Gå til innhold

Hva ville du bestilt/kjøpt fra USA i dag om du hadde muligheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Broren min er i USA nå og lurte på om han skulle kjøpe med noe for oss. 

Hva hadde du helst hadd som topp 3 av ønsker for dame, mann, to gutter 2 og 6 år?

Anonymkode: 094f5...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har masse spennende godteri i ulike former som barna sikkert synes er kjempegøyt. Pop tarts er veldig populært i USA, men det er ikke alle nordmenn som liker det. Rice krispie treats slår sikkert an, du kan be om en variasjonspakning så dere kan prøve de ulike smakene. Alt dette kan kjøpes på f.eks. Walmart og liknende supermarkeder.

Caramelized popcorn (ikke sweet/sukret popcorn) er en herlig blanding av karamell og salt popcorn. Det er spesielt populært i sørstatene, men kan fås kjøpt rundt om. :) Har vært servert på en del amerikanske fotballkamper jeg har vært på, og må si jeg savner det!

De har masse t-skjorter med diverse print og vitser på på de fleste supermarkeder, det er lett å finne noe for enhver gutt/mann på Walmart.

Hvis dere voksne er glad i vin er amerikanere gode på lokale viner, spesielt langs stillehavskysten (california osv.) men også andre steder.

Skrevet

Twizzlers/evt annet godteri, Cheetos, red velvet oreos. Kommer visst bare på i kategorien godis 😝 klær? Særlig hvis han er på en outlet kan man få mye bra billig, og evt og merkeklær/designklær om man bryr seg om sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...