AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg er snart 42 år og har begynt å få to sinnarynker i panna. De er ikke så veldig dype,men tenker det er greit å ta de nå før de setter seg ordentlig... Er det noen som har tatt botox i de to sinnarynkene og som kan si litt hvordan det ble? Er livredd for å bli «fake» og se stiv ut.... Har egentlig vært i mot dette selv, men etter jeg føler rynkene har blitt mer fremtredende, har jeg lyst å ta steget ut med botox 🙈Men kjenner jeg gruer meg litt 😏Og redd for at andre skal se det... 😅 Anonymkode: 0750f...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Del Skrevet 11. april 2019 Ingen som har tatt botox? 😏 Anonymkode: 0750f...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Del Skrevet 11. april 2019 Ikke vær redd for at andre skal se det 🤣 Jeg gikk bananas med tannbleking og gikk fra gule tenner til filmstjerne hvite tenner på kort tid og da var det flere på jobb som spurte om jeg hadde bleka, og da svarte jeg bekreftende med et smil. Det finnes tusenvis av folk som har tatt botox, jeg tok for noen år siden litt i leppen..ingen problem. Det er jo greit å få gjort det nå på fredag sånn at du kan bruke påsken til å bli vant med det. Det blir nok fint 😁 Anonymkode: 86909...6c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #4 Del Skrevet 11. april 2019 Ikke vondt. Myggstikk på sekunder. Fort ferdig. Ikke gni i området første døgnet. Du vil se mer avslappet og opplagt ut bare. Si fra hva du tenker og ønsker. Anonymkode: d5d48...10c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda85 Skrevet 11. april 2019 #5 Del Skrevet 11. april 2019 Ingen kommer til å legge merke til det, men du kommer til å føle deg freshere og mer opplagt . Tar ca 10 dager før du ser resultatet . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #6 Del Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, Magda85 skrev: Ingen kommer til å legge merke til det, men du kommer til å føle deg freshere og mer opplagt . Tar ca 10 dager før du ser resultatet . Stiller meg bak denne. Anonymkode: 083ad...bee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #7 Del Skrevet 11. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er snart 42 år og har begynt å få to sinnarynker i panna. De er ikke så veldig dype,men tenker det er greit å ta de nå før de setter seg ordentlig... Er det noen som har tatt botox i de to sinnarynkene og som kan si litt hvordan det ble? Er livredd for å bli «fake» og se stiv ut.... Har egentlig vært i mot dette selv, men etter jeg føler rynkene har blitt mer fremtredende, har jeg lyst å ta steget ut med botox 🙈Men kjenner jeg gruer meg litt 😏Og redd for at andre skal se det... 😅 Anonymkode: 0750f...8cb Man ser at du man har tatt botox. Ser unaturlig stram å teit ut. Alt annet er løgn. Hva med å innse at du begynner å dra på åra... Anonymkode: a4ed7...c69 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #8 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg har tatt det i mange år, ingen kan se det! Trust me! Nøkkelen er å starte FØR rynkene kommer😊 Ikke vondt, fort gjort og den beste investeringen ever! Fillers derimot ville jeg holdt meg unna! Det er ikke så pent synes jeg! Anonymkode: 267c3...443 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #9 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg tar det og ingen vet det;) Nå begynte jeg å få noen helt fine linjer som jeg ikke vil utvikle seg til dypere rynker. Føler meg grusom når effekten går vekk😂 Anonymkode: 372d4...7b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #10 Del Skrevet 11. april 2019 Visste ikke at man kunne ta botox som forebyggende, trodde det skjulte problemet for så å gjøre huden værre da effekten går ut. Anonymkode: 377a1...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #11 Del Skrevet 12. april 2019 Jeg er omtrent på din alder og begynte med botox for 4 år siden. Var redd for det fake og frosne ansiktsutrykket, og det fikk jeg når jeg tok hele panna og brynene i tillegg til sinnarynken, men nå som jeg kun har sinnarynken er det ingen som kan se at jeg har botox. Jeg kan fortsatt løfte øyebryn og panne i normale ansiktsutrykk, det eneste er at jeg ikke blir fullt like morsk når jeg prøver å presse brynene sinna sammen Litt går, akuratt nok til at man kan se at jeg er irritert hvis jeg er det, men ikke så mye at sinnarynkene kommer frem igjen Anonymkode: 43001...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #12 Del Skrevet 12. april 2019 Gale kvinne, hold deg unna, Klarer du ikke en rynke kan du bare gi opp livet. Aldring er naturlig. Anonymkode: 14fa4...dad 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #13 Del Skrevet 12. april 2019 Hvorfor er du redd for å eldes? Rynker er en naturlig del av det å bli eldre. Jeg har aldri forstått meg på folk som ønsker å leve et langt liv, bli gammel, men ikke endre utseende? Man ser ikke yngere ut selv om man bruker botox. Anonymkode: 7d33e...876 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #14 Del Skrevet 12. april 2019 Kan jeg spørre hva det koster? Vurderer å gjøre noe selv etterhvert. Anonymkode: ed3f3...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #15 Del Skrevet 12. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hva det koster? Vurderer å gjøre noe selv etterhvert. Anonymkode: ed3f3...bcc Det varierer fra i overkant av 2000 til 4000 pr område, etter hvilken klinikk man går til og hvor mange områder man tar per gang. Det er fryktelig dyrt for man må gjenta det hver 3-4 måned, så jeg kan egentlig ikke anbefale noen å gjøre det, det er viktigere og bedre å lære seg å anerkjenne naturlige rynker. Anonymkode: 43001...7e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #16 Del Skrevet 12. april 2019 Jeg har gjort det fast en gang i året:) fra jeg var 30, ingen rynker omtrent, naturlig bevegelser og ja STRÅLENDE fornøyd! Er nå 37! ser overhodet ikke stiv ut i maska, om man går til AKADEMIKLINIKKEN kan de greiene sine! betaler 3-4000kr for 3 områder! Beste 4000kr jeg bruker på meg selv i året! Anonymkode: 267c3...443 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #17 Del Skrevet 12. april 2019 Jeg er 27, og begynte å få sinterynken tidlig pga mye mysing. Har tatt botox i halvannet år, og herregud så fornøyd jeg er. Jeg ser så mye mer våken og opplagt ut, og det er ikke tegn til noen rynke der lenger. Det er absolutt ingen som har sett at jeg har gjort der heller, selv ikke mamma 🙌🏻 Anonymkode: 3fccf...1b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. april 2019 #18 Del Skrevet 14. april 2019 Det er dritvondt, holdt nesten ikke ut. Helt jævlig! Hun satte bare 10 enheter på meg, altså halvparten av vanlig dose. Ville ikke bli helt lammet og mimikkløs. Resultatet kom etter ca en uke. Forsvant helt etter 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #19 Del Skrevet 15. april 2019 På 14.4.2019 den 3.56, SupaWoman skrev: Det er dritvondt, holdt nesten ikke ut. Helt jævlig! Hun satte bare 10 enheter på meg, altså halvparten av vanlig dose. Ville ikke bli helt lammet og mimikkløs. Resultatet kom etter ca en uke. Forsvant helt etter 3 mnd. 10 enheter?? Det var jo ikke mye. Jeg fikk 35 enheter (noe som er i underkanten av halvparten, fortalte behandler). Jeg kan enda dra brynene sammen, ikke like mye, men litt. Jeg kjenner at nesa (!) er øm, spesielt nesetippen... Vet ikke om dette kommer av botoxen? Hvordan vondt har du, supawoman? ts Anonymkode: 0750f...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #20 Del Skrevet 15. april 2019 On 4/12/2019 at 2:01 PM, AnonymBruker said: Jeg har gjort det fast en gang i året:) fra jeg var 30, ingen rynker omtrent, naturlig bevegelser og ja STRÅLENDE fornøyd! Er nå 37! ser overhodet ikke stiv ut i maska, om man går til AKADEMIKLINIKKEN kan de greiene sine! betaler 3-4000kr for 3 områder! Beste 4000kr jeg bruker på meg selv i året! Anonymkode: 267c3...443 Så du tar det én gang i året? Er det nok om det bare varer i et halvt år eller kortere? Anonymkode: 4aa8a...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå