Langstrømpe Skrevet 27. august 2002 #1 Skrevet 27. august 2002 Noen andre som har gjort samme oppdagelse som jeg gjorde i dag? Satt ute og spiste lunsj og oppdaget at det var blitt kaldt, og at det ligger blader på bakken. Jeg hadde helst sett at de holdt seg grønne og fine på trærne jeg! Nå fremover blir det bare kaldere og kaldere, så begynner regnet (bor i Bergen...) og høststormene og snart er det jul. Så nå blir det te i store kose-kopper inne med en god bok og et pledd. -Uten å ha dårlig samvittighet for at man egentlig burde vært ute! Har egentlig litt ambivalent forhold til høsten. Egentlig er det jo fint da, men det er jo fint med sommer også :o -Noen som har synspunkter på dette?
Tusenfryd Skrevet 27. august 2002 #2 Skrevet 27. august 2002 Høsten er en deilig tid, med klar luft og passe temperaturer. Men det er deilig med 24 + i Oslo 27. august også.
Langstrømpe Skrevet 27. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2002 Nå bør jeg kanskje ikke klage så veldig mye, for det er over 20 grader her også. Men jeg var bare så vant til sommer og sol og kjempevarme, og ble så skuffet da jeg gikk ut i parken for å spise Vil bare at sommeren skal vare en liten måned til...
tuji Skrevet 27. august 2002 #4 Skrevet 27. august 2002 HØST? Jeg holder på å svette i hjel! Gleder meg stort til det blir kaldt, jeg.
Kid-a Skrevet 27. august 2002 #5 Skrevet 27. august 2002 Det er deilig med regnvær og kaffe og gode bøker og høsten... ahhh... mørkt og godt!!! GLEDER MEG, JEG!
@lfa Skrevet 27. august 2002 #6 Skrevet 27. august 2002 Høst??? Kjennes ikke sånn ut på temperaturen i alle fall. 8) Men jeg la merke til at bladene på trærne begynner å gulne mistenkelig, ja... :-?
Madison Skrevet 27. august 2002 #7 Skrevet 27. august 2002 Vil gjerne ha det som det er nå en god stund til jeg.. Varmt og godt, og bladene PÅ trærne
Gjest Janna Skrevet 27. august 2002 #8 Skrevet 27. august 2002 Jeg er ute stort sett hele dagen for tida, og har lagt merke til at temperaturene har krøpet nedover på gradstokken; det er høst i lufta morgen og kveld. Rim i gresset og kalde gufsevinder. Bladene holder på å gulne, og tuntreet i barnehagen der jeg jobber mister allerede bladene det... Høst er deilig det, men sommeren kunne godt kommet etterpå, sånn at vi slapp vinter Denne høsten blir imidlertidig veldig spesiell for meg da
Gjest gurimalla Skrevet 27. august 2002 #9 Skrevet 27. august 2002 Rim i gresset i Oslo. Det er litt av en overdrivelse da......
Gjest Frøken Dings Skrevet 28. august 2002 #10 Skrevet 28. august 2002 Har ikke sett mye til høsten enda jeg! :o Ser fram til den kvelden jeg kan konstatere under 25 grader på soverommet! Nå synes jeg værmelderne har snakket om at NÅ kommer regnet i mange uker - kan det ikke komme snart'a? 8)
Gjest Chica Skrevet 28. august 2002 #11 Skrevet 28. august 2002 Tror høsten kom til Trondheim i går kveld. Var på trening, og da jeg skulle ut i bilen etterpå var det mørkt, regn og kaldt. Idag er det 13 grader. Senest forrige uke var det godt over 20 grader og det er ikke lenge siden det kun var mørkt noen få timer om natta. Gleder meg til neste sommer, og håper den blir like fin som denne
Tusenfryd Skrevet 28. august 2002 #12 Skrevet 28. august 2002 Rim i gresset, Vinga? Bor ikke du i Oslo da? Her er det da gudhjelpemeg ikke noe rim i noe gress....? Men en liten måned til nå...
Maeve Skrevet 28. august 2002 #14 Skrevet 28. august 2002 Her hos meg henger skyene tunge og grå. Vært en liten regnskur, og sola titter fram av og til. Luften har fått et kjølig drag og det er bare 13 grader. Det er tydelig at høsten er kommet til meg. Skogen er blitt gul, og bladene forsvinner. Men rim på marka er det ikke kommet hit. Jeg skal ta opp poter til helgen, og ønske meg oppholdsvær mens jeg er i potetlandet. Trekke meg inn i hus om ettermiddagen, krype under teppet, ha en spennende bok og en stor kopp med varm kakao. Samt at mine barn tar oppvasken!Da har jeg det fint, og kan nyte høsten i fulle drag.Kanskje min kjære klarer å lokke meg til fjells når rypejakta starter!!Elsker høsten jeg!!
Mette Skrevet 28. august 2002 #15 Skrevet 28. august 2002 Registrete også i dag at det var litt kaldere i luften, selv om temprauren, enda er bra.Det er en kaldere trekk nå.
FroskenFrisk Skrevet 28. august 2002 #16 Skrevet 28. august 2002 Håper virkelig at høsten snart kommer, og dette varme været blir mer kjølig. Ingenting som er så fint som en klar, kald høstdag, med strålende sol og klare høstfarger. --------------------------- Frosk
Salina Skrevet 28. august 2002 #17 Skrevet 28. august 2002 Dere er faktisk heldige som har fint vær! Her er det nå stiv kuling, og masse regn. Heldigvis har jeg både pleddet og ei god bok å lese!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå