Lia Skrevet 27. april 2005 #21 Skrevet 27. april 2005 Ikke putt aldersgrense i invitasjonen! Det ser så rart ut. Invitér heller med navn. Synes forøvrig det er veldig spesielt å ta med barn når de ikke står i invitasjonen. Kunne aldri ha gjort noe sånt selv. I vårt bryllup var det flere småbarnsforeldre, og de var invitert uten barn. Og ikke en eneste en av dem tok med barn.
Trampe Skrevet 27. april 2005 #22 Skrevet 27. april 2005 Jeg tror nok vi får et problem når vi skal invitere. Han har en niese som vil være to år når vi skal gifte oss. Hun er svigermors første og hittil eneste barnebarn, og svigermor har allerede snakket om hvor søtt det vil være å ha henne som brudepike osv osv. Det blir nok vanskelig å si at vi ikke vil ha barn med på festen... (siden vi skal ha festen og vielsen på et annet sted enn der jenta bor må hun være med på begge hvis hun i det hele tatt kommer) Min svigerinne, moren til barnet, har sagt at det ikke vil være noe problem å la jenta være hos besteforeldrene den helga. Men hva sier man til svigermor da? Hmm... Til de andre som har barn kan vi gi et hint om at vi helst ser at barna blir hjemme. Tror ikke det blir noe problem.
Nuwanda Skrevet 27. april 2005 #23 Skrevet 27. april 2005 vet vel ikke akkurat nøyaktig hva man skal si - men jeg tror man skal si det fort! Svigermødre (eller mødre!)som lufter sine meninger/drømmer tror jeg ganske hurtig få beskjed om at slik blir det/blir det ikke. For.. har hun sagt det høyt.. og dere ikke har protestert... så har dere jo egentlig sa ja til ideen hennes... eller ? I tillegg så tror jeg vel ikke at ei jente på 2 år har noen som helst glede av å være brudepike. Hun vil neppe huske det selv og da ser jeg rett og slett ikke helt poenget, bortsett fra at det ville vært veldig søtt da. Men jenter på 2 år kan være søte de 364 dagene i året da tante og onkel ikke gifter seg.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #24 Skrevet 27. april 2005 Jeg tror nok vi får et problem når vi skal invitere. Han har en niese som vil være to år når vi skal gifte oss. Hun er svigermors første og hittil eneste barnebarn, og svigermor har allerede snakket om hvor søtt det vil være å ha henne som brudepike osv osv. Det blir nok vanskelig å si at vi ikke vil ha barn med på festen... (siden vi skal ha festen og vielsen på et annet sted enn der jenta bor må hun være med på begge hvis hun i det hele tatt kommer) Min svigerinne, moren til barnet, har sagt at det ikke vil være noe problem å la jenta være hos besteforeldrene den helga. Men hva sier man til svigermor da? Hmm... Til de andre som har barn kan vi gi et hint om at vi helst ser at barna blir hjemme. Tror ikke det blir noe problem. Kan jo avtale med svigerinnen din, om at hun sier et eller annet om at det blir fint med en barnløshelg, så de kan slå ut håret. Siden i det minst hun er samarbeidsvillig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå