Gå til innhold

Netflix eller HBO?

HBO eller Netflix  

46 stemmer

1. 1. Hvilken ville dere valgt og eller er fornøyd med

• HBO
      6
    • Netflix
      40

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Vurderer enten Netflix eller HBO for å se filmer og serier med min bedre halvdel på kveldene. Hvilken anbefaler dere av egen erfaring?

Anonymkode: fb948...a3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker Netflix selv.
HBO har "bare" Game Of Thrones som jeg har fulgt med på tidligere.
Værste med HBO for min del var bilde kvaliteten....ser mere ut som dvd en HD kvalitet,der er Netflix mye bedre.
Spesielt viktig hvis man har stor tv men ser man HBO på nettbrett eller pc skjerm så duger det. 

Anonymkode: e79d7...168

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser helt klart mest på netflix. Men hbo har noen serier jeg følger med på og de er veldig bra, så de er verdt betalingen. 

Anonymkode: fee9d...c52

Skrevet

HBO har noen serier som er bra, ellers har de dessverre lite å by på. 

Netflix er et mye bedre valg. 

• Liker 1
Skrevet

Enn viaplay? Er det et alternativ? 

• Liker 1
Skrevet

Netflix hands down. HBO er bare seksualisert og irriteriterende. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stan skrev:

Enn viaplay? Er det et alternativ? 

Ser lite på Viaplay og Sumo.....dessuten så er det begrenset hva man rekker å se på også,så prioriterer Netflix.
Ser på The Americans nå for tiden,skal starte på ses3.

Anonymkode: e79d7...168

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har abonnement på begge, bruker helt klart Netflix mest. 

Anonymkode: 0a51c...c2b

Skrevet

Netflix har større utvalg både av serier og filmer. HBo syntes jeg derimot generelt har høyere kvalitet på det de tilbyr. Så... Kvalitet vs kvantitet 

Vi får heldigvis Hbo inkludert i en pakke som noen andre betaler for oss. Så da hsr vi kun Netflix å betale for. Skulle jeg valgt ville jeg nok hatt Netflix i en måned eller to og sett, ferdig d aktuelle av interesse og. Så fryst medlemskapet for å evt se. Noe. På. Hbo

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har begge og jeg ser mer på HBO enn Netflix. Kvalitet over kvantitet.

Anonymkode: f26db...876

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har begge og jeg ser mer på HBO enn Netflix. Kvalitet over kvantitet.

Anonymkode: f26db...876

Riktig :)

Er mye mer på Netflix, men kvaliteten er stort sett ganske laber, i hvert fall sammenlignet med HBO.

Men hver sin smak :)

AnonymBruker
Skrevet

HBO har mange gode serier som Big Little lies, GoT, The Handmaid’s tale, Vikings, Westworld +++. Men synes at filmutvalget er noe begredelig. Netflix er bedre på filmer, i tillegg til at det jo også har noen morsomme serier. Så ja takk begge deler?🙅🏼‍♀️

Anonymkode: 958ec...3f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser nok mest på HBO, men jeg har og viaplay, og så nå at på netflix, så var flertallet av deres nye filmer, filmer som viaplay hadde for 1 år siden, så jeg hadde jo sett alle. 

Anonymkode: d8240...767

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begge to, men bruker Netflix klart mest. Etter GoT er slutt, og når jeg er blitt ferdig med alle sesongene av the Office som jeg ser på på kveldene, kommer jeg til å kutte ut HBO en stund.

Anonymkode: 2679b...e6f

• Liker 1
Gjest NotYou
Skrevet

Har begge, men klarer meg uten HBO, så netflix er mitt valg. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du ingen du kan dele med? Vi bruker svigermor sin Netflix, og søsteren sin HBO. 

Hadde ikke klart å velge, så skulle jeg bare hatt en av dem så hadde jeg sikkert hatt hbo noen mnd, så Netflix etter jeg hadde sett ferdig. Hbo har flere av verdens beste seier, Game of thrones, handmades tale, big little lies... mens Netflix har flere feelgood-serier. Nå 3 dager før siste sesong av game of thrones, tett etterfulgt av neste sesong av handmaids tale sesong 3, så ville jeg valgt HBO.

Anonymkode: 83651...c0e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg varierer litt. Er mest å velge i på Netflix, men også mest ræl. De beste seriene som noen gang er laget ligger på HBO.

Anonymkode: 1f873...988

• Liker 2
Skrevet

Vi har hatt begge to i perioder. Mye pga game of thrones og the magicians. Det er noen andre bra serier på hbo og, men synes de ofte blir for langtekkelige og tunge etter en lang og slitsom dag. Finner jevnt over mer å se på netflix. Både av serier og filmer. Så hbo har jeg kun i periodene det er en serie vi skal se der. 

Skrevet

Uten tvil Netflix, selv om jeg innimellom også kjøper HBO noen måneder for å se GoT og et par andre serier. 

• Liker 1
Gjest Albbas
Skrevet (endret)

HBO er kvalitet, Netflix kvantitet. Netflix for litt lett underholdning, HBO for litt mer tyngre men bedre serier. Jeg liker begge, for det er ikke alltid jeg vil ha tunge serier. Men jeg har gitt opp langt flere serier på Netflix enn HBO. 

Trenger ikke velge bare en. Ta en periode med den ene, så en periode med den andre. :) Vi har begge deler hele tiden, men det går veldig periodevis hva vi ser mest på. 

Endret av Albbas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...