Gnå Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Hva er det minst vellykkede slankeprosjektet du har hatt? Og hva var det som gikk galt?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Grete Roede. Ingenting gikk galt, det er laget for å ikke virke 😀 Anonymkode: 6a390...b7a 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grete Roede. Ingenting gikk galt, det er laget for å ikke virke 😀 Anonymkode: 6a390...b7a Å? Jeg har aldri prøvd det, men er det ikke basert på grupper og lavkalori? Lavkalori funker jo hvis man følger det. Anonymkode: 62a05...768
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grete Roede. Ingenting gikk galt, det er laget for å ikke virke 😀 Anonymkode: 6a390...b7a Dette er bare tull. Da fulgte du ikke programmet, eller oppgav feil informasjon 🙄 Anonymkode: 409ad...5b6 12
Roci Skrevet 12. april 2019 #5 Skrevet 12. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare tull. Da fulgte du ikke programmet, eller oppgav feil informasjon 🙄 Anonymkode: 409ad...5b6 Grete Roede slik det var for ca 15 år siden (lavifett og mye lettprodukter) funket ikke for meg heller. Veide hver pastill og hver halve ts lettmargarin og jogget 5 km 3 ganger i uka. Gikk ned et halvt kilo på to mnd, var konstant sulten, fikk tørre og sprø negler og begynte å miste hår. Selv om man prinipielt skal gå ned i vekt så lenge man er i kaloriunderskudd, så er mennesker ulike, og lavfett og mye karbohydrater passer ikke for alle. For min del tror jeg at det manglende vekttapet skyldes at stress pga vantrivsel med dietten økte kortisolnivået mitt og hindret at jeg gikk ned i vekt, det er ikke nødvendigvis dietten det er noe feil med. Kostholdet passet bare ikke til meg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #6 Skrevet 12. april 2019 Grete Roede og lavkarbo. Fulgte alt til punkt og prikke men gikk ikke ned et gram og ble ufattelig slapp. Anonymkode: b4773...c6b 1
LatersBaby Skrevet 12. april 2019 #7 Skrevet 12. april 2019 Haha, jeg husker engang for endel år siden da bestevenninnen min og jeg inngikk en pakt om 0 godteri. Vi kompenserte ved å spise akkurat det samme som før, utenom godteri og chips, i tillegg trykte vi i oss MINIMUM 2 Nutrilett barer om dagen (Dette var dog ikke brukt som noe måltidserstatter - men heller som dessert.. Og var jo i våres øyne skikkelig sunt..) Kunne liksom ikke fatte hvorfor ikke vi hadde gått ned noen verdens ting..
Gjest Malika Skrevet 12. april 2019 #8 Skrevet 12. april 2019 Grapefrukt i 10 dager. Så mye jeg ville, men kun grapefrukt og vann. Gikk ned 7 kilo og de var raskt på plass igjen, gitt.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #9 Skrevet 12. april 2019 Suppekur. Den som så fint kalles «Rikshospitalets suppediett» eller noen i den gata. Holdt på å spy etter dag 3 pga den suppa.. motbydelige greier. Anonymkode: ee687...a2f 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #10 Skrevet 12. april 2019 Lavkalori. Masse karbohydrater, så lite fett som mulig, og opptil 6 måltider om dagen med..... Ingenting. Jeg har aldri følt meg så sulten og sugen på mat. Til og med lavkarbo+periodisk faste, eller total faste i opptil flere dager er lettere og gir mindre sultfølelse, både fysisk og psykisk. Anonymkode: 2ae8c...692 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #12 Skrevet 12. april 2019 Tja, mye mosjon og lite mat over 3 måneder ble 4kg i minus. Så tok det bare 3 måneder å gå opp 9kg. Så totalt gikk jeg opp 5kg på 6mnd. Nå sitter kiloene og jeg sliter selvfølgelig med å gå ned igjen, kroppen vil ikke slippe fettet denne gangen. Ikke klarer jeg å sulte meg selv lenger, kroppen skriker etter mat 24/7. Kjipt!!! Anonymkode: f0ba1...cbf 1
Gjest Malika Skrevet 12. april 2019 #13 Skrevet 12. april 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, mye mosjon og lite mat over 3 måneder ble 4kg i minus. Så tok det bare 3 måneder å gå opp 9kg. Så totalt gikk jeg opp 5kg på 6mnd. Nå sitter kiloene og jeg sliter selvfølgelig med å gå ned igjen, kroppen vil ikke slippe fettet denne gangen. Ikke klarer jeg å sulte meg selv lenger, kroppen skriker etter mat 24/7. Kjipt!!! Anonymkode: f0ba1...cbf Lite mat og mye mosjon over 3 måneder ville vel optimalt gitt større vekttap? Og det er vel ikke nok til at kroppen krever mer mat med den slankehistorien du beskriver? Om du da ikke har en lav BMI i utgangspunktet.
Gnå Skrevet 21. april 2019 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2019 På 12.04.2019 den 22.22, LatersBaby skrev: Haha, jeg husker engang for endel år siden da bestevenninnen min og jeg inngikk en pakt om 0 godteri. Vi kompenserte ved å spise akkurat det samme som før, utenom godteri og chips, i tillegg trykte vi i oss MINIMUM 2 Nutrilett barer om dagen (Dette var dog ikke brukt som noe måltidserstatter - men heller som dessert.. Og var jo i våres øyne skikkelig sunt..) Kunne liksom ikke fatte hvorfor ikke vi hadde gått ned noen verdens ting.. Den tror jeg flere kjenner til 1
Gnå Skrevet 21. april 2019 Forfatter #15 Skrevet 21. april 2019 På 13.04.2019 den 0.34, AnonymBruker skrev: Tja, mye mosjon og lite mat over 3 måneder ble 4kg i minus. Så tok det bare 3 måneder å gå opp 9kg. Så totalt gikk jeg opp 5kg på 6mnd. Nå sitter kiloene og jeg sliter selvfølgelig med å gå ned igjen, kroppen vil ikke slippe fettet denne gangen. Ikke klarer jeg å sulte meg selv lenger, kroppen skriker etter mat 24/7. Kjipt!!! Anonymkode: f0ba1...cbf Hvorfor gikk du opp igjen, tror du? Fordi du "tok igjen" for det du hadde latt være å spise - og så enda litt til? 1
_Pixiedust_ Skrevet 22. april 2019 #16 Skrevet 22. april 2019 15 timer siden, Gnå skrev: Hvorfor gikk du opp igjen, tror du? Fordi du "tok igjen" for det du hadde latt være å spise - og så enda litt til? Hvis man spiser veldig lite over en lang periode så får man ofte en helt ekstrem ulvehunger etter hvert. Det er derfor mange sliter med å holde vekta etter vektnedgang fordi kroppen blir nærmest desperat etter mat når sultingen er over. Det er det som skjer med meg når jeg pga spiseforstyrrelse har sultet meg over en lang periode. Det var også det som gjorde at jeg sluttet å spise såpass lite for det endte bare med overspising og andre spiseforstyrrede metoder. Er fortsatt i den samme limboen, men ikke sånn som før. Nå holder jeg stort sett samme vekt med litt små svingninger her og der før jeg henter meg inn. Dette er grunnen til at man bør gå for en rolig vektnedgang. Det er unødvendig å gå ned ett kg i uka. Det fører gjerne bare til at man sprekker og går opp igjen til slutt uansett.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #17 Skrevet 22. april 2019 På 13.4.2019 den 1.21, Malika skrev: Lite mat og mye mosjon over 3 måneder ville vel optimalt gitt større vekttap? Og det er vel ikke nok til at kroppen krever mer mat med den slankehistorien du beskriver? Om du da ikke har en lav BMI i utgangspunktet. Gikk fra normalvektig til undervektig til overvektig. 😛 Anonymkode: f0ba1...cbf
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #18 Skrevet 22. april 2019 15 timer siden, Gnå skrev: Hvorfor gikk du opp igjen, tror du? Fordi du "tok igjen" for det du hadde latt være å spise - og så enda litt til? Jepp. Akkurat det som skjedde. Sulten ble uutholdelig og jeg trykte trynet mitt fullt. Anonymkode: f0ba1...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå