Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har lest om mange som skrevet at de følte på seg når det klaffet. «Der satt den» «nå klaffet det. Jeg hadde sex en dag før forventet EL, og 10 min etter samleie gikk jeg på do og «tømte meg».  Og da fosset det alle mulige vesker ut av meg. Det var helt rart, aldri opplevd det før. Og da tenkte jeg «nå ble det klaff». Rar følelse. Det rant ut som tiss, og ikke på samme måte som sæd som renner seigt ut.

- Noen som har opplevd det samme?

- Og noen som hadde denne magefølelsen rett etter samleie som det faktisk klaffet for?

Anonymkode: 92898...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*feil tråd*

Endret av Perle
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Har lest om mange som skrevet at de følte på seg når det klaffet. «Der satt den» «nå klaffet det. Jeg hadde sex en dag før forventet EL, og 10 min etter samleie gikk jeg på do og «tømte meg».  Og da fosset det alle mulige vesker ut av meg. Det var helt rart, aldri opplevd det før. Og da tenkte jeg «nå ble det klaff». Rar følelse. Det rant ut som tiss, og ikke på samme måte som sæd som renner seigt ut.

- Noen som har opplevd det samme?

- Og noen som hadde denne magefølelsen rett etter samleie som det faktisk klaffet for?

Anonymkode: 92898...e3e

Rett etter samleie kan man jo ikke vite. Det tar som regel noen timer/dager før egget blir befruktet.. :)

Anonymkode: b8deb...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...