AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Hvordan kan menn i denne aldersgruppen få det for seg at voksne kvinner kan være interessert i dem? For forhold?!? Kviner som kunne vært deres mødre?? Anonymkode: 0ca54...495
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 En mann på 35 og en kvinne på 45 er da ikke så voldsomt. 25 og 60... eeeh... Anonymkode: 7ce15...1fa 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 1. Fordi det hender at de er interessert. 2. Stor forskjell på 25 og 35. 3. Enorm forskjell på 45 og 60. Anonymkode: de1f6...536 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 Trodde det var omvendt jeg. Gamle grisekjerringer som oppsøkte strandløver i Gambia og områdene nedover der. Anonymkode: 13f61...ce1 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #5 Skrevet 11. april 2019 Kommer an på hva man vil, hvor man er i livet. Da jeg var 40 syns jeg det var forfriskende med gutter på 20-25 Anonymkode: f0cd1...460 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #6 Skrevet 11. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: En mann på 35 og en kvinne på 45 er da ikke så voldsomt. 25 og 60... eeeh... Anonymkode: 7ce15...1fa Ok, det var kanskje litt feil å skru tallet opp til 35 på mennene. Men la oss si 31 da ca. Og kvinner fra 45 og oppover. Anonymkode: 0ca54...495
Bamseklemmer Skrevet 11. april 2019 #7 Skrevet 11. april 2019 Kåtskapen og alder har ingen grenser når det gjelder et nupp i ny og ned, bruk hue litt. For min del er sex godt uansett hvilken alder man foretrekker. Er det for et forhold, så foretrekker jeg noen i min egen alder... 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #8 Skrevet 11. april 2019 3 minutter siden, museslikker69 skrev: Kåtskapen og alder har ingen grenser når det gjelder et nupp i ny og ned, bruk hue litt. For min del er sex godt uansett hvilken alder man foretrekker. Er det for et forhold, så foretrekker jeg noen i min egen alder... en sjenert museslikker? NÅ har jeg sett alt. Anonymkode: 7ce15...1fa 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #9 Skrevet 11. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, det var kanskje litt feil å skru tallet opp til 35 på mennene. Men la oss si 31 da ca. Og kvinner fra 45 og oppover. Anonymkode: 0ca54...495 Jeg er 31 og ligger med en dame på 49. Visst tenker nok begge litt på aldersforskjellen nå og da, men det er virkelig ikke noe som preger relasjonen eller sexen. Da jeg prøvde meg var det fordi jeg var tiltrukket av henne som person og utseendemessig og fordi jeg følte god kjemi og var ganske trygg på at det var gjensidig. Vi tiltrekkes av hverandre som personer og det er det egentlig, ikke noe mer å si. Anonymkode: de1f6...536 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #10 Skrevet 11. april 2019 7 minutter siden, museslikker69 said: Kåtskapen og alder har ingen grenser når det gjelder et nupp i ny og ned, bruk hue litt. For min del er sex godt uansett hvilken alder man foretrekker. Er det for et forhold, så foretrekker jeg noen i min egen alder... Men da forslår du vel ikke at dere skal spise middag og gjøre ting sammen heller? Slik som par gjør? Anonymkode: 0ca54...495
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #11 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er 31 og ligger med en dame på 49. Visst tenker nok begge litt på aldersforskjellen nå og da, men det er virkelig ikke noe som preger relasjonen eller sexen. Da jeg prøvde meg var det fordi jeg var tiltrukket av henne som person og utseendemessig og fordi jeg følte god kjemi og var ganske trygg på at det var gjensidig. Vi tiltrekkes av hverandre som personer og det er det egentlig, ikke noe mer å si. Anonymkode: de1f6...536 Kun sex, eller er dere par? Anonymkode: 0ca54...495
IchLiebeDichOder? Skrevet 11. april 2019 #12 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 31 og ligger med en dame på 49. Visst tenker nok begge litt på aldersforskjellen nå og da, men det er virkelig ikke noe som preger relasjonen eller sexen. Da jeg prøvde meg var det fordi jeg var tiltrukket av henne som person og utseendemessig og fordi jeg følte god kjemi og var ganske trygg på at det var gjensidig. Vi tiltrekkes av hverandre som personer og det er det egentlig, ikke noe mer å si. Anonymkode: de1f6...536 Dette andre her er vel bare litt bitre? litt slitne i ræva etter all sofasitting? hehe dont you worry about a thing, babes! Går alltid ann å leve litt mer levedyktig og spennende, vulgært. Før man blir til støv 😮 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #13 Skrevet 11. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kun sex, eller er dere par? Anonymkode: 0ca54...495 Spør meg om noen måneder Om det var helt opp til henne så hadde vi blitt et par. Jeg har en barnedrøm jeg må ta stilling til. Anonymkode: de1f6...536 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #14 Skrevet 11. april 2019 27 minutter siden, IchLiebeDichOder? said: Dette andre her er vel bare litt bitre? litt slitne i ræva etter all sofasitting? hehe dont you worry about a thing, babes! Går alltid ann å leve litt mer levedyktig og spennende, vulgært. Før man blir til støv 😮 Er det meg du sikter til? Jeg klarer bare ikke å se for meg å være i armene på en som kunne vært min sønn i alder. Heller kjedelig og satt i enkeltes øyne enn å satse på noe som er totalt feil for meg. Anonymkode: 0ca54...495
IchLiebeDichOder? Skrevet 11. april 2019 #15 Skrevet 11. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det meg du sikter til? Jeg klarer bare ikke å se for meg å være i armene på en som kunne vært min sønn i alder. Heller kjedelig og satt i enkeltes øyne enn å satse på noe som er totalt feil for meg. Anonymkode: 0ca54...495 Ok men kjøp deg en motorsykkel da, i det minste! eller en hest 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #16 Skrevet 11. april 2019 10 minutter siden, IchLiebeDichOder? said: Ok men kjøp deg en motorsykkel da, i det minste! eller en hest Nei. Anonymkode: 0ca54...495
IchLiebeDichOder? Skrevet 11. april 2019 #17 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 0ca54...495 Driver du med nå da?:P
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #18 Skrevet 11. april 2019 Jeg synes det er mange flotte gutter/menn på både Møteplassen og Sukker, men når de som tar kontakt nesten er på samme alder som barna mine sliter jeg altså. Føler meg nesten litt pedo. Det føles så feil. Uansett så kunne jeg tenkt meg å ha mer enn bare en venn for sex, selvom det også er viktig såklart. Jeg vil ha en å gå ut med på byen og på ferieturer, ut og spise middag eller gå på konserter med. Turer på stranda, ligge på et svaberg og nyte livet... Han må være stolt av å kunne vise meg fram til venner og familie uten frykt for at det skulle bli sånn rar stillhet fordi jeg var såååå mye eldre enn ham.... Det føles vanskelig å skulle ha noe felles å snakke om også, tenker jeg. Hvis han er 30 og jeg er 50 så er man jo på litt forskjellige steder i livet. Og synd og si det, men jeg er vel blitt ganske så rolig og bedagelig av meg etterhvert så spørs om han ville kjedet vettet av seg etterhvert 😂 Anonymkode: 4725c...184
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #19 Skrevet 11. april 2019 7 timer siden, IchLiebeDichOder? skrev: Dette andre her er vel bare litt bitre? litt slitne i ræva etter all sofasitting? hehe dont you worry about a thing, babes! Går alltid ann å leve litt mer levedyktig og spennende, vulgært. Før man blir til støv 😮 Hun sa noe lignende, hun på 68 som jeg hadde en natt med som 33-åring. Forbudt, hemmelig og spennende. Gir en extra "pirr", kåtheten og intensiteten får et gir til. Må legge til at hun så ut som 55 - 60, med en kropp som mange 45-åringer kunne misunt henne. Alderen står jo ikke risset inn i panna på dem, eller hva ? Anonymkode: c0570...442 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #20 Skrevet 12. april 2019 Det er ikke alle kvinner i den alderen som er ute etter forhold, og det er lite sannsynlig at menn som søker etter så mye eldre kvinner er ute etter noe varig forhold heller. (finnes dog sikkert unntak...) Om begge er komfortable med det så er det lov å ha det gøy. Anonymkode: c3a35...41c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå