AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Hei Hva tenker dere om å bytte jobb imens man prøver å bli gravid eller hvis man er gravid? Hva tenker en arbeidsgiver om at en ny ansatt skal ut i permisjon nesten med en gang, og om prøvetiden...? Hilsen en som lurer Anonymkode: b9f53...909
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Jeg takket ja til ny jobb i august, ble gravid i oktober, fortalte det i november, begynte i jobb i februar, gikk ut i permisjon i juni. Arbeidsgiver ble veldig stille da jeg fortalte det, men hentet seg fint inn. Det gikk veldig bra 😊 Arbeidsgiver klarte å se at dette var en periode, og hadde jo gitt meg jobb pga mine kvalifikasjoner, og så at jeg kom til å være en ressurs når jeg kom tilbake 😊Dette var en fast stilling. Anonymkode: d5e7a...7e3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 Jeg tenker det er 100% ok. Arbeidsgivere vet utmerket godt at det er noe de kan risikere. Ja, du har noen drittsekker som kan bli sure, men det er deres problem. Å sette prøvingen på vent mens man søker jobb er litt håpløst. Du vet ikke hvor lang tid det tar å bli gravid (det kan ta åresvis, for alt du vet), og du vet heller ikke hvor fort du kommer til å få jobb. Livet er mer enn jobb, og skal ikke settes på vent i tilfelle du skulle få deg ny jobb. Anonymkode: dec6c...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå