AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Nå har jeg spist så mye dritt den siste tiden og jeg både ser og kjenner deg på kroppen, hud, hår, energi osv. Jeg føler meg skikkelig dvask og i tillegg til null trening, så begynner jeg å legge meg. Jeg er vandt med å være lang og slank så jeg føler meg veldig lite bra fortiden. Jeg må gjøre et grep. Har dere tips til planer jeg kan følge, mat som er bra? Jeg syns det er lettere å forholde seg til en plan enn at noen sier «spis sunt». For da blir jeg demotivert og kjøper heller en pizza på vei hjem fra jobb. Frokost og lunsjen er enkel. Da er min go to overnight oats med bær og mandler, og til lunsj er det salat fra salatbaren på jobb. Problemet er middag, og snacksing på kvelden. Har dere tips? Anonymkode: 06709...f86
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 https://iform.nu/sunne-oppskrifter/sunn-rask-middag-pa-30-minutter
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 Det er så mange planer på nettet som du kan følge, fungerer ingen av dem? Nei, de gjør jo ikke det, og derfor fungerer heller ikke planer du eventuelt blir gitt her nå. Alle slike planer følger samme prinsipp. De sier ikke bare "spis sunt", de dikterer hva du skal spise. Ingen liker å bli fortalt hva de skal spise. Da går man i kiosken og spiser på trass. Så grepet du må gjøre, er å legge en plan selv, med mat du vet er sunn, som samtidig er mat du liker. Da har du ingen grunn til å sabotere planen din. Anonymkode: 167a0...455 1
drue Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 (endret) Enig med AB over her. Sett deg ned hver søndag og planlegg middagene for uken med mat du syns smaker godt og som er næringsrik. Du kan jo kjøre en storhandel en gang i uka der du handler inn til de ulike måltidene. Da har du mat som må tilberedes og spises, og dermed blir det enklere å droppe pizzaen. Du kan jo gjerne lage litt større porsjon middag, som du kan spise til lunsj dagen etter. Eventuelt spise samme middagen noen dager på rad. Endret 11. april 2019 av drue 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå