Gå til innhold

Gleder dere til siste sesong av Game of Thrones? Kanskje spoilers

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg masse! Noen som har funnet troverdige spoilers for første episode?

Anonymkode: eae5f...39b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jon finner ut at han har knullet tanta si. 

Anonymkode: 1e4cd...8ec

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jon finner ut at han har knullet tanta si. 

Anonymkode: 1e4cd...8ec

Gleder meg til å se ansiktet hans 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Targaryens hadde vel mye innavl uansett, neppe det verste forholdet i det slektstreet. 

Anonymkode: 347b4...354

• Liker 2
Skrevet

Vet om en stor spoiler. Kommer fra samme person som lekket sesong 7.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Valyria83 skrev:

Vet om en stor spoiler. Kommer fra samme person som lekket sesong 7.

Så kult.

Anonymkode: 58dfc...fe4

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg, men skal vente til jeg kan se alle episodene i ett sett. Hater å måtte vente en uke mellom episodene. 

Samtidig gleder jeg meg til det endelig er over.

Anonymkode: 2a491...8ce

Skrevet

Dere som er nysgjerrige kan lese det på reddit/freefolk sin nettside. Frikidoctor har lekket det skjer i første episode + en stor spoiler I den siste episoden. Hbo truet han med søksmål viss han avslørte mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Tipper litt. 

Katapulten de har bygget til å drepe drager i kings landing vil bli brukt for å drepe isdragen. 

Arya blir hand of the [hvem enn som ender på tronen]. 

Minst én av yndlingene Jon og Dany dør. 

Barnet til Cersei og Jamie overleverer og siste episode åpner for at denne lille lannisteren har tenkt å ta hevn? 

Tyrion overlever. Fyren kan ikke drepes. 

Barnet til Cersei blir dverg og dreper henne i barselseng som hennes mor. Poetic (in)justice. 

Children of the night kommer til unnsetning i verste slaget og redder dagen når det ser som mørkest ut. 

Sam dreper mange wights. 

Kampen når helt sør til kings landing. 

Kanskje hele Westeros blir tapt. 

Mange ting som kan skje. Men jeg tror ikke noen av de vi tror (Cersei, Jon, Dany, Arya osv) havner på tronen til slutt. Kanskje et barn med Tyrion som hand. Eller Davos? 

Også tror jeg ikke noen av dragene overlever. Men håper i så fall Dany reiser langt øst og finner nye egg helt på slutten. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Valyria83 skrev:

Dere som er nysgjerrige kan lese det på reddit/freefolk sin nettside. Frikidoctor har lekket det skjer i første episode + en stor spoiler I den siste episoden. Hbo truet han med søksmål viss han avslørte mer. 

Kan du linke?

Anonymkode: 11810...ad6

Skrevet

Sjelden jeg gleder meg til serier, men akkurat nå gjør jeg det 😄 Samboeren har fått klar beskjed at tven er min når jeg skal se det :fnise:

Skrevet

Som regel har jeg pleid å vente til DVDen kommer før jeg ser på Game of Thrones. Men denne gangen skal jeg for første gang se episodene som de kommer og ikke vente på DVDen.

Skal selvsagt kjøpe sesong 8 på DVD når den kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper at hun Dagnys eller hva hun nå heter (hun med alle dragene) og / eller han vinterkongen kommer til å sitte på den store tronen til slutt. 

Damen med alle dragene har vel vært sammen med noen merkelige mannfolk før, så kanskje disse to blir konge og dronning sammen.. 

Anonymkode: 4f72f...6b1

Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke hvorfor folk leter etter spoiler. Er da mye bedre å se episodene uten og vite hva som skjer.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at hun Dagnys eller hva hun nå heter (hun med alle dragene) og / eller han vinterkongen kommer til å sitte på den store tronen til slutt. 

Damen med alle dragene har vel vært sammen med noen merkelige mannfolk før, så kanskje disse to blir konge og dronning sammen.. 

Anonymkode: 4f72f...6b1

Hun heter Daenerys. Som jeg er ganske sikker på vil dø i sesong 8 men ikke før i siste episode.

Jon Snow er den jeg tror havner på tronen.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Jeg forstår ikke hvorfor folk leter etter spoiler. Er da mye bedre å se episodene uten og vite hva som skjer.

Hun heter Daenerys. Som jeg er ganske sikker på vil dø i sesong 8 men ikke før i siste episode.

Jon Snow er den jeg tror havner på tronen.

Glem det, det er alt for forutsigbart

Anonymkode: 52935...dc9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glem det, det er alt for forutsigbart

WDHH70100P11-You-are-not-the-Boss-of-me.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper litt. 

Katapulten de har bygget til å drepe drager i kings landing vil bli brukt for å drepe isdragen. 

Arya blir hand of the [hvem enn som ender på tronen]. 

Minst én av yndlingene Jon og Dany dør. 

Barnet til Cersei og Jamie overleverer og siste episode åpner for at denne lille lannisteren har tenkt å ta hevn? 

Tyrion overlever. Fyren kan ikke drepes. 

Barnet til Cersei blir dverg og dreper henne i barselseng som hennes mor. Poetic (in)justice. 

Children of the night kommer til unnsetning i verste slaget og redder dagen når det ser som mørkest ut. 

Sam dreper mange wights. 

Kampen når helt sør til kings landing. 

Kanskje hele Westeros blir tapt. 

Mange ting som kan skje. Men jeg tror ikke noen av de vi tror (Cersei, Jon, Dany, Arya osv) havner på tronen til slutt. Kanskje et barn med Tyrion som hand. Eller Davos? 

Også tror jeg ikke noen av dragene overlever. Men håper i så fall Dany reiser langt øst og finner nye egg helt på slutten. 

Hvem er children of the night igjen? 

Anonymkode: a150e...83b

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Stor, stor spoiler for første episode. Ikke les hvis du ikke vil lese spoiler eller hva som skjer i første episode.

Anonymkode: eae5f...39b

Spoiler

Makan til piss. De klarer ikke referere til the Night King riktig i lenken der en gang, de skriver king of the night. Utrolig dårlig og lite troverdig innhold.

• Liker 3
Skrevet

Troverdig spoiler fra noen som var på premiærevisning: blir mange reunions. Som om jeg ikke så den komme selv 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...