Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går dere fram for å avslå noen som sier de vil ha et forhold med deg og kommer med kjærlighetserklæringer, men du syns det blir helt feil pga aldersforskjell, og en del andre ting. Særlig når omstendighetene er slik at du må være veldig forsiktig med hvordan du takker nei?

Vil jo helst ikke at det skal bli problemer i ettertid.

Anonymkode: 72e1f...839

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier hyggelig men bestemt at jeg ikke er interessert i noe romantisk med personen. 
Skulle det bli problemer utav den avvisningen, så gjør jeg det mer brutalt og kutter ut all kontakt med personen. 

Det at man føler man må være så forsiktig i en avvisning fordi man er redd for at det skaper problemer er bare ett enda klarere signal til at man bør avvise... 

Anonymkode: 128ab...c58

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg sier hyggelig men bestemt at jeg ikke er interessert i noe romantisk med personen. 
Skulle det bli problemer utav den avvisningen, så gjør jeg det mer brutalt og kutter ut all kontakt med personen. 

Det at man føler man må være så forsiktig i en avvisning fordi man er redd for at det skaper problemer er bare ett enda klarere signal til at man bør avvise... 

Anonymkode: 128ab...c58

La meg bare si at det er situasjoner som gjør at jeg ikke vil kunne unngå å treffe på vedkommende i fremtiden, og at det derfor er av begges interesse, mener jeg, at avvisningen blir gjort slik at det skaper minst mulig ubehag for begge parter. 

AnonymBruker
Skrevet

Kom med en eller annen «bortforklaring», så han ikke føler det er så mye pga ham, men noe annet. At du ikke er klar for noe forhold pga *fyll inn noe som passer*. Det må jo være en god grunn da, så han ikke fortsetter å prøve seg.

Anonymkode: ee849...8b4

AnonymBruker
Skrevet
On 4/13/2019 at 12:02 PM, AnonymBruker said:

Kom med en eller annen «bortforklaring», så han ikke føler det er så mye pga ham, men noe annet. At du ikke er klar for noe forhold pga *fyll inn noe som passer*. Det må jo være en god grunn da, så han ikke fortsetter å prøve seg.

Anonymkode: ee849...8b4

Jeg tror han har skjønt det nå, at jeg ikke er interessert i noe annet enn et vennskap for han har hvertfall ikke nevnt det mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...