Gå til innhold

Hvem kan hjelpe meg med barnefars identitet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt over at du frarøver barnet ditt muligheten for en farsarv? Er det virkelig riktig at hun ikke skal få noe etter hans bortgang kun fordi han er en dust som ikke vil vite av henne? 

Anonymkode: 76434...14f

Det er en avveining. Jeg tenker at han volder barnet mye mer skade enn glede. Hun kommer til å arve meg og min familie og det bør være nok. 

Hvis barnet ønsker det kan det stadfeste farskapen selv om det blir viktig for det. 

Ts

Anonymkode: 509ad...a27

Skrevet
På 12.4.2019 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Jordmoren her burde anmeldes. Hun har ikke gjort jobben sin om hun virkelig har hjulpet deg med å bedra samfunnet og barnet ditt for en far. 

Det gode med kvinneguiden er dog at de kan anmelde og varsle der de ser at brukere opplyser om ulovligheter/lovbrudd. Far er jo ikke ukjent for deg, du har løyet og prøver å dra med deg jordmoren inn i dine løgner, og din svindel av Nav. 

Anonymkode: 4c353...d26

Jordmødre er mennesker, ikke roboter. Heldigvis. Og for alt vi vet trenger ikke denne mannen berike barnets liv slik han beskrives. Og her ønsker mor at barnet skal få vite i fremtiden, hvis hun selv ikke kan fortelle.

Hvilke Nav-penger er det du mener TS jukser seg til? Og er du egentlig så lovlydig selv, alltid?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Kontormus skrev:

Jordmødre er mennesker, ikke roboter. Heldigvis. Og for alt vi vet trenger ikke denne mannen berike barnets liv slik han beskrives. Og her ønsker mor at barnet skal få vite i fremtiden, hvis hun selv ikke kan fortelle.

Hvilke Nav-penger er det du mener TS jukser seg til? Og er du egentlig så lovlydig selv, alltid?

Vedkommende mener nok bidragsforskudd.

Anonymkode: 102a1...cc7

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende mener nok bidragsforskudd.

Jo, men det er vel behovsprøvd, altså med inntekt under en viss grense. Eller?

AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2019 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Jeg foreslo det, og jordmor sa hun syntes det var en god idé i min situasjon.

Jeg får ingen andre midler enn dobbel barnetrygd. Jeg får ingenting fra NAV så hold tåta. 

Ts

Det vet du like godt som meg at ikke stemmer. Denne typen saker har media satt så hrundig søkelys på, at det er utrolig at du ikke har fått med deg. https://www.tv2.no/a/3167053/

Jordmor har og et ansvar for at barnets rett til en far ettet barneloven og menneskerettighetene blir ivaretatt, så hun kan bli arbeidsledig og uten autorisasjon ved angivelig å gi denne typen råd.

Du får automatisk høyere sats fordi du ikke oppgir barnefar selv om du vet hvem han er. 

AnonymBruker
Skrevet
På 11.4.2019 den 18.59, Guidet Kvinne skrev:

De har selvfølgelig digitale systemer som overlever både brann, jordskjelv og tornadoer.

Litt usikker på om du vet hvordan informasjon på internett er lagret. Informasjon blir lagret på servere, som kan lett bli ødelagt fysisk. Som oftest vil man leie servere hos firmaer som driver med det, og disse ville ha back-up servere (forhåpentligvis). 

Anonymkode: 4c951...bd9

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Kontormus skrev:

Jo, men det er vel behovsprøvd, altså med inntekt under en viss grense. Eller?

Over 513.000 så får du ikke noe 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du like godt som meg at ikke stemmer. Denne typen saker har media satt så hrundig søkelys på, at det er utrolig at du ikke har fått med deg. https://www.tv2.no/a/3167053/

Jordmor har og et ansvar for at barnets rett til en far ettet barneloven og menneskerettighetene blir ivaretatt, så hun kan bli arbeidsledig og uten autorisasjon ved angivelig å gi denne typen råd.

Du får automatisk høyere sats fordi du ikke oppgir barnefar selv om du vet hvem han er. 

Jo det stemmer. Som du ser er det flere her i tråden som har fått samme hjelp og råd som meg. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Høyere sats på hva hva? jeg får dobbel barnetrygd, ingenting annet. Jeg jobber og forsørger oss selv. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Over 513.000 så får du ikke noe 

Nei, da er det altså vilkår for å motta slik stønad. En aleneforeldre-rett en har, også der hvor forelderen barnet ikke bor hos ikke evner å betale bidrag.

Altså, lite snylting på samfunnet med ukjent far. De som får angst for hva deres skattede penger går til, bør ta en titt i speilet og spørre seg om hvordan det egentlig står til med egne holdninger og fordommer?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...