Gjest Gjest i dag! Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Hei! Er det noen her som har prøvd Bailine? Funker det? Er det dyrt? Takknemlig for svar! mvh Gjest
majan Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Ja jeg har prøvd det og ja det hjelper og det er kjempe dyrt!!!!
Gjest Dixie i.i Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Hei. Jeg har ikke prøvd det, men besteveninnne min hadde en del behandlinger. Hadde klart effekt mens hun fikk behandling, men det forsvant når hun ikke tok behandlnger lenger. Tror det er ganske dyrt ja. Tror det kan være effektivt kombinert med at man begynner å tree og legger om kostholdet, for da får man en litt "flying" start ved at man raskt ser resultater. Å bare bruke Bayline har nok ikke så mye for seg.
Letti Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Har brukt det. Gikk ned ca 10-12 kilo og over 40 cm på ca to mnd. Hadde ca femten beh og det er slik at jo flere timer du tar, jo billigere blir det. Men det er dyrt, men for meg så var det verdt det. Har en pause nå, men starter opp med det så fort jeg har tid og økonomi til det igjen. Skal ned ca tyve kilo og vil ta dette som tillegg til slankingen.
nallemaja Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 jeg tok 20 behandlinger, 2pr uke, og trena og spiste høyforbrenningsmat samtidig, men gikk bare ned 2 kilo. Eneste låra som var merkbart tynnere, men det kom nok av at jeg sykla 4-5dager i uka... pengertilbake garantien har jeg ikke fått oppleve... etter å ha brukt alle sparepengene mine og altså minimalt resultat fikk jeg INGENTING tilbake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå