AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 For å gjøre en lang historie kort... Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over 2 år. Vi bor sammen. Og vi har ikke hatt sex på 5 måneder. Jeg er så lei av å gå med den dårlige samvittigheten, og har bestemt meg for at jeg må ta grep. Han har høy sexlyst og har lyst på meg ofte, men jeg klarer rett og slett ikke pga kroppen min og meg selv. Jeg har lagt på meg 25 kg etter vi flyttet sammen, noe som er helt sykt. Når jeg innså hvor mye jeg hadde lagt på meg fikk jeg meg en psykisk knekk, og siden da har vi ikke hatt sex. Jeg klarer det rett og slett ikke. Jeg føler meg for stygg for han, og jeg er jo dobbelt så stor som han. Han er normalvektig og godt trent, og har en skikkelig flott kropp. Jeg sliter til og med med å tenne på han fordi jeg tenker at han er for bra for meg.. Nå skal det sies at kjemien oss i mellom i senga ikke har vært av den beste sort siden dag 1, men sexen er virkelig ikke så dårlig at det burde gå månedsvis mellom hver gang. 😕 Jeg er så lei meg for dette. Går bare å venter på at han skal være utro... Redd han føler seg utilstrekkelig og stygg, men han er jo perfekt fra topp til tå. Er bare jeg som ser ut som en forbanna hvalross. Jeg har tatt grep nå og går ned i vekt, men det går jo sakte, men sikkert... Noen som har tips til hvordan jeg kan få i gang sexlivet igjen? Blir nervøs faktisk bare jeg tenker på det.. Anonymkode: ff990...1bf
megda Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 (endret) du kan begynne med å si dette til partneren din så han vet hvorfor det har blitt mindre sex, også kan dere snakke om det. Bare selve prossessen med å snakke ærlig om og rundt situasjonen fører ofte til at dere får mer nærhet i forholdet, men det gjør jo også saken mer forståelig. Han har vel sine tanker om det og kan tenke at han er problemet. Om du fortsetter med vektnedgangen og åpner for dialog, så vil nok han være en god støttespiller og det vil nok ofte ende at dere har sex som en konsekvens. Endret 11. april 2019 av megda 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå