. Den kongen kunne vel ha brukt spydet sitt, og kastet mot Jon Snow der og da. Samtidig som Jon Snow var så opptatt med kampen mot denne ene white walkeren, at han sannsynligvis aldri ville ha lagt merke til ett slik spyd før han faktisk hadde blitt truffet av den.                      

Eller litt senere i den samme episoden, hvor Jon Snow og mange andre  befinner seg på en liten båt på vei vekk fra Hardhome. Så legger dem merke til "The Night King" som vekker opp de døde som blir til White Walkers. Ettersom han tydeligvis ikke hadde noen problem med å kverke en flyvende drage på veldig langt hold, så burde det egentlig ikke by på særlig store problemer å bruke spyd i andre situasjoner også. Så hvorfor har det ikke vært flere hendelser hvor den gjengen har tatt i bruk slike spyd? 

Anonymkode: 4f72f...6b1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"The Night King" er tydeligvis ekstremt flink til å kaste med spyd, ettersom han klarte å slå ut den ene dragen på så lang avstand. Men hvorfor har han aldri brukt disse spydene flere ganger FØR denne hendelsene med dragene?    

For eksempel i den episoden ved Hardhome, hvor Jon Snow klarte å ta knekken på en "white walker" med sverdet sitt. Da stod vel "The Night King" et godt stykke unna, og fikk med seg denne  hendelsen. Den kongen kunne vel ha brukt spydet sitt, og kastet mot Jon Snow der og da. Samtidig som Jon Snow var så opptatt med kampen mot denne ene white walkeren, at han sannsynligvis aldri ville ha lagt merke til ett slik spyd før han faktisk hadde blitt truffet av den.                      

Eller litt senere i den samme episoden, hvor Jon Snow og mange andre  befinner seg på en liten båt på vei vekk fra Hardhome. Så legger dem merke til "The Night King" som vekker opp de døde som blir til White Walkers. Ettersom han tydeligvis ikke hadde noen problem med å kverke en flyvende drage på veldig langt hold, så burde det egentlig ikke by på særlig store problemer å bruke spyd i andre situasjoner også. Så hvorfor har det ikke vært flere hendelser hvor den gjengen har tatt i bruk slike spyd? 

Anonymkode: 4f72f...6b1

Jeg tror det er fordi NK har samme evnen som Bran til å se ting som skjer langt unna, sånn at han så hvordan Bronn skjøt ned Drogon(?) med den spydkanonen. Og så perfeksjonerte han det...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

NK er Bran i den parallelle verden som children of the forest (og dermed nightwalkers) er fra... Mange frempek på dette gjennom de første sesongene. Ganske sikkert på at det er noe mer med Bran enn det vi har sett.

Anonymkode: e1bc1...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...