Gå til innhold

En mors verste mareritt....

Chachapuma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes så intenst synd på henne.

Det er jo en mors verste mareritt. Kjenner jeg blir kvalm av tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å nei å nei,så trist,stakkars moren og stakkars broren som satt i bilen og fikk med seg alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Den mora kommer nok til å slite med skyldfølelse i lang tid. Håper virkelig at det går bra med gutten. Alltid tragisk med slike ulykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så synd de ikke følger ordentlig opp etterpå i media hvis det går bra. En får liksom bare vite det hvis stakkaren dør... Vet i alle fall at jeg synes utrolig synd på henne, og krysser alle fingre for at det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så synd de ikke følger ordentlig opp etterpå i media hvis det går bra. En får liksom bare vite det hvis stakkaren dør... Vet i alle fall at jeg synes utrolig synd på henne' date=' og krysser alle fingre for at det gikk bra.[/quote']

Signerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så synd de ikke følger ordentlig opp etterpå i media hvis det går bra. En får liksom bare vite det hvis stakkaren dør... Vet i alle fall at jeg synes utrolig synd på henne, og krysser alle fingre for at det gikk bra.

Som journalist kan jeg melde at det ikke alltid er like lett å få vite så mye, i de situasjonene der det går bra.

Leger har tross alt taushetsplikt.

Det er dessuten slik at de pårørende ofte ønsker fred rundt situasjonen, og at det ikke skal skrives mer, uansett om det er positivt eller ei.

Og det respekterer man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:( Det minner meg om den saken jeg leste i et blad for en stund siden der bestefaren kjørte ned og drepte barnebarnet sitt på 1-2 år. Det var et langt intervju med moren som hadde stått bak vinduet i vaskerommet og sett det hele skje. Så ufattelig tragisk og vondt, blir helt kvalm!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker utlogget nå..

Dette er min svigerinne, og hun rygget altså over "tantebarnet" mitt.

Det går fint med gutten, og han vil bli helt bra igjen! Etter omstendighetene går det greit med henne også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det gikk bra, men hun har nok ikke hatt det lett, stakkar. Jeg fikk helt vondt inni meg da jeg leste artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint med gutten, og han vil bli helt bra igjen! Etter omstendighetene går det greit med henne også! :)

Hils henne og gi henne en klem. Hun trenger antakelig den støtten hun kan få nå. :trøste:

Godt at det går bra med gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint med gutten, og han vil bli helt bra igjen! Etter omstendighetene går det greit med henne også!  :)

Det var godt å høre!! Har tenkt mye på dette jeg... har brukt evigheter på å rygge meg ut fra p-plassen min i det siste, helt angst for at det skal være noen unger bak bilen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja den historien er helt tragisk, stakker både mor og barn.

De trenger nok litt psykologisk hjelp i ettertid begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig... Blir kvalm bare ved tanken på at jeg skulle gjort noe lignende..

Livet er utrolig urettferdig av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...